Mijn papa is net weg. Hij heeft een andere deur in de schuur gezet en het beluchtingsgat in het dak dichtgemaakt. Volgende week vrijdag krijgen we de dakdekkers over de vloer. Het wandplankje is zover klaar en moet nog even drogen. Ik ga zo eerst op de bank!
Hier gaat het wel lekker zie ik. Stelletje melige meiden!!! Zelfs ik kon me er een beeld van maken hahaha Jeeeehaaaa!!!
Ik heb heel weinig gedaan vandaag!! Boek: help ik heb mn vrouw zwanger gemaakt besteld voor vriend. Verder was opgehangen haha. Zo boodschappen doen en huishouden. Verder boek lezen en foto's uitzoeken om af te drukken..maar dat laatste is niet zeker... Heel rustig dagje dus, is deze oma wel even aan toe Haha! En jij?
Hier lekker rustig. Ik ga nu ff een broodje eten. Morgenmiddag bij mijn beste vriendin op visite. Vanavond komt mijn ex om oude elektronica op te halen (zo, ben ik daar ook weer vanaf!!!). Langzaam valt hier alles op z'n plek.
hahaha wat heb ik even zitten lachen om jullie geklets! ik dacht lekker mee te kletsen, doet mijn andere pc het ook niet, internet licht eruit. Volgende week een nieuwe laptop kopen.. Maaaaaar ik had zojuist een iets donkerder ovu test dus denk dat er 1 deze dagen een positieve aan zit te komen. Ik hoop het zo! Geeft iniedergeval moed. waarom kan ik trouwens geen foto uploaden via mijn tel? Knuffellll x