dankjewel allemaal bijna iedereen lekker vrij dus zoals ik hoor ik ook... alleen wel veel dingen te regelen.. haha ik heb een beeeeeeetje gevoelige tepels, heb ik lang niet meer gehad?! hmm en kan niet zo goed naar de w.c....
Babyshoppen werkt verslavend! Pas op!! Wij hebben eigenlijk alles al... alleen moeten er nog wat kleertjes komen voor het begin... Het kamertje moet nog afgemaakt worden. Het festival is al achter de rug, maar heb achteraf wel spijt gehad dat ik ben gegaan. Ik heb meer dan een week nodig gehad om bij te komen. Ook heb ik in 5 dagen maar 4 bands kunnen zien, aangezien ik het niet trok.... Volgend jaar de kleine mee (met gehoorbeschermers) en dan meer kijken!!!
ja eigenlijk over 12 dagen is mn nod.. maaar ik ga zondag testen veel leuker hahaa.... of nou ja, misschien ook niet.. ga jij morgen testen??
Goodmorning lovely ladies! Ik ben ook heerlijk vrij vandaag, ben er ook echt weer even aan toe! Alvast veel succes evaamet je sollicitatie!
Hihi, jouw mannetje test wel gewoon mee 2 dagen voor NOD . Zekers!!! Als ik morgen nog niet ongi ben, wordt er morgenavond getest! Eerst nog even langs mijn schoonouders vroeg avond. Meestal drink ik daar 3 mokken thee, maar dan houd ik het morgen wel bij 1 glaasje water, haha. En dan snel naar huis om als de wiedeweerga een bakje vol te piesen . Oh men, als ik eraan denk begint het toch wel te gieren door mijn lijf... Ik merk dat ik er nu teveel op ga hopen, en dat het toch wel een domper zal zijn als het niet zo is. En dat slaat ook weer nergens op, want het is ronde 1! Hallo zeg. Hormoontjes hè . Ik begin te ratelen merk ik, hihi. En...RUST.
haha gizzie !! ik snap je helemaaaaal meis !! jaaa die hormonen ! ik hoop voor jou zooo dat je morgenavond een mooie posi test mag hebben haha zo word ik ook helemaal hyper.. ik duim voor je !
MayD: wat gaaf dat jullie al zoveel hebben! Welke kleuren wordt het kamertje? En sorry dan heb ik het verkeerd begrepen, dacht dat er nog een festival aan zat te komen! Balen dat het niet ging maar heel vet vooruitzicht om volgend jaar met Beeb te gaan Theeleutje: geniet lekker van je vrije dag! Gizzie: meis ik kan me helemaal voorstellen hoe je je nu voelt! Hoop inderdaad niet dat je teleurgesteld bent vrijdag..ik ben aan het duimen! Ik lag net nog heerlijk in bed en opeens dacht ik: ik wil weer testen! Maar had niks meer in huis en moest al nodig plassen. Ben ik uit bed gesprongen, aangekleed op de fiets gestapt en naar het dorp gesjeesd. Daar n testje gekocht en heeeel snel naar huis om te testen.. Resultaat: "tweede" streepje kwam eerder dan de eerste en knalt echt van het schermpje af Nu ben ik echt weer dolgelukkig haha.... (raar mens ben ik toch af en toe)
Haha nou Eva, als ik er aan denk moet ik wel om mezelf lachen, achja Ik ben zo benieuwd naar jou Evaa, kan niet wachten tot we allemaal zwanger zijn
Hee girls!! Tis rustig hier voor ons doen! MayD: Indd... Je maakt een hoop mee op t moment meis... *dikke vette knuffel* Lovely: Lekkerr waar ga je heen? Noosa: Jeee! Haha ik kan me voorstellen dat je dan weer helemaal dolgelukkig bent als je wèèr t streepje ziet! Joepie!! Cherry: Hoe is t meis? Bah maagzuur... Ken t, heb t vaak.. en dan nog niet eens zwanger hè.. Gewoon pepermuntje schijnt te helpen... Hoe voel je je verder? Zwanger? Ess: Ja, hoe is het?? Gizzie!!!!! Spannend!!!!! Wie weet......... Evaa wat top dat je alweer een gesprek hebt! Wanneer ook al weer? (sorry als je dat al zei!!...) @All die ik vergeet: Hoe is het? Zwanger? Testen binnenkort? Geklust? Eitjes in aantocht? Ongie in aantocht? @ego: Voel geloof ik mn eitje!
Er staat dus in mn Banner dat ik op dag 12 zit maar waarschijnlijk is dat dus dag 14 hè... Voor degene die nog weten dat ik me waarschijnlijk heb vergist in dag 1 ...
@ Noosa: het kamertje wordt (lime)groen, donker zeegroen en aqua kleur. Heb eergister de bedeindjes geschilderd in de kleuren. Vandaag is het wandplankje aan de beurt. Is een krokodil. De commode komt later aan de beurt (moet eerst nog via het dak naar boven). Wij hebben een heleboel tweedehands gekocht. Niet dat we nieuw niet kunnen betalen, maar er zit gewoon niets in onze smaak bij. En om nieuwe spullen direct te gaan schilderen.... Het scheelt trouwens wel in de kosten. Het bedje hadden we voor nop (mijn ouders hadden er nog 1 over van de tweeling van mijn zus), de commode kostte 25 euries, de wandplank kostte 3 euries en een kast hebben we niet nodig (inbouw)... Dat je enorme testdrang hebt ken ik hoor!!! ik had gelukkig terlkens genoeg testen in huis hahaha.