De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goedenmiddag ;)!!!

Zo heb net eens even de badkamer en de wc flink onder handen genomen ;), moet ook gebeuren he haha.. Tevens het hele huis maar mee gepoetst.. Ben nu wel brak haha..

@Thee: ohhhhhh wat een schattige korrel hihihi!!! Voor je het weet is hij/zij al 2cm! Hopelijk krijgen jullie voor de kerstdagen de termijnecho is wel zo leuk toch! Wat ontzettend fijn hoe je (schoon)ouders reageerden! En wat leuk dat jullie steeds een usb stick mee krijgen, is wel handig hoef je de foto's niet steeds in te scannen!

@Mayd: Nog eventjes en dan mag je eindelijk kleine Renée in je armen sluiten ;)!!!!!

@Gizzie: Op welke site is dat waar je dat chineese dieren etc.. kunt berekenen??

@Delta: Hoe is het met je ongi meis, bijna einde in zicht???

@de rest hoe is het met jullie meiden?? Cherry, b.b, Lovely??

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik lees dat soort dingen altijd in boeken van (schoon)oma. Maar kijk maar eens op google bij 'chinese horoscopen', dan vind je genoeg pagina's.

Zo, flink aan het poetsen geweest! Vind de badkamer poetsen echt zooo saai om te doen. Maar ja, wel fijn om weer in een frisse badkamer te kunnen douchen!

Hoe gaat het verder met jou meis?

3. Delta

Delta Niet meer actief

@ Bianca: nouu dan heb je veeeel gedaan zeg! haha hoeist met je maansteentje? en hoe voel je je?

ja mijn ongi is vandaag helemaal weg, ook geen spotting meer.. en dat klussen.. ik zie t wel :)

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hmm als ik kijk naar het Chinese sterrenbeeld van mezelf en daar de 'negatieve' kanten van: oei....
    Als ik kijk naar de negatieve kanten van het Chinese sterrenbeeld van Vl.: nog veel meer oei! :D

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @gizzie thnx, ik ga dalijk eens kijken ;) ja badkamer poetsen vind ik altijd zo *** werk haha.. Maar doe het eens in de zoveel tijd echt helemaal van kop tot teen poetsen (alle tegels van boven tot onder & kastjes binnen en buiten), doe wel iedere week het stof van de kastjes etc. Net alles weggestreken, het beddengoed ligt in de droger, bed al schoon opgelegd. Dus ben nu lekker klaar ;)

@Thee haha geen goed nieuws over je sterrenbeeld ? hahaha ;)
    Ik lees wel eens de nederlandse horoscopen, en soms klopt het en dan kijk in een ander blaadje en dan staat er het tegenover gestelde haha..

@Eva: ah fijn lieverd dat je ongi weg is! Hier ja nog altijd hetzelfde... Zit vandaag op CD 78 alweer :( maar ja we gaan gewoon vrolijk verder :)..

6. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: hmm :( na je vakantie naar de ha he? als je nog niet ongi bent

7. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hard gewerkt Bianca! Zo fijn als alles weer lekker fris is!

Fijn dat je niet meer ongesteld bent delta!

Jeeeeee Essie nu nog niets gehoord? Nou lekker dan! En nou? Hoelang heb je nog recht op een uitkering?

Wij krijgen de kinderwagen van mijn ouders. Nu is er bij babydump een actie, als je een complete kinderwagen koopt, krijg je er een maxi cosi (autostoel dus) voetenzak en verzorgingstas gratis bij.
    Nu heeft mijn moeder voorgesteld om vrijdag de kinderwagen te gaan bestellen. Maar ik weet niet of ik dat durf? Tis nog zoooo pril allemaal. En jaaaa dit keer heb ik een beter gevoel als de vorige keer. Maar toch hè? Ben morgen pas 7 weken.
    Vorige keer was er ook een mooie aanbieding toen ik 7 weken was. Toen niet gedaan, en achteraf was ik blij dat we dat niet gedaan hadden!
    Ik neem aan dat die acties wel vaker komen? Alleen kunnen we er nu gebruik van maken dat we nog een 2011 wagen kunnen kopen. Die zijn ook weer goedkoper als de 2012 modellen (alleen de kleurtjes zijn anders, dus tjah.... Dat boeit toch niet?)
    Nou jah, je kan je maar ergens druk om maken denk ik dan.....

Dames wat eten jullie vanaaf?
    Vl. Eet niet thuis, dus ik heb net een bak wortelstamp uit de vriezer gehaald. Lekker makkelijk dus!

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Bianca: haha nee als ij die sterrenbeelden zo lees dan denk ik: bah, wat een eikel is Vl.! En gadver, ik ben net zo erg!
    En als match zijn we helemaal een drama. Maar ach! Het gaat al bijna 12 jaar hardstikke goed!

Misschien toch maar weer een keer naar de HA inderdaad? Je weet dat het met pco langer kan gaan duren, maar dit schiet natuurlijk helemaal niet op......
    Misschien dat je dan weer een provera kuur krijgt, en dan kan/moet starten met clomid?

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Nee, helaas nog steeds niks gehoord. :( Echt niet leuk. Maarja.. ze zeggen weleens dat geduld loont, dus we wachten af....
    Van die actie bij babydump hebben wij ook geprofiteerd. Erg leuke actie. :D En maandag hebben we de bestelling binnen gekregen. Echt zo leuk! :D Helemaal blij mee.
    Het is misschien wat vroeg nu om te bestellen ivm de prille zwangerschap, maar je moet positief zijn en het ook zo zien. Bij babydump is het zo dat als de zwangerschap fout loopt dat de bestelling door babydump weer wordt opgehaald en je je geld terug krijgt! Dat is echt een goede service. Wij zijn echt blij met babydump.
    Dus ik zou gewoon met je moeder een kinderwagen bestellen!! ;)

Wij eten vanavond spaghetti. :p Erg lekker en ook best wel trek in.

10. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Thee, ik zou er gewoon voor gaan meis! Korrel blijft ditmaal lekker zitten ;). Nou ja, mocht het toch gebeuren...dan kun je het dus nog retour sturen wat Essie zegt.

Wat lief dat je dat krijgt van je ouders!

Wij eten vandaag Chicken Tonight. Simpel, maar erg lekker vind ik!

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Dikke knuffel terug voor jou!

@ Bianca: Lekker dat je goed bezig bent geweest met de schoonmaak. Heerlijk gevoel als dat ook weer gebeurd is.
    Hoe is het nu verder met je? Nog tekenen van een ongi of eisprong of iets?

@ Delta: Fijn dat je ongi nu weg is. Nu weer een nieuwe ronde in en positief blijven. Ookal is dat vaak moeilijk.
    Gewoon lekker klussen wanneer jullie zin hebben.

@ Gizzie: Jij hebt zeker alweer bijna weekend? Morgen laatste werkdag van de week toch?
    Jij lekker gewerkt vandaag?

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Gizzie: Chicken Tonight is zeker wel lekker. :p Welke smaak is jouw favoriet? Ik ga dat denk ik volgende week weer eten. Jammie!

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hmm chicken tonight is ook wel een goed idee! *tikt zich zelf op de vingens. De stampot staat al te ontdooien*

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    vanaamp opwarmertje tortellini's.... morgen krieltjes, sperzieboontjes en zalmburgers

15. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Klinkt goed may!

Morgen weet ik nog niet, eet ik ook weer alleen, moet dus nog iets bedenken.....

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Thee: gewoon er voor gaan meis... als je positief ingesteld bent gewoon de kans wagen. Mocht het niet zo zijn, dan kun je hem of terug doen of gewoon zolang wegzetten op zolder...

(dit gaat dus over de kinderwagen)

17. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: ja fijn dat de ongi weer weg is ! we gaan klussen wanneer we zin hebben...

wij eten vanavond gekookte aardappelen, ik heb net verse broccoli gehaald, verse aubergine en verse wortelen, die ga ik lekker roerbakken met wat peper, zout en verse knoflook.. en een kipschnitzel.. jum :D haha

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Net de vrouw van P&O hier gehad.... ze kwam gewoon even buurten voordat ik met verlof zou gaan... stelde dus niks voor. Het was zelfs best gezellig.

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Delta: klinkt lekker!

20. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hey wat goed! Ik was even bang voor je dat het een zeur gesprek zou worden....

Deel Deze Pagina