De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Ja, we zijn super blij dat alles bezorgd is. Mannetje heeft alles gelijk in elkaar gezet, want het kwam natuurlijk als 3 bouwpakketten binnen. ;)
    Alles in elkaar gezet en alles past en we zijn er zoooo blij mee.
    We zitten er inderdaad steeds naar te staren. ;) Nu maar hopen dat we vrijdag goed nieuws krijgen.

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Wel fijn dat het zieke gevoel minder is. Daar kan je je zo beroerd van voelen.
    Lekker zeg aan 1 stuk door slapen. Dat is bij mij wel even geleden. Wordt altijd wel een keer wakker.

@ Noosa: Vervelend dat je weer verkouden bent. Goed warm aankleden, want buiten is het ook koud. Echt weer wennen.
    Succes met werken vandaag. Gelukkig maar een halve dag toch?

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Noosa: verkouden is inderdaad erg vervelend.. de kleine bouwt zo wel wat op hahaha

@ Essie: wat fijn dat alles naar jullie zin is. Ben je al een beetje nerveus voor vrijdag?

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
  5. Delta

Delta Niet meer actief

MayD: super mooie buik!!! :D

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Wauw!! Wat een toeter!!! Mooi hoor!
    Ohw wat zijn we blij met de spullen. Steeds even op zolder kijken. Hihi.. ;)
    Ik ben super zenuwachtig voor vrijdag. Niet normaal. Ik vind het zo spannend. Hoop zo dat alles er goed uit mag zien en dat de kleine gezond mag zijn. Maar we moeten nog even geduld hebben.

Net op marktplaats overeengekomen met de verkoper van de ledikant en commode.
    We gaan binnenkort kijken hoe het er uit ziet en als het naar onze zin is kopen we het.
    Ohw wat is dat snuffelen op marktplaats toch leuk! :D

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    thnx meiden!

Zoals ik al eerder schreef, ik vind het eigenlijk enorm jammer dat wij alles al zo'n beetje hebben... zoeken is zooooo leuk!

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Wauw wat een mooie buik MayD!

Essie: fotoooooo! :D fijn dat alles zo vroeg al bezorgd is!

Hier: giga dip :( ik heb vanmorgen de vk gebeld, omdat het gewoon echt niet meer gaat, die misselijkheid en dat spugen. Moest van haar de huisarts bellen voor medicijnen. Kan vanmiddag de zetpillen :)$) ophalen. Verder is het een kwestie van jammer maar helaas. Omdat ik meer dan genoeg plas en niet afval ben ik gelukkig niet aan het uitdrogen. Het is dus een kwestie van afwachten tot het beter gaat. En of de pillen z'n werk gaan doen. Ik heb zoooo geen zin in die pillen. Sta er niet achter om die te nemen, maar goed ;)
    Het werk gebeld om me ziek te melden. Was in eerste instantie prima. Werd net terug gebeld dat ze vinden dat ik toch moet gaan werken. Omdat in de middag de misselijkheid wat afzakt, en omdat ik nu pillen krijg moet ik in de middag komen werken.
    Dat ik verder zo'n 8 keer per dag spuug lijkt niets uit te maken. (spugen is meestal in de ochtend en in de avond, bijna nooit in de middag.)
    We zullen zien hoe dit verder gaat.....

9. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hoi lieve meiden,

Evaa, wat balen :(. Beetje late reactie, maar een dikke knuffel voor jou meis!

Essie, leuk dat de eerste spulletjes binnen zijn! Gelukkig is het bijna vrijdag. Als hopelijk alles helemaal ok is, kunnen jullie lekker gaan neuzen voor andere dingetjes!

Thee, eindelijk bijna morgen! Wat leuk dat je vriend de kalender al opgehangen heeft!

Mayd: wauw, mooie buik zeg...

BB: hoe gaat het met jou meis?

En hoe gaat het met de rest van de lieve meiden?

Afspraak met de huisarts is verzet naar 15.00 uur. Er was een spoedgeval tussengekomen vanochtend. Niets aan te doen natuurlijk. Laat jullie straks weten hoe het is gegaan!

10. Delta

Delta Niet meer actief

@ thee: he bah zeg! hopen dat die zetpillen gaan werken dan maar..

@ gizzie: thnx voor de knuffel! Een dikke knuffel terug. en succes vanmiddag bij de ha! ik ben benieuwd

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ah Thee, dat is balen zeg. Hopelijk helpen de zetpillen. Kan me voorstellen dat je er niet achter staat, maar ja, die misselijkheid is ook niet fijn...

Vind het niet helemaal netjes hoe je werk reageert hoor. Volgens mij ben jij niet het type om jezelf snel ziek te melden. Als het gaat vanmiddag dan prima, maar anders lekker aan jezelf en kleine korrel denken en naar huis gaan! Succes lieverd.

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Op internet kan je de Joolz vinden. Hier een link: Joolz Day combi kinderwagen Anthracite Silver frame : Babycare.nl Razendsnelle levering
    Een hele fijne kinderwagen. Het kinderzitje kan ook andersom geplaatst worden en de maxi cosi kan er op. We zijn zo blij hiermee.

Wat rot dat je nu zetpillen moet gaan gebruiken zeg. :( Pff.. als die dingen maar hun werk doen dan is het goed.
    En wat stom dat je nu ineens wel moet werken!! Hoop niet dat ze nu ineens moeilijk gaan doen zeg. Je hebt nu wel genoeg aan je hoofd.
    Succes en sterkte met werken meid!
    Een hele dikke knuffel voor jou!!

13. Delta

Delta Niet meer actief

mooi wagen essie! alleen joolz is wel prijzig he

14. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Essie, wat een supermooie wagen!!!!

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Inderdaad hopen dat vrijdag alles goed mag zijn. Ik ben super zenuwachtig en hopen zo op goed nieuws. Zou zo'n opluchting zijn.
    Meer slecht nieuws kan ik er echt niet bij houden. Dan kan je mij afvoeren.
    Jij heel veel succes bij de huisarts vandaag. Ik duim voor je snel verder geholpen gaat worden.

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Thee: volgens mij kunnen ze je niet verplichten om te komen werken als je je ziekmeldt! Ik zou de zaak dan wat aandikken en zeggen dat je de hele dag doorkotst! Dat ze niet ff de werking van de zetpillen afwachten! Ik zou niet gaan hoor meis.

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mooie wagen Essie!

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Eva en Gizzie en MayD: Het is een super mooie wagen. Absoluut. Hij is inderdaad wel prijzig, maar verschillende standen zijn mogelijk en hij rijdt super lekker!
    Wij hebben bij de kinderwagen een gratis maxi cosi, voetenzak en reistas gehad. Maxi cosi kost € 149,- en voetenzak € 99,- en de reistas € 40,-.

En vanmiddag gaan we de ledikant en commode bekijken. Ik ben benieuwd. Zou wat zijn als dat ook doorgaat. Hebben we ineens toch nog wat spulletjes bij elkaar.

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Is wel mooi dat je er wat bij cadeau had Essie... ben benieuwd hoe het met het kamertje gaat vanaamp!

20. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Ik heb besloten dat ik het deze week een kans wil geven, moet as vrijdag sowieso bellen om te evalueren. Dit was een tijdelijke teamleidster die ik helemaal niet ken. As vrijdag heb ik een gesprek met de teamleidster die wel ik wel goed ken. Mijn eigen teamleidster komt pas in de 2de week van december terug.
    Ik geef het een paar dagen, en als het niet gaat, dan niet.
    Ik had voor mezelf sowieso al besloten dat ik best 50 % wil gaan werken, als het kotsen maar ophoud. Die misselijkheid is gewoon extreem vermoeiend, zelfs de vk gaf dat vanmorgen toe. Dus echt normaal 100% werken zelfs met de misselijkheid gaat niet. En dan wil ik echt wel 50% gaan werken, dat maakt me niet uit. Met mijn werk komt dat neer op tussen de 3 en 4 uur per dag, afhankelijk van de uren van een gezin. Dus kan ik later beginnen, als ik dat wil, en ben ik nog op tijd klaar. Maar 100% zit er gewoon niet in. Niet eerlijk naar m'n cliënten toe, die krijgen op die manier geen fatsoenlijke zorg van me, waar ze juist wel recht op hebben..... "kan ik iets te drinken pakken? Thee, water of frisdrank? U wilt koffie? Nee dat gaat helaas niet lukken, dan gaat de kraamverzorgster over der nek en dat kunnen we niet gebruiken"
    Als het echt niet gaat heb ik m'n wil getoond en meer kan ik ook niet doen.
    Als ze dan nog moeilijk doen ga ik wel op eigen houtje naar de arbo arts.
    Voor vandaag nog afwachten of ik ga werken, er was op het ogenblik niets voor me.
    Vanmiddag nog m'n zetpillen halen. Wat een feest!:$

En morgen avond echo! Suuuuuuper spannend! Duimen voor een hartje!

Deel Deze Pagina