Wel leuk om te zien waar ik straks ga bevallen. Ook voor manlief wel goed om te weten waar hij naartoe moet als het zover is. Ook handig dat je geboorte-aangifte in het ziekenhuis kunt doen (als het m.b.t. tijd uitkomt dan). Zijn mooie kamers en is een mooie afdeling. Dit maakt het ineens wel veel concreter hihi
Haha spannend is dat hè! Wij vonden dat het gister al ineens een stuk 'echter' was, laat staan als je ruim 32 weken bent en je gaat de verlossuites bekijken. Komt het ineens ook wekk dichtbij denk ik!
Mooie foto's Thee! Weet niet zo goed wat ik zie, maar dat maakt het niet minder leuk . Jeeeej! Wat leuk dat iedereen zo enthousiast reageerde! Wanneer ben je nu dus officieel uitgerekend? MayD: wat leuk dat jullie een rondleiding hebben gekregen! Pfff, dan komt het inderdaad ineens dichterbij... Spannend! Maar wat zal het gaaf zijn als jullie kleine Renée straks ontmoeten.
Dat zwarte vlak is de vruchtzak, en dat kleine grijze wormpje erin is korrel. Hij is van kop naar staart 0,75 cm, (dat zijn die stippeltjes met kruisjes op 2 foto's) Voor nu zeggen ze 5 juli 2012, maar pas met de termijnecho weten ze het zeker. Of althans, die datum die er dan uit komt houden ze aan. Het schijnt dat 'het vruchtje' minimaal 2 cm moet zijn om het goed in te kunnen schatten. En met de termijnecho meten ze het geloof ik aan de lengte van de beentjes. Dus voor nu ben ik 1 dag vooruit gezet (zoals ik het had berekend kwam ik uit op 6 juli, maar vroeg me al af of dat klopte omdat ik een vroege innesteling heb gehad) Als het goed is hebben we de termijnecho nog net voor de kerst! Tenminste, daar ga ik vanuit, ben 22 december 12 weken. Volgende week woensdag naar de vk!
Bij de termijnecho meten ze geen beentjes... ze meten van kroon tot stuitje. Schijnt dat deze ontwikkelingscurve t/m 13 weken bij alle kinderen gelijkloopt...
@ Thee: Wat leuk dat iedereen zo goed reageerde. Echt super gaaf. Genieten hoor! Korrel is natuurlijk ook nog heel klein. Maar dat groeien gaat hard genoeg! Wat een groot wonder weer! Volgende week woensdag de intake bij de vk? @ MayD: Wat goed dat je de suites hebt gezien waar je gaat bevallen. En inderdaad ook fijn voor je man, zodat hij ook weet waar jullie moeten zijn. Wat gaat het hard allemaal. Het duurt echt niet lang meer voordat jullie de kleine meid in jullie armen hebben. Super leuk!!! Ook wel spannend om je voor te bereiden op de bevalling natuurlijk. Hoe is het met de rest van de lieve schatten?
Tnx voor de uitleg Thee! Zou fijn zijn als jullie de 12-weken echo nog net voor Kerst hebben. Dan mag met de Kerst de rest van de familie / bekenden het weten. Cool, dan wordt jullie kindje waarschijnlijk een Kreeftje (en Draakje natuurlijk ). Ik ben ook Kreeft! Echt zo'n leuke mensen.... Pfffff, hahahaha. Gaat goed Delta, en met jou? Essie, is het nog gelukt met alles op papier te zetten gisteren? Hoe ontzettend superblij ik ook ben voor jou Thee (echt!), het gevoel van 'ik wil ook zo graag' komt dan wel weer opzetten natuurlijk. Maar ja, dat mag ook, toch? Dus...doe ons maar zo'n dikke vette HCG-knuffel! .
gaat goed hoor gizzie fijn dat het met jou ook goed gaat.. ben benieuwd naar volgende week vrijdag bij jou haha
Ik vind de chinese dierenriemtekens wel humor... volgens die denkwijze is mijn man een konijn en ik ben een haan... dat zou totaal niet samengaan... oeioeioei
Die kleine wordt Boogschutter of (net als ik) Steenbok Volgens het yin-yang principe passen mijn man en ik weer wel goed...
Je moet het ook niet te serieus nemen. De oma van mijn man draaft daarin door, maar zij is Indische en geloven ook meer in dit soort dingen.
Hoi lieverds, Met mij gaat het redelijk. Meer downs dan ups. Maarja.. dat weten jullie al dus dat is oud nieuws. Nog niet gelukt om alles op papier te zetten. Ga straks verder. Zometeen eerst de strijk doen en huis opruimen. Verder ben ik in spanning voor vrijdag. Zoo spannend! Zo nieuwsgierig naar die kleine. Dat houd me wel weer sterk.
@ MayD: Nee, nog steeds niks van mijn sollicitatie van vorige week gehoord. Erg he?! Ze laten me lekker wachten. Maar ik denk gewoon dat het niks wordt.