ohw lekker rustig aan iedereen dus ! MayD: ben je aan het verbouwen enzo? Noosa: lekker toch, zo'n lekkere dag ! ik heb boodschappen gehaald, wassen gedraaid, bed verschoond.. wil eigenlijk nog even naar de tandarts fietsen maar zooo geen zin in! ik ben benieuwd maandag naar de sollicitatie... pff haha
@ Evaa: Zoiets... volgende week worden bij ons de platte daken vervangen. De logeerkamer moet nog worden afgemaakt. Als die klaar is, kunnen we met de kinderkamer beginnen.
Blèh, ik heb ook he-le-maal geen zin vandaag! Nog 3 uur en dan heb ik gelukkig weer weekend! Werkse meis!!! *kus*
Ik ben mn huis beetje aan t veranderen qua accessoires etc. Maar het wil maar niet zo staan als ik het wil...heb ook altijd gelijk zin om leuke dingen te kopen Werkse nog ff Gizzie en jij voor straks Troel!
Ik werk in een trainingshuis met jongeren die net ff wat meer hulp nodig hebben.. Sommige kunnen uiteindelijk zelfstandig wonen en andere ambulant.. (met paar uur per week hulp met hun financiën oid) Heel leuk maar soms ook erg vermoeiend... Daarom werk ik ook maar 28 uur.. Omdat t soms ook wel eens 40 uur in de week kan zijn!
Werk ze troel! Hier ook een lekker rommeldagje vandaag! Net naar de intratuin geweest, kado gehaald voor lief, die is bijna jarig! Wasjes gedraaid en lekker buiten gehangen, bed verschoond enz Heerlijk ff een dagje aanklooien! Net gebeld door het echocentrum, waar we waren vanmorgen? Ik zou vandaag 11 weken zijn, en we zouden vanochtend de termijnecho krijgen. Ik heb de afspraak afgebeld, maar om 1 of andere reden werken ze daar met 2 agenda's. In de ene agenda stond dat de afspraak was afgemeld, in de andere agenda stond ie nog gewoon in. Foutje in hun communicatie dus.... Das wel weer even een momentje dat je denkt: k*t! Anders hadden we nou super mooie beelden gezien, en het vandaag echt van de daken geschreeuwd naar familie ed. Jammer maar helaas!
Kung-Fu-Prillie is ook weer bezig! Wat een geschop onderin mijn buik... Ik ben echt blij dat we maandag weer een kijkje kunnen nemen... (hey, ik verheug me sinds lange tijd weer ergens op!).
@ Theeleutje: potverdikke wat balen zeg! vind het wel heel fout van de VK dat ze er zo mee omspringen en niet eerst dubbel checken voordat ze gaan bellen.
Pff theeleutje! Niet te geloven zeg!! Weer ff n baalmoment dus..*knuffel* MayD wat een fijn gevoel moet dat zijn! Je beebje voelen En helemaal goed dat je je ergens op verheugd! Je moet weer ergens beginnen toch? xxx
Nee, dit was niet de vk! 'mijn' vk maakt zelf geen echo's, dat gebeurt in een extern echo centrum. Ik heb daar zelf een paar weken geleden de afspraak gemaakt, en heb de afspraak zelf ook weer afgezegd. Ik mocht toen kiezen, de termijn echo in het ziekenhuis, of een extern centrum. Expres gekozen voor dat echo centrum ivm herkenning ivm zowel mijn werk als dat van vriend. (ik ken mensen via mijn werk, die daar werken, en vriend kent ook mensen via zijn werk, die daar werken. Mensen bij wie ons allebei niet zo op ons gemak voelen, vandaar liever het externe centrum) Nou jah.... De volgende keer krijg ik toch een echo in het ziekenhuis, met een week of 7. Dat kan helaas niet anders!
Oh, wat slecht zeg. Juist bij zo'n echocentrum mag dat niet gebeuren vind ik. Hopelijk mag je heel snel weer bellen voor een nieuwe afspraak...
Heerlijk is dat he! Ik heb nu allles zoals ik het wil. Op kussens na en nog wat grote dingenmaar die tel ik er dan maar niet bij hihi
@ Troel: oke mooi beroep wel ! ben toch maar verder aan de poets geslagen, kan ik morgen de tandarts regelen en chillen.. waarom maak ik me nou zo druk om maandag?! aargh
Hey meis werk ze ik moet helaas ook gaan werken. Heb nu 4 avonddiensten achter elkaar. Ik werk normaal ook maar 20 uur, heb deze week 41 uur ben nu al kapoetos.... Werk ze meis xxx