Goeiesmorgens! Geen zorgen maken noosa! bruinverlies is heel normaal! Enne.... Werk ze vandaag! @all: heeft het gister bij jullie ook zo ge-onweerd? Tjee zeg het ging echt mega te keer hier! Straten stonden gewoon helemaal blank! Nu schijnt het zonnetje weer heerlijk. Rare zomer hoor....
het heeft gistermiddag heel even gebliksemd en paar harde knallen. en toen was t over.. nu schijnt de zon weer ! wel erg lekker.. haha wat gaan jullie vandaag doen?
Theeleutje Hier ging het er ook aardig op, hadden alleen onweer en een beetje regen, de rest trok gelukkig langs ons op. dit weekend is hier kermis, mooi weer is dan dus wel fijn. is echt een volksfeest hier, wij doen er zelf niet zoveel aan, ga alleen vanavond even. Hoe is het hier verder? Het was rustig gister avond.... X
De zon is hier overgens nog nergens te bekennen. Tis net gestopt met regenen.. Pff hoop dat ik straks een positieve ovu test heb. Alleen bang dat deze weer lichter is. X
blijevrouw hoe donker was je test van gister? Mijn testen zijn namelijk ook nooit positief geweest. Ze waren wel heel donker, maar niet net zo donker als de c streep. En vervolgens werden ze weer lichter. En dan wist ik dat ik m'n eisprong gehad had,,ondanks dat de testen volgens de handleiding negatief waren.
ik vond die van blije vrouw er goed uit zien gister ! ben benieuwd naar je test van vandaag! heb je al geklust ?
Whoops, niet gezien dat je testjes er stonden blijevrouw! Ik heb even terug gekeken, en ze zien er goed uit hoor! Donkerder als wat ik ooit heb gehad! Dikke kans dat ie vandaag lichter is, of anders morgen. Ik ben benieuwd wat mijn ovu testje vandaag gaat doen.....
Ja de afgelopen twee dagen. Of het vanavond ook zo gaat zijn weet ik niet haha. Hij was echt net zo donker als de controle streep miss heel iets lichter nog. Ik zal straks een foto plaatsen van vandaag en gister Als dat lukt want upc komt straks naar de aansluitingen kijken..
Jaa jij had ook een donkere toch? Ben benieuwd! Voor jou natuurlijk dubbel om te zien/merken hoe je lichaam er mee bezig is. Dikke knuf voor jou
oke ! volgens mij zit dat met klussen helemaal goed !! ik ben zo benieuwd.. ook naar de test van vandaag ! ik duim in ieder geval voor je meis, hopen dat het raak mag zijn..!
Ik ben ook erg benieuwd, zo gek.. Want had me er op ingesteld geen positieve test te krijgen en was aan het aftellen naar de dag dat ik ongesteld zou worden. Zodat ik weer naar de huisarts kon. X
Goedemorgen, Ik ga pas testen als mijn nod geweest is dus echt na de vakantie. We vertrekken morgen en zijn volgende week weer terug. Nod is 30 augustus dus ergens die week testen als ik niet ongi word. Meiden, wens jullie vast een fijne werk toe! Moet vandaag nog een hoop doen ter voorbereiding van de vakantie! Spreek jullie daarna weer! Liefs!
@ lovelybabe: een hele fijne vakantie meid ! en duim ook voor jou dat je na vakantie een posi test mag hebben! en nu lekker genieten
Een hele fijne vakantie meid!!!! Geniet er lekker van en rust samen uit. En hopelijk mag je als je terug komt een knaltest krijgen!!!!