Troel ik heb je voorbeeld gevolgd. Zag dat ze een banner hadden voor lange cyclus. Ik heb op de gok wat ingevuld, ben nu uitgegaan van LF van 11 ipv 9...
Ik heb mn oude avatar ook maar weer genomen... Die past toch t beste bij Troelala Hoe zou het met onze andere Bianca gaan? Had ze aangekondigd dat ze weg zou gaan?
ik kan hier niet interecht komen zonder de link? als ik naar clubs ga, en dan zwanger worden clubs, zie ik nog steeds de oude baby babbelaars.. wat doe ik fout?
Je gaat eerst naar zwangerschapspagina dan ga je naar kinderwens, dan zwanger worden clubs en dan zie je die van ons als het goed is. Bianca: jaa ben ook bang dat ik iets heb...PCO ofzo. Ik wilde eigenlijk de dokter bellen maar toen kreeg ik opeens mn eisprong! Vorige ronde zat ik op 67 dagen, toen begon mn menstruatie op lf 9. Dus dat is deze ronde iig langer (of ik ben nu overtijd maar ja haha). Als ik volgende ronde bij week 4 ben zonder eisprong ga ik naar de dokter.
Nie naar clubs gaan! Gewoon bij t forum... : Zwangerschapspagina > Kinderwens > Zwanger worden clubs > De Baby Babbelaars (deel 1)
En ik ben ook benieuwd naar de andere Bianca, misschien moeten we haar even een berichtje sturen dat ze ons nu hier kan vinden?
Oh Noosa zei t zelfde al zag ik... Jeetje Noosa en BiancaIk vind het heftig voor jullie... Wat houdt PCO precies in? Ik weet t wel een beetje.. Denk ik...
Oooooow wat slecht! Ik heb lief gevraagd bij de friettent te stoppen onderweg naar huis.... Vond ie helemaaaaaal niet erg hehehehe Misschien moetem we idd de andere Bianca ff een berichtje sturen. En Lovelybabe ook... En wie missen we dan nog? MayD is ook al hier geweest toch?
Is goed Troel! Bij PCO heb je volgens mij blaasjes op je eierstokken waardoor je niet verzekerd ben van een eisprong. Dus veel onregelmatige lange cyclussen hebt. Ik weet natuurlijk niet of ik het heb, maar ben wel bang dat er IETS mis is...Half jaar ontpillen lijkt me vrij heftig eigenlijk. Dat lijkt me ook het ergste als ik nu niet zwanger zou zijn, dat je gewoon niet weet waar je daarna aan toe bent. Toch blijf ik de hoop houden dat het de laatste keer is van mn lange cyclus, dus wie weet haha.
Nu ben ik hier ook weer! MEN, wat kletsen jullie veel... dat is voor mij straks niet meer bij te houden. Als jullie maar weten dat ik aan jullie denk en duim dat het bij jullie ook snel raak mag zijn. Het gekke is ik ben zwanger, maar voel verder niks in mijn buik. Is dat een goed of slecht teken?
Ik zou toch naar de HA gaan noosa! Er gewoon op aandringen dat je een onderzoek wil! Kom op zeg, zulke lange cyclussen is toch ook niets?
@ Noosa: Ik ben het met Theeleutje eens. Dit kan niet langer. Voor jou ook veel fijner om duidelijkheid te hebben.
Das geen slecht teken hoor Es! Ik heb ook nooit iets gevoeld. Mokka is ook nog zooooooo klein! Net een paar mm misschien!
Wel leuk straks trouwens! Al die verschillende kleurtjes baby's! De onze wordt een echte kaaskop! We zijn allebei blond (ik licht, vriend donker) dus dat wordt echt een heel licht kindje!