De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

ja meis !! ik denk toch echt dat je eitje eraan zit te komen ! lekker klussen vanavond ! en gewoon om de dag proberen aan te houden !!!
    super veel plezier meid

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eva: heb je maandag een gesprek bij een kinderdagverblijf?
    Ik werk 34 uur per week. 4 dagen van 8,5 uur. Heb 1 uur pauze dus heb diensten van 9,5 uur. In eerste instantie werkte ik 36 uur per week (half uur pauze) maar helaas is mn contract gewijzigd.
    Al merk ik nu dat ik mn pauze echt hard nodig heb. De lange dagen vallen soms wel zwaar maar het werk vind ik super :D

Blijevrouw: dat ziet er goed uit meis :D Ik denk dat hij hartstikke positief is! :D Dat wordt klussen en dan afwachten! Succes

3. Delta

Delta Niet meer actief

@ Noosa: ja ik heb gesprek bij een kinderdagverblijf :)
    ik ben benieuwd.. zijn jullie veel bezig met activiteiten betreft ontw. van de kids? dat verschilt veel per kdv.. gelukkig dit kdv waar ik sol. heb wel.. :D dat er serieuze mensen zitten die ook echt van kids houden.. heb wel eens anders mee gemaakt

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je hebt veel verschillende mensen in de kinderopvang werken ja ;)
    Wij hebben ook een 3+ dat is dus voor kindjes die naar de basisschool gaan om ze net wat meer uitdaging te geven in de laatste maanden.
    Verder probeer ik altijd heel veel activiteiten met de kids te doen, ik ben vooral van het knutselen, voorlezen en liedjes zingen etc.

Ik ben benieuwd naar je gesprek Eva! Welke organisatie is het? Als je het wilt pb mag ook hoor ivm privacy..

5. Delta

Delta Niet meer actief

ohw jeeej het onweert hier zooo hard !
    ik pb je wel even Noosa ! :)

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het gaat hier ook beginnen...en dan moet k van vriendlief altijd alle stekkers eruit trekken..haha
    Ben dan dus even niet bereikbaar!

7. Delta

Delta Niet meer actief

ohw echt ! haha.. nee dat doe ik niet...

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Theeleutje en Blijevrouw: veel plezier vanaamp (en de volgende dagen ;) )

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Haha Thanks! Zal wel lukken ;) :D

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, cherry waar zijn jullie? Ben benieuwd hoe jullie je voelen!

11. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Dankje.... ;)

12. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Oh dames, hoe is het hier?

Met mij gaat het goed; veel geklust natuurlijk. Ik heb sinds een paar dagen het gevoel dat ik ongi ga worden. Ik heb buikkrampjes zoals ik die had toen ik aan de pil was. Ik had toen krampen voordat ik ongi werd. Nu heb ik dat niet meer, behalve nu. Het us niet mega erg, maar ik voel het wel. Gister een heel licht roze streepje in mijn onderbroek (sorry for the jukky details). Daarna niets meer. Heb wel het gevoel dat er iets uitloopt daar ( net als je ongi bent en hè staat op gevoel). Maar er komt dus niets. Heel benieuwd wat er allemaal gebeurt daar binnen!

Liefs!

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wanneer heb je je ei gehad lovely??

14. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Geen idee, volgens de banner 2 dagen geleden, maar voor mijn gevoel een aantal dagen eerder dan dat. Ik temp niet noch gebruik ik ovutesteb. Ik gok dus maar wat :)

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Lieve schatten,

Even snel een berichtje voordat ik mijn bed in duik. ;)
    Wat mis ik jullie zeg. :(

Het is een zware week en ben super moe steeds. Ik krijg natuurlijk ook erg veel informatie, maar ik twijfel of dit wel een goede functie is voor mij. Ik vind het moeilijk het is er super hectisch. (Of ik moet er nog aan wennen, maar dit is mijn gevoel) Ik denk er dus nog even over na.

Met mij gaat het verder wel. Merk weinig van de zwangerschap. Vandaag had ik wat pijntjes in m'n lies en als ik ineens snel opsta (als ik gezeten heb) dan ben ik duizelig heel even.
    Heel soms pijn in de onderrug, maar verder mag ik niet klagen.
    Verder ben ik super emotioneel. Ik kan zomaar janken.
    Ik hoop dat het allemaal goed gaat daar binnen. Wel van de week 2x gesport. Cardiotraining doe ik nu en dat wil ik proberen vol te houden.

Hoop dat alles goed gaat met jullie. Had gelezen dat het voor sommige weer spannend is. Ik duim voor jullie allemaal schatten!

Hoe is het met de andere zwangere dames?

Ik denk aan jullie. Ga zo me bed in. Ben zo moe.

Dikke smak!

16. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: aaah meis toch !! tis allemaal wat :( mijn baan was ook niks geworden, ben verder zoeken..
    maar lekker slapen meid ! dat heb je echt verdiend !!

dikke kus en knuffel terug!

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden! We stonden al op pagina 3.!

Ik ben vandaag aan t werk dus zal er minder zijn! Fijne dag xx

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Tja, uit ervaring weet ik dat je al helemaal niet op een banner af mag gaan voor je cyclus.... Daarvoor moet je OF je lichaam goed kennen OF testen...

Als je voor je gevoel al een dag of 10/11 van je ei af zit, zou je voorzichtig een testje kunnen wagen.

Succes meid.

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovely: vertrouw inderdaad niet de banner maar je gevoel. Spannend hoor! Enig idee wanneer je gaat testen?

Essie: ahh knuffel meis!! Het is ook vermoeiend om en zwanger te zijn en met je nieuwe baan te beginnen! Ik hoop dat je toch nog een beter gevoel krijgt over je baan.

Ik had net weer wat oud bloedverlies, toch schrik je elke keer weer als je zoiets ziet op het papiertje. Je verrwacht wit en krijgt een beetje bruin.
    Maar geen stress, ik ga ervan uit dat het niks is :) Maar dan moet het wel stoppen nu haha

20. Delta

Delta Niet meer actief

Noosa: werkse meis !! ;) en indd nu moet het bruin verlies stoppen !!

Deel Deze Pagina