De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Noosa: ik denk dat je eerder heel bewust met je zwangerschap dan met het roken en drinken bezig bent... ik heb die dromen ook wel eens hoor. Is denk ik een extra reminder voor je dat je het moet laten.

@ Cherry: Toen ik de afspraak bij de VK had, zette ze me eerst op 9w1d, na de echo zat ik ineens op 10w... wordt wel bijgesteld hoor. Ik vond dat ik wel heel lang moest wachten voor ik naar de VK kon (5 weken gewacht). Gelukkig kun je met 2,5 weken al! Geniet ervan meid.

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    @CherryBelly: dat is ook al best gauw, 5 september! En hopelijk heb je snel daarna je eerste echo.

@Theeleutje: ik duim voor je dat je vriend gelijk mag krijgen (mooi gezegd trouwens)! En dat korrel ditmaal een stevige plakbeeb is!!! Leuk zeg dat je kraamverzorgster bent! Heel bijzonder om dat van dichtbij allemaal mee te mogen maken. Maar idd wat Noosa zegt, ook best confronterend lijkt me.

@Evaa: haha, dat had ik vorige week ook. Janken om niks! En ik moest ook écht huilen. Hield maar niet op :p.

@Noosa: ik zou het dan ook zeker vertellen aan je ouders. Maandag hebben jullie de echo he? Misschien even wachten tot maandag dan. Is dit het eerste kleinkind voor je ouders?

Gistermiddag en vannacht ongi-achtige krampjes, maar nog steeds geen bloed gezien. Vannacht echt behoorlijke steken, dus ik had verwacht dat ik ongi zou zijn toen ik opstond. Maar niet dus, alleen best veel wit/cremige afscheiding. En dat heb ik de hele week al.

Ik zou willen zeggen: vanavond weet ik het! Maar helaas ;). Manlief wil graag wachten tot vrijdagavond. Als het negatief is drinken we er een weekendborrel op, en als het positief is hebben we gewoon meteen lekker weekend, haha. Dit is voor hem ook de eerste keer, en dit is hoe hij er nu over denkt (volgende keer misschien wel anders), dus ik heb gewoon nog even geduld! En misschien breekt het vandaag wel door, dan weten we het ook.

Pfff, slecht geslapen vannacht zeg. Gaaap...

xxx

3. Delta

Delta Niet meer actief

@ noosa: dat is wel fijn ! dat je kindje lekker bij jou op de opvang komt! zeker als hij/zij zo klein is nog ! en je evt bv geeft !

@ cherry: jaa vandaag heb ik er ff geen last van, soms van trekkende onderrug en wat steekjes?! pfff hahaa
    spannend met de echo meid ! indd gewoon hopen dat de kleine het goed zal blijven doen ! en dat doet ie vast en zeker :D

@ gizzie: erg he ! ooh ik wil werken dames.. ik baal zooo vreselijk hard.. soms denk ik wel eens, had ik gewoon daaar moeten blijven werken.. :( bah

4. Delta

Delta Niet meer actief

ohw gizzie spannend ! meestal is creme wittige afscheiding goed teken toch ! maar vrijdag testen is wel goed !! ooh ik duim voor jou meis !!

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Geen idee! Is dat zo? Bedankt liefie!

Ik snap dat je heel graag wilt werken, maar ik denk toch dat je er goed aan hebt gedaan om afscheid van deze baan te nemen. Daar word je niet gelukkig van. En het is nergens rozengeur en maneschijn, maar dit ging wel te ver. Ik hoop dat je heel snel een andere (leuke!) baan vindt meissie!!!

6. Delta

Delta Niet meer actief

ja dat is echt zo ! altijd gehoord dat als je zwanger bent veel meer afscheiding hebt..

ja dit ging indd te ver.. verder was t super leuk hoor.. en deed de vestigingsmanager ook wel aardig, maar je merkte ook wel dat ze af en toe achterbaks was.. maar goed, de directrice was echt lomp.. en dan komen al die dingen er nog bij !.. maar ja komt wel goed :)

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Wat is het rustig hier! Joehoe? :p

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @cherry: Dankjewel meis, komt indd allemaal wel goed ;)

@Gizzie: Waarom pas vrijdagavond? Ik zie dat je al 2 dagen overtijd bent, als je zwanger bent heb je vandaag ook al een positieve test meid ;) Ik zou niet zolang kunnen wachten als ik overtijd zou zijn!! Dan weet je ook waar je aan toe bent, nu zit je nog 2 dagen in onzekerheid??

Ik moet weer gaan werken ohja werken, heb vanmorgen al gewerkt ben net klaar. Ga zo bij mijn oma poetsen 2 uurtjes ;)

Tot straks xxxx

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik ben nu griesmeelpudding aan het maken

vanavond lekker smullen jammie!!!

Oh ja, ook zelgemaakte pizza vanaamp

10. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Nog nooit gehad, griesmeelpudding...

Maar zelfgemaakte pizza: jammie!!!

12. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Het is hier rustig vandaag meiden.. Ik lees alles mee maar reageren via de telefoon vind ik toch niet zo prettig.
    Denk wel aan jullie hoor.

Ik ga zo ook het eten klaarzetten, douche en boodschappen doen.

Knuffel voor jullie allemaal
    X

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @gizzie: Oh okee ja dan begrijp ik het wel, doe ook nooit testen zonder dat mijn man er niet bij is. Maar gelukkig wilt hij nooit wachten met testen haha ;).. Ben benieuwd meis! Nu word het nog spannender ;)!!! Is dit je eerste ongi wat je krijgt na je ontrekkingsbloed? Het kan ook zijn dat je cyclus door de war is en dat je ongi op zich laat wachten maar wil je geen valse hoop geven.. Hoop natuurlijk dat je zwanger bent :D!!

Mmmm griesmeelpudding!!!! Lekker!!!!
    Bewaar je wat voor mij ;)

Tot straks xx

14. Troel

Troel Niet meer actief

Joehoe!! :D:D

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Als je vanaamp zo rond 21.00 uur hier bent kun je een hapje meekrijgen...

of je moet genoegen nemen met een digitaal hapje hihi :D

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

MayD Ja ik denk ook dat het een reminder is...al kan ik me niet voorstellen dat ik me in reallife zou kunnen vergissen haha.

Troel: JOEEHOEEE

Gizzie: spannend meis!
    En het is het 2e kleinkind van mijn ouders, dus denk wel iets minder speciaal maar hoop speciaal genoeg dat ze hun vakantie willen verzetten ;)
    We wachten idd tot maandag omdat we dan ook weten hoever we zijn enzo.

Cherry: ja ik heb ook veel witverlies en idd opeens steken in mn borst, jeuk aan tepel.
    Verder ook erg moe en vandaag mega emotioneel. Als ik niet zou moeten werken vandaag zou ik de hele middag een lekker potje kunnen janken denk ;)

Voelt gek om je zo te voelen, ik ben zo blij met dit wonder en toch voel ik me soms een beetje down door vermoeidheid en hormonen enz.
    Merk dat het werk me zwaar valt..gelukkig morgen een dagje vrij, heerlijk bijkomen. Vrijdag dan nog werken en dan gelukkig lekker weekend!

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Is inderdaad mijn eerste ongi na de onttrekkingsbloeding! En inderdaad hoor, je hebt helemaal gelijk!! Dat verwacht ik eigenlijk ook. Of mijn schildklier is weer aan het rommelen, juist doordat ik gestopt ben met de pil (wisselwerking van de verschillende hormonen). Het kan van alles zijn! Heb m'n testjes in elk geval alvast binnen. Zojuist bij de Kruidvat geweest. Heb 2v5 gepakt, en de digitale van ClearBlue (mocht er een streepje verschijnen bij KV ;)).

18. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaai :D

19. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik weet zeker dat ze daar hun vakantie voor willen verzetten!!! Als het jullie 1e kindje is, is het toch net zo speciaal?

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ga weer in werkoverleg! Tot strakkies...

Deel Deze Pagina