Brother: lief van je dank je!! Jaa het is zeker rustig, zo zijn we niet echt babbelaars he! Ik kijk Ali B op volle toeren, echt een leuk programma!
Er valt niet veel te missen hoor... heb begon in week 12 met pijn bij het zitten en het traplopen ging daarvoor al moeilijk. Daar kwamen de psychische klachten ook nog eens bij en nu zit ik al sinds week 15 in de ziektewet (al bijna 6 weken).
Morning lovely ladies! Hoe ist hier? @MayD: wel fijn dat je weer naar de fysio kan binnenkort! Hoop dat het je net die extra steun zal geven *knuffel* @Essie: rustig aan he meis! Binnenkort lekker op vakantie!! Spannenddd!!! En je hebt al heel snel je vk afspraak! Spannend!! Ik moet nog 2 weken wachten ongeveer. @all: hoe ist meiden? Ik mis t hier ook zo...gezellig meekletsen enzo. Helaas is t ook drukker op werk en kan ik van daar dus niet meer op t forum komen. Wat een slecht weer...bah! Hoop dat t weekend beter wordt. We dachten eraan om misschien ff lekker een weekendje weg te gaan met zn tweetjes...voordat de herfst echt begint -x-
Goedemorgen lieve meiden! Zo ik heb eindelijk weer normaal geslapen. Heb nooit problemen met slapen alleen sinds mn eisprong heb ik echt slechte nachten ertussen zitten met vaak wakker worden en erg onrustig zijn. Verder droom ik zoo veel! Normaal droom ik al veel maar nu helemaal...heeft er volgens mij ook wel iets mee te maken. In ieder geval, ik ben uitgeslapen om lekker te gaan werken! Vanavond aan mn ouders vertellen, dus in mn pauze ff opzoek naar n mooi fotlijstje.. Ik wens jullie een hele fijne dag meisjes!! Liefs
Jij ook. Veel plezier bij het vertellen aan je ouders. Ik ga zo naar de geel-blauwe woningreus en naar de paars-roze babyreus. En vanmiddag plat op de bank. Nu al 3 nachten slecht geslapen van de pijn en de zenuwen en dat breekt op.
@evaa: hier alles ok. Hoe ist met jou? Zie dat je bijna mag testen!! Spannendddd!!! En al symptoompjes? Vreselijk die regen....word er helemaal depri van!
ja vies he ! met mij gaat t goed.. ben wakker geworden met hoofdpijn.. soms lijkt t weg te gaan, maar dan komt t weer terug.. heb buikpijn, drang om veel te plassen. soms gevoelige tepels, had ik anders nooit.. en soms wat rugpijn onderin, als ik buk voel ik t trekken, rare steekjes in lies en onderbuik.. haha heel raar allemaal.. maar ja kan ook toeval zijn.. geen idee ! ga zondag testen... vind het zo spannend.. weet nu al dat ik tegen mezelf ga zeggen voor ik ga testen, hij is gewoon wit, hij word niet roze.. haha pfff...! met jou alles verder goed? ben je vrij of heb je pauze? en heb jij veel last van symptomen?
Hoi meiden, Wat lief dat sommige naar mij vragen als ik er een paar dagen niet ben..... Ben inderdaad druk geweest en heb wat minder de behoefte om op ZP te komen. Het wordt een obsessie door er elke dag over te schrijven, vragen, twijfelen, afvragen zal t wel zal t niet.. Doe er even wat afstand van. Maar kom zeker terug! Dikke kus voor jullie allemaal!!!! X
aah je hebt gelijk hoor ! ik kan er in ieder geval geen afstand van nemen haha.. doe het rustig aan en neem je tijd ! hopelijk heb je snel goed nieuws meid ! dikke kus terug!