De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    1 troost, zelf mijn man kan er na 32 weken nog niet mee omgaan!

Hij legt wel heel lief een arm om me heen en zegt dat het goed komt.

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach die arme mannen, die hebben toch ook wel wat te verduren met ons haha!

Ik heb in mn album net n foto van afgelopen vrijdag gezet (met nieuwe broek :D )
    Ben nog niet echt een goede zelf-fotograaf haha!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mooie broek (met mooi buikje!)! En wat heb je een lijntje zeg!!! Om jaloers op te worden!

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Morning!

Oei dat klinkt als horrormonen noosa! Fijn dat het snel weer over was.
    Leuke foto van buik in broek!

Hoi Delta! Kan me voorstellen dat je ivm privacy je naam hebt veranderd.

Hoe is het nu met jouw blije vrouw?! Al begonnen met de strijd tegen de kilo's?

Neeee Essie dit ga je niet menen! Dat is ook lekker dan, zomaar ineens op straat staan.... En nu? Solliciteren als een gek?
    Heb jij eigenlijk al iets gehoord van je gesprek van vorige week?

Thee is 100% ziek gemeld. Heb gewoon buikpijn gekregen van dit hele gedoe. Bah!
    Tel daar de zenuwen voor de echo bij op, en het feest is compleet....
    Nog 10 uur te gaan.... Pompidompidom

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx May en Thee! :)

Ach Theetje, fijn dat je nu echt helemaal ziek gemeld bent. En logisch de zenuwen.
    Je hebt het jezelf ook wel moeilijk gemaakt door de echo 's avonds te doen!
    Hoop dat je wat afleiding kan vinden.

Ik geniet even van mijn extra vrije uurtje deze morgen. Moet om 9.45 bij fysio zijn en heeft dan geen zin om naar mn werk te gaan om 9 uur.
    Ben trouwens erg benieuwd wat het UWV gaat zeggen, 6 december bellen ze me opnieuw met de vraag hoe het gaat...
    Nou daar kan ik kort over zijn ;)

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Haha je erg hè, die echo vanavond pas? Maar moest wel, anders kon Vl. Niet mee, die is de hele dag aan het examen rijden, dus die kon er niet even tussen uit op z'n werk. En als ik niet zo ziek was geweest, had ik deze hele week moeten werken, en dan had ik sowieso 's avonds voor de echo gemoeten. Ach, ik kom de dag wel door! Ik ga mezelf instaleren op de bank met wat dvdtjes en probeer nog wat te slapen. Komt goed!

Wordt je bi niet minder met de fysio? Of ja, stomme vraag eigenlijk. Ik bedoel: is het te doen met de oefeningen die je daar doet? Merk je dan wat verschil?

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahaha, Thee, pompidompidom. Goed dat je je ziek gemeld hebt meis! Altijd het advies van de VK volgen, en niet van een of andere onbekende, niet meewerkende, teamleider ;). Oh spannend vanavond!!! Ik heb er alle vertrouwen in dat jullie een mooi kloppend hartje zien. Ben wel razend benieuwd of het 1 of 2 hartjes zijn... Heb je gisteren nog een zetpil ingenomen (uhm, ingefloept :D)?

Essie, dat meen je niet! Wat brutaal zeg van zijn werkgever. Heeft je mannetje nog wat sollicitaties lopen? En wanneer verwacht jij nu iets te horen? Lief dat je ouders hebben voorgeschoten! Dan hebben jullie nu al een behoorlijk compleet kamertje? Gelukkig brengt dat wel wat rust in je hoofd, of niet? Nu eerst maar toeleven naar vrijdag meis, daarna maar weer verder kijken.

Delta, ik moest echt even nadenken, haha. Maar toen zag ik je onderschrift en was het duidelijk. Welkom :p. Hoe gaat het met je meis?

Noosa, haha, moet wel lachen om je horrormoontjes (hoewel het op dat moment natuurlijk niet grappig is). Kan me voorstellen dat je mannetje daar even aan moet wennen. Ach, die arm om je heen en zeggen dat het wel goed komt (schatje :)), doet al veel! Hoe gaat het nu met je rug/BI?

MayD, waren de rijstepap met cocos, en de tortellini bolognese lekker? Mmm, klinkt goed zeg. Hoe voel je je vandaag?

Bianca, groot gelijk dat je die envelop open hebt gemaakt. Het gaat tenslotte om je eigen lichaam. Ik weet niet hoe ik het aangeleverd krijg. Een biometrist maakt de echo, en bespreekt dit dan met de gyn denk ik. En de gyn doet dan verslag aan de huisarts. Ja, heb het over PCO gehad. Op de echoaanvraag staat ook: postpil amenorroe? Of andere oorzaak? PCO? Gelukkig werkt mijn beste vriendinnetje in het ziekenhuis. Via haar krijg ik mijn bloeduitslagen altijd eerder, en zij kan ook in dit dossier kijken denk ik. Dus als het onduidelijk is, bel ik haar gewoon even ;). Hoe gaat het met jou meis? Nog last van krampjes of andere dingetjes?

Blijevrouw, hoe gaat het met jou?

En met de rest? BB, Troel, CHERRY?!, Lovelybabe?

8. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Vandaag dag 120!

Ik houd een excellijstje bij met alle bijzonderheden. Wanneer bruinig slijm, beetje bloed, krampjes, rekbaar slijm, gevoelige booby's, en wanneer ML en ik gezellig zijn met elkaar :D. Jeeej, daar mag vandaag alweer een kruisje bij. We hebben het vanochtend al heeeeel gezellig gehad met elkaar :p. Hahahaha.

Maar ben blij dat ik het bijgehouden heb. Toch wel handig. Mocht ik straks bij een gyn terecht komen, dan kan ik wat laten zien.

9. Delta

Delta Niet meer actief

haha klopt essie !

haha MayD :p

thnx thee...

noosa: ik lees bij jou ook al horrorhormonen!

Blije vrouw: gaat alles toch goed met je?

10. Delta

Delta Niet meer actief

haha thnx gizzie ! :D gaat wel oke hoor. nog steeds ongi :( bah zeg.. hoe is het met jou meis? ah dag 120 alweer :(
    goed dat je dat bijhoud !! en weet je trouwens al wanneer je mag voor een echo? (sorry als je dat al gezegd had..)

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Wanneer heb je die echo gizzie? Ik vind het spannend voor je! Ben benieuwd wat er uit gaat komen!

Nee gister geen zetpil meer genomen, vanmorgen pas, om 6 uur. Ben benieuwd of ze werken. Merk nu wel dat ik wat suffig word. En behoorlijk ook. Ik zag in de bijsluiter dat ze 8 uur werken,dus tegen de tijd dat we weggaan voor de echo is het allang weer uitgewerkt. Dat is wel fijn, dan ben ik daar met m'n 'volle' verstand bij. En dan kan ik als het nodig is altijd vanavond voor het slapen gaan er weer eentje 'infloepen' :D (moet er eigenlijk ook 2 per dag)
    Bye bye vrijheid, vanaf nu doe ik alles lopend. Snap wel dat ze zeggen dat je geen voertuig mag besturen. Gaat ook echt niet lukken op deze manier!

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Haha, maakt niet uit joh! Het is ook zoveel om bij te houden van iedereen. Echo staat gepland voor volgende week vrijdag (25e)!

Gelukkig gaat het oke met je... Doe je deze ronde weer tempen?

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Slim dat je een lijstje bijhoud gizzie!
    Heb je al wel eens gehoord van menstruatiekalender.net?
    Dat in een online programma, en daarin kun je ook dat soort zaken allemaal bij houden. En, zodra je een cyclus hebt, voorspelt het ook wanneer je je eisprong zou kunnen hebben enz.

14. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Volgende week vrijdag!

Nou, zo kun je dus echt niet werken meis! Beetje als een suffe harry kersverse ouders / baby's verzorgen. Nee hoor, lekker aan jezelf en korreltje denken! En veel gaan lopen...

Hoe laat de echo vanavond?

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja, ben er zelfs al aangemeld Thee, omdat het er schijnbaar zo druk is. Maar nog niets mee gedaan, aangezien ik nog geen menstruatie heb gehad. Misschien daarna inderdaad wel handig!

16. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Nog een weekje wachten dus op je echo! Spannend! Laat je het in 'jouw' :)D) ziekenhuis doen? Fijn dat er iemand werkt die je kent, die kan al misschien wat vertellen aan je, volgens mij mag zo'n biometrist dat namelijk niet....

Echo is om 19:15 uur vanavond! En als we een kloppend hartje zien, gaan we het meteen aan de familie vertellen! Spannend!

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Vandaag de echo!!! Spannend!!!!
    Vervelend dat je je nu wel suffig voelt door zo'n zetpil. Maarja... als ze hun werk doen dan is het goed.

@ Hier: We gaan vandaag van alles regelen en alle uitgaven en inkomsten op papier zetten en kijken hoe we het nu gaan doen allemaal. Echt niet leuk. :( Wat een stress zeg, terwijl ik dat helemaal niet moet doen, maar gebeurd toch onbewust.

18. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Sta je nog op de wachtlijst, of kan je er al wel gebruik van maken? Ik kan je wel voorrang geven als je wil. Beetje raar systeem namelijk. Iedereen komt op een wachtlijst. Maar iemand anders kan jou voorrang geven, en meestal zit je er dan dezelfde dag al in..... Alsof een wachtlijst dan zin heeft? Stel dat je niemand kent die er al gebruik van maakt, wie weet tot hoelang je dan moet wachten aangezien andere wel steeds voorrang krijgen....

19. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    :(:(:( dikke knuf voor jou meis!

20. Delta

Delta Niet meer actief

ohh dat is wel lekker snel...! ik duim voor het beste meid!! ben echt benieuwd.. weer een stap dichterbij!!

ja ga deze ronde weer gewoon tempen :)

oh ik had trouwens mail gestuurd naar spiritual garden over de maansteen.. en hij vertelde me dat mn lf er wel korter van door kon worden! want hij probeert de juiste balans te vinden en heeft invloed op de hormonen in je lichaam en geslachtsorganen...

Deel Deze Pagina