De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

ja klopt.. maar erg lief van je ! dat je dat zegt... en erover na hebt gedacht zo!

maar is je ongi nu helemaal weg? en je had gister handbal gespeeld toch?!
    en vandaag weer aan het werk?
    oei, veel vragen wahaha..:):D

2. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

haha ja heel veel vragen ;)

Ja mijn ongi is al weg sinds vrijdag *chill!!*

Vandaag weer gewerkt. Was weer erg leuk!! :D

En gister gehandbald ja ;)..

hihi.. ik ga zometeen eten koken voor vl dan vanavond in huis rommelen en op tijd beetje in met filmpje :D

3. Delta

Delta Niet meer actief

oh heerlijk ! lekker naar je eitje toeleven ook !!
    wat voor werk doe jij als ik vragen mag?
    en groot gelijk ! lekker rustig avondje !

4. brotherbear

haha.. dat mag je vragen ;)

Ik ben leerkracht in het speciaal onderwijs :).. werk in het cluster vier.. oa gedragsproblematiek.

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    aaaah wat lief van je meis!!! *bloos*! xxx

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Heeeey meid, wat super zeg een MEISJE!!!!!!

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hey meid, ik snap je verhaal zeker lieverd.. Maak je niet al te druk, komt allemaal goed.. En leef lekker uit naar jullie volgende echo..
    xxxxx

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Wat leuk een meisje! Geniet ervan! :D
    Ik werk inderdaad nu in de tuinbouw en heb nog geen 1x handschoenen of iets gebruikt. Wist niet dat dit moest?!

@ Evaa: Heb jij al een baan gevonden? Of zit het niet mee? Hoop dat je snel wat vind!

Denk aan jullie lieverds! Mis jullie!

9. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik moest ff gauw nog mijn mail checken, ik denk dan spiek ik toch nog ff gauw hier hahah... ;)

Weten jullie van welke cyclus ik moet uitgaan na ik mijn ontrekkingsbloed heb gehad van de kuur? Ik vind het erg lastig...
    Zal ik gewoon van 28 dagen ongeveer uitgaan?

Nu ben ik echt weg hahah

xxxx

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Vanwege kleine beestjes en baccillen moet je wel degelijk handschoenen aan als je met aarde werkt.

Toxoplasmose

11. Delta

Delta Niet meer actief

@ brotherbear: wat leuk ! een mooi beroep zeg ! wel erg zwaar denk ik..

@ bianca: graag gedaan lieverd !! ik denk dat je wel uit kan gaan van 28 dagen, gezien je laatste 27 dagen was.. en nu lekker genieten jij ! xx

@ essie: ben bezig met sollicitatie :D maare jij moet echt uitkijken met je job meis !! ohoh :(

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @MayD: ohh een MEISJE!!!!!!!! Wat leuk!!!! :D Ik zou helemaal uit mn dak gaan met roze hahaha...is ook een van mn lievelingskleuren ;) Maar blauw ook hoor...dus hier is alles welkom ;)
    Wel echt leuk dat jullie het al weten. Wij willen ook weten wat het wordt, maar houden het voor ons tweetjes ;)

@Noosa: ohh spannend meis!! Wel super dat je al hebt gezien dat er iets aan de gang is daarbinnen. En je wist zelf natuurlijk ook dat je minder ver was dan de VK dacht ;) Is bij mij ook zo, alleen tegen de tijd dat ik mijn eerste VK afspraak heb, ben ik waarschijnlijk al 7 of 8 weken. En de echo wordt kort daarna gepland. Ben zooo benieuwd ;) Kan echt niet wachten!!! :D
    Ik duim met je mee dat je volgende week meer kan zien :D

@Essie: inderdaad...toxoplasmose... daar heeft mijn HA me al over gewaarschuwd. Je mag dan ook niet de kattenbak zelf verschonen en als je het toch echt MOET doen, dan handschoenen en goede beschermers aan en daarna jezelf goed wassen.

-x-

13. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx lieve meiden voor jullie reacties!

MayD: EEN MEISJE wat leuk!!! En verder was ook alles ok met de echo? Heerlijk, nu proberen nog meer te genieten... hoe is het verder met je?

Bianca: fijn dat de kuur begonnen is! Geen idee wat je cyclus nu is...voel jij je eitje? Ik zou dan daar vanuit gaan en dan +14

Esmee: meis wat vind ik het rot voor je dat je zo niet lekker in je vel zit! Zo hoort een zwangerschap niet te verlopen.
    Het is dus nog eventjes doorzetten? Maar laat je niet gek maken, als het niet gaat dan gaat het niet! En als de consequentie daar van is dat je een uitkering aan moet vragen dan is dat helaas maar zo. Je moet echt aan jezelf en je kleine wondertje blijven denken hoor!
    Kijk je wel uit naar je vakantie?

Cherry: ja klopt dat ik zag wat ik had verwacht te zien. Maar toch is het nog wel even extra spannend doordat de VK ook tot de opties vertelde: het zou kunnen dat het hier bij blijft en dan wordt het een miskraam. Dat komt wel even hard aan (al weet je dat ook wel natuurlijk maar toch om het even zo te horen) ook al weet je dat er altijd die kans is op miskraam.
    Spannend hoor ook voor jullie! Jullie zien iig gelijk het hartje dan, dat moet een geruststelling zijn!

Eva: fijn dat iig het gesprek wel goed is gegaan en maak je niet druk om het volgende gesprek. Als ze je inderdaad willen hebben dan komt het allemaal goed!
    Lijkt me ook wel super fijn om voor zo'n goed georganiseerde en professionele organisatie te werken!

Troel, hoe is het met jou?

EN de andere meiden die ik vergeten ben, hoe is het met jullie? xx

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hier gaat verder alles wel goed. Pak van mijn hart dat alles goed is. Met de pijn gaat hier hoe langer hoe slechter... maar ja, dat ligt in lijn der verwachting... gelukkig volgende week weer fysio.

15. Delta

Delta Niet meer actief

@ MayD: gelukkig gaat alles goed met de kleine ! heb jij veel last van lichamelijke klachten?

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ All: Ik ga zeker aan mijzelf denken. En weet ook wat ik ga zeggen tegen die jongen die me inwerkt. Ik geef gewoon aan dat alles nieuw is en dat ik daarom zo moe ben. Kost erg veel energie al die info die ik moet verwerken. Daarom heb ik geen energie voor overwerken.
    Ik moet het gewoon even volhouden tot de 31ste. Dan ben ik lekker vrij en heb ik vakantie!
    Ik laat me niet gek maken door hem.

Verder ben ik ook erg benieuwd hoe het daar binnen in m'n buik gaat. Morgen hebben we intake bij de VK, dus dan gaan we de hele vragenlijst beantwoorden. Ben benieuwd. ;) We zijn er wel op voorbereid. We krijgen nog geen echo. Dus dat moet nog even wachten.

@ Evaa: Wat spannend dat je bezig bent met een sollicitatie! Duim voor je!

Ik houd het hier nog steeds in de gaten hoor.
    Mis jullie heel erg. Vermaakte me altijd super hier op het forum. ;) En doe het veel en veel liever dan planten in hoezen doen. ;)
    Maar helaas... kan niet alles hebben.

Ik denk aan jullie.

Heel veel succes met wachten op jullie ei, wachten tot testen en vooral heel veel klusplezier!!!! Geniet ervan!

Dikke knuffel voor jullie allemaal!

17. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: ja dat is goed meis.. dankje :)
    als t echt te gek word, doorgeven aan uwv he ! en aan jezelf blijven denken hoor.. bijna op vakantie meid ! dan heerlijk genieten..!

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    MayD kan me voorstellen wat een opluchting het is! Ik vind het zo erg voor je die BI, ook dat je weet dat het niet minder wordt maar erger en dat je er dus niks aan kunt doen!

Knuffel voor jou!!

Essie: fijn dat je lekker kunt aftellen naar je vakantie!

Zo meiden, ik heb echt een soert oermoeder gevoel nu..wil het liefste nergens meer heen, niks meer doen om mn kleine (nu nog klompje met cellen) te beschermen...Gek mens ben ik!
    Morgen gaan we het mijn ouders vertellen ivm hun vakantie! Essie ik ga je idee pikken van fotolijstje..
    Ik ben echt benieuwd hoe ze reageren ook omdat het nog zo pril is!

Iemand nog wat anders leuks te vertellen?

19. brotherbear

@MayD, wat ontzettend balen meid dat je steeds meer pijn krijgt. Ongeacht het feit dat dat in de lijn van de verwachting ligt. Hoe komt het eigenlijk? Dat heb ik gemist geloof ik.

@Essie, goed dat je aan jezelf gaat denken meid!

@Noosa, ja die waarheid is hard, maar ik heb een goed gevoel bij je!! Spannend morgen vertellen aan je ouders!

@Troel, waar ben je nu weer dan?

@eva, het is fantastisch werk. Ik werk vooral met autistische kinderen. Ik ben elke dag moe, maar wel ontzettend voldaan!! Je krijgt - indirect - zo veel terug van die kinderen.. daar doe je het voor :)

20. Delta

Delta Niet meer actief

jeetje haha wat is het rustig ! :)

Deel Deze Pagina