De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gizzie: jaa is ook zo, weet ook niet waarom ik er zelfs over twijfel haha. Heb een goede band met mn ouders dus ze zullen dol gelukkig zijn.
    Kan niet wachten om het te vertellen zeg, ik wil het zoo graag met iedereen er over hebben.

Werkse!

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Noosa: kan ik me voorstellen. Wij hebben daaroom ook van begin af aan open kaart gespeeld met iedereen. Het voelde gewoon goed (en ik was al snel duidelijk gegeroeid haha).

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Noosa: Zkeer weten dat je ouders blij zullen zijn gekkie!! Net zoveel als voor hun 1e kleinkind! Weten jullie dat jullie ermee bezig waren om zwanger te raken of niet?
    Wel spannend om het te zeggen :D!!

@Gizzie: Nee snap je ook helemaal meis.. Hoop dat het een goed teken is dat je ongi uitblijft.. En anders dat je cyclus gauw op orde is en dat je het niet zo krijgt hoe ik het heb..

@Mayd: Jammer dat je zover weg woont, ik neem het genoegen om een digitaal hapje van je te nemen ;) hahaha.. anders was ik zeker weten langsgekomen hoor!!!

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @noosa: Net je foto's bekeken op hyves, mooi hoor afrika had ik niet gedacht zeg! Mooie foto's! Enne je nichtje/neefje staat je goed hoor ;)

5. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    'Hey Dames,

Kom weer even snel spieken. Heb het razend druk zo de laatste dagen voor de vakantie. We zijn vrijdag vrij en vertrekken zaterdag.

Hoe gaat het hier? Zwangere dames, alles goed?

Noosa, lijkt me super om de ouders te vertellen dat er een kleinkind op komst is!

Hebben we testers in de zaal? :p

Ik ga weer eve verder met mijn werk. Kom snel weer even kijken!

Fijne dag!

Liefs

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    MayD het voelt idd goed en je wil je geluk zo graag delen...we moeten nog even geduld hebben! Ben eigenlijk wel benieuwd naar een buik foto van Jou als je die wilt shows natuurlijk!

Bianca, Tnx!! Wat had je niet verwacht? Dat afrika zo mooi zou zijn? Ik ben er verliefd op, we zijn er twee keer zelfs geweest!
    En das mn nichtje, ze is nu al bijna een jaar dus een oude foto haha

Zo ik lig nu even lekker op de bank, normaal ga ik gelijk aan t eten etc. Beginnen maar vanaf nu niet meer. Eerst chillen en hopen dat vriendlief gaat koken, gelukkig houdt hij er rekening mee! We gaan zo naar schoonouders, zal raar zijn om niks te zeggen Haha. Gelukkig wordt er altijd genoeg gekletst..

Weet niet wie het vroeg maar (schoon)ouders weten niet dat we aan het proberen waren al zullen ze het wel verwachten..

Essie! Hoe ist met Jou?

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovely, waar gaan jullie naar toe op vakantie? Heerlijk vooruitzicht zeg!

8. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hoii ladies!
    Hoe ist hier?

Ik ben zoals elke dag weer helemaal op! En heb ook nog last van brandend maagzuur...erg vervelend :(
    Hoop zo dat dit over gaat of in ieder geval minder wordt.

@Noosa: wij willen het ook zoooo graag tegen onze ouders zeggen, maar we wachten ook nog even onze eerste echo af.

@MayD: oehhh griesmeelpudding!!! Ik neem ook een digitaal hapje ;)

@troel: joeehhooooeeee!! (ok ben een beetje laat...sorry ;) )

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    You wish is my command! Hier een pica van mijn buik van vandaag:

Bekijk bijlage 175834

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Mooi buik al MayD! je begint al lekker te groeien!
    Hoe gaat het verder met je? Lukt het allemaal een beetje? Ik vind het zo erg voor je dat je dit allemaal zo moet voelen :(

Ooh lekker vooruitzicht lovely! waar ga je naar toe?

Respect dat je kan wachten met testen gizzie! ik had allang lief aan z'n haren mee naar boven gesleurd om te testen hihi

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ach, ik begin al aan de pijn te "wennen". Nu ik even geen verplichtingen heb is mijn psyche ook wat beter... Ik heb iig al 2 dagen niet meer gehuild. Dat vind ik al heel wat.

Ik zie nu wel op tegen volgende week, want die staat bol van de afspraken... bah, dat moeten

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik zeg mayD!!!

Cherry: vervelend dat je zo moe bent en last van maagzuur hebt.
    Misselijk ben ik nog niet geweest....voel me misschien daarom niet echt zwanger Haha.
    Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen.!

13. Delta

Delta Niet meer actief

wat is het hier rustig ! ik was er vandaag niet.. was even naar mn ouders en een vriendinnetje toe.. en ik heb a.s maandag weer een sollicitatie !! spannend dus.. volgens mij voor zo'n 25 uurtjes in de week, wel 5 uur meer dan ik wilde, maar ach :D we zullen zien!

alles goed hier verder?

14. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi Meiden,

Wat hebben jullie lekker veel gekletst over zwanger zijn, troepjes, kwakjes, natte plekken ed.

Ehct heerlijk dat we hier zo lief en leed met elkaar kunnen delen. :)..

Zoals jullie merken ben ik weinig online geweest. Komt door werk. Nu in drie dagen al bijna veertig uur gewerkt. Veel aan het opstarten dus maak lange - vermoeiende - dagen..

Maar wel heel leuke!! Een klasje met alles dr op en dr aan. Veel uitdaging. Heerlijk :D

Hoe is het hier verder met jullie?

@Gizzie, mijn hormonen spelen mij ook vaak parten ;).. maar door mezelf dat voor ogen te houden, houd ik er grip op.. ben nogal van het controlebehoevende dus.. :p

15. Delta

Delta Niet meer actief

@ BB: jaa we hebben je hier wel gemist !
    wat doe je voor werk als ik mag vragen? wel veel uren zeg ! jeetje!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Evaa: dat is snel, nu alweer een afspraak voor een sollicitatiegesprek! Alvast succes meid!

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Eva, fijn dat je al een gesprek weer hebt! En ook lekker dat je parttime kan/gaat werken!

Hoe is t verder met iedereen? Tis rustig hier zeg!
    Ben vrij vandaag dus genoeg tijd om te kletsen!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben duurzaam vrij, dus ook tijd genoeg hahaha

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig mayD! Ik zou wel hele dagen Internet af kunnen struinen om info over zwangerschap te zoeke, wat er nu in mn buik gebeurd, babyspullen kijken etc haha.

Zijn jullie al druk bezig met de uitzet?
    En je had het pas over een festival waar je over twijfelde...weet je al wat je doet?

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Goedemorgen lieve meiden!

Nog steeds niets (bloed) te zien... Wel nog steeds steekjes en gevoelige darmen. En meer afscheiding dan normaal. En stemmingswisselingen. Maar niet zo moe als vorige week en niets te merken aan mijn (.)(.). We zullen zien, morgen weten we het!

Hihi, Theeleutje. Misschien doe ik dat bij een volgende ronde wel! :D. Hoe gaat het met jou?

Wauw, mooie buik MayD!! Ik vind het ook echt verdrietig om te lezen dat je 'al' twee dagen niet hebt gehuild. En dan die rotsituatie op het werk, en je BI... Dat is niet wat je van tevoren verwacht van een zwangerschap. *knuffel*!

He BrotherBear: gezellig dat je er weer bent! So, dat zijn drukke dagen zo? Je werkt in het onderwijs zo te lezen? Wat je zegt is ook zo. Wetende dat je stemmingswisselingen door de hormonen komen, stelt me gerust. Ik heb hier al jaren last van vanwege die traagwerkende schildklier. In het begin wist ik gewoon niet wat ik met mezelf aanmoest, maar je raakt daaraan gewend in de loop van tijd. Sinds ik medicatie slik voor mijn schildklier, is dat gelukkig wel een stuk minder geworden. Tot vorige week, haha. En ik ben ook een controlfreak ;).

Evaa! Fijn dat je zo snel alweer een sollicitatiegesprek hebt! Veel succes meid!

Klets maar raak Noosa vandaag! Gezellig!! :D

Ja, waar is Essie? Joehoe, Essie!!! Hoe gaat het??

xxx

Deel Deze Pagina