Hey meis, mijn laatste menstruatie was 5 maand geleden en zat ik op dag 46, vandaar dat ik het nu lastig vind om van welke cyclusdag ik moet uitgaan. Maar dat zullen we moeten afwachten maar
Ohhh meis wat spannend!!!!! Bij de expo krijg je leuke lijstjes van babytjes misschien een idee?Tenminsten hier krijg je die... Leuk ben benieuwd hoe ze gaan reageren!!
Heeey lieverds, @cherry: ohh lekker meis ff ertussenuit! ActievandeDag.nl — Dagelijks leuke aanbiedingen of Vakantie Veilingen | Bied mee bij VakantieVeilingen.nl staan soms de leukste acties/aanbiedingen! Wij gaan in november als iedereen vrij krijgt met mijn schoonouders, schoonbroer en zusje, oma en de hondjes weekendje weg heerlijk! @eva: Spannend meis nog 1 weekje!!! Bohhh heeft het vannacht ook zo bij jullie tekeer gegaan?Rond half 2 barste het hier los, onweer en ontzettend veel regen!! Hier wisselt het zich af dan zon, dan weer bewolkt, weer zon. Het is hier flink benauwd maar toch 25 graden.. Hopelijk krijg ik als ik dalijk 3 weken vakantie heb wat beter weer! Lieverds ben er vandaag niet veel op en morgen ook niet.. Druk druk haha... Maar denk wel aan jullie hoor! Xxx
@ bianca: jeetje ja.. das echt lang zeg !! hoop echt dat je snel ongi word en je eitje mag hebben/spotten ! en dan bevrucht worden.. pff ja nog 5 dagen, mag ik testen ! dan zit ik op dag 31... spannend, voel van alles haha
@Evaa: ja meis...heb nogal "last" van zwangerschapssymptooompjes. Misselijk en maagzuur (elke dag hahaha) en mn darmen doen van alles...borrelen, grommen, draaien, salto's...hahaha althans zo voelt t Maar ach...allemaal voor een goed doel @Bianca: bedankt voor de tips meis!! We gaan zeker even aan kijkje nemen En ja lastig inderdaad...als je niet weet hoe lang je cyclus gaat zijn. Ga je nog tempen en/of ovutesten gebruiken? Ben erg benieuwd! Trouwens...ben je nu dan ook onder behandeling van een Gyn? (Sorry..heb er niet veel verstand van ) -x-
Hey ladies! Paar dagen niet geweest, dus weer even flink bijlezen! Wie kan er nu als eerste testen? Evaa volgens mij? Zooo frustrerend, ik was gewoon nu al weer vergeten hoe lang het duurt voordat je kan gaan testen. Ik zit nu op 2 DPO, Lijkt nog wel een eeuwigheid te duren voor ik kan testen! Erg aanstellerig hè?!
ja ik ga zondag testen nee helemaal niet aanstellerig !!! ik heb dat ook hoor meis.. heb jij al symptomen? @ cherry: jaaa allemaal voor t goede doel
Oe spannend!!!! Ik ga duimen voor je! Nee, ik heb nog nergens last van, maar goed, ik zit pas 2 DPO (banner klopt niet!) maar in de cyclus waar ik zwanger raakte had ik ook totaal geen klachtjes, dus ik hoop dat dat zo blijft! Ik ga wel eerder testen, heb tegen die tijd een heeeeeel groot feest, en wil graag weten of ik smoesjes moet verzinnen waarom ik niet drink dan haha
haha indd ! ik heb ook veel afscheiding nu.. ook als ik met mn vinger bij mn baarmoedermond ga voelen is het erg vochtig en voelt slijmerig aan (sorry voor de details !!) haalde ook gewoon een sliert wit/gelig slijm eruit, heb ik anders nooit ! herkent iemand dit? ik hoop ook zo dat je zwanger bent meis ! ik denk eigenlijk van wel, als je gewoon goed geklust hebt.. dan ben je extra vruchtbaar.. wanneer ga jij testen, welke dag?
Hoi lieve schatten, Wilde jullie even laten weten dat wij vandaag de intake hebben gehad bij de VK. Een hele waslijst met vragen hebben we beantwoord. 5 september heb ik de eerste echo. Dan ben ik 8 weken. Dus we zijn super benieuwd. En dan na de vakantie weer een echo. We hopen zo dat alles goed mag gaan daar binnen. Voor de meiden die nu aan het wachten zijn: heel veel succes met wachten en ze zeggen dat geduld loont!! Hoop zo dat het raak mag zijn!! Denk aan jullie! Xxx!
Volgens mij is veel slijm wel een goed teken! Weet eigenlijk niet meer of ik dat de vorige keer had..... Ik ga 1 dag eerder als NOD testen, zaterdag 3 september, als ik me kan inhouden! De vorige keer wist ik het bijna 1 week eerder als NOD! Dus dat wordt nog moeilijk...! Maat goed, eerst jij! Ik gun het jullie allemaal zooooo!
ja he.. hopen dat t goed is wat ik heb aaah super cool ! jij de week erop dus testen oh zo spannend.. hoop dat we allemaal zwanger zijn binnenkort ik over 1 week, jij over 2 weken..! en de rest ook gewoon allemaal !!!
Spannend hier aankomende testers! Ohh meiden hoop zo dat ze positief zijn allemaal het is jullie zoooo gegund! @cherry: nee ik sts niet onder controle van de gyn. Moest het zo proberen nog half jaar tot 1jaar was verder niets mis en kon gewoon zwanger worden. Maar als mijn cyclus lang blijft ga ik toch weer terug naar mijn h.a. Maar even afwachten hoe de kuur gaat verlopen Meiden ik ga de film verder afkijken en erna mijn bedje opzoeken, morgen vroeg weer werken... xxx truste
Goodmorning ladies! @Evaa: meis dat slijm had ik de ronde dat ik zwanger raakte ook!! Normaal na mn ei was t best drooog daar beneden en "korrelig" maar de ronde dat ik zwanger raakte was t warm, slijmerig en zat mn baarmoedermond erg hoog!! Dus spannenddddd....heb echt een goed gevoel bij jou! @Theeleutje: ja dat wachten is vreselijk!! Ik blijf voor je duimen meis! @Essie: wat leukk dat je zo snel al je echo hebt!! Ik moet nog even wachten. We hebben wel op 5sept onze intake en daarna wordt er een echo gepland. Ben zoooo benieuwd hoe jullie beebje eruit ziet Dan heb ik een beetje een idee wat ons te wachten staat hahaha. -x-
Goedemorgen dames, Ik wou eigenlijk uitslapen maar meneer mug is weer lekker bezig. Dus ik had even extra tijd om terug te lezen. Eva het word steeds spannender he! Nog een paar dagen........ bianca, ondertussen je ontrekkingsbloeding al doorgebroken? Hier is het waardeloos, nog mijn ei niet gehad.. Begin langzaam mijn moed weer te verliezen! staks een nieuwe laptop kopen, dus ben ik er weer iets vaker! Hoe het hier? Allemaal aan het werk vandaag?
@blijevrouw: wat vervelend dat je je ei nog niet hebt gespot Maar niet de moed opgeven hoor! Je kan 't meis...je bent een bikkel @noosa: ohja...inderdaad! Je zou naar je ouders gaan! Hoe was 't? -x-
@ cherrybelly: jaaa ben ook benieuwd..! heb ergens wel een goed gevoel, soms wat symptoompjes... maar ja.. @ blijevrouw: he bah nog steeds geen ei?? pffff jeetje meis.. ik heb mij trouwens laten pendelen, ze was erg nieuw op het forum ( 22aug 2011) en zei dat ik november 2011 pas posi zou testen.. hmm ben ik niet echt echt blij mee.... haha gezien deze maand dan he weet alleen niet of ik het echt moet geloven
Hey meiden! Lief dat jullie aan me denken. Mijn ouders reageerden super! Ze konden het niet geloven. Het is echt bijzonder om het zo te vertellen. Voel me vandaag niet zo erg lekker, beetje weeig in mn maag, hoofdpijn en moe. Blegh, zit verder in twijfel. Heb natuurlijk volgende week donderdag volgende echo maar ik ben zoo bang dat we dan nog niks zien. Ik kon kiezen wanneer ik hem wilde: donderdag of de maandag erop. Heb donderdag gekozen omdat ik dan vrij ben, maar nu twijfel ik of ik niet beter de maandag had kunnen kiezen..dan ben in tenminste weer een halve week verder. Ben zo bang dat het hartje ngo niet klopt omdat het te vroeg is. Maarja de VK zei zelf: misschien ben je dan al 7 weken, we weten het nu gewoon nog niet. Wat zouden jullie doen? Sorry voor dit ego berichtje, heb ff geen energie om op iedereen te reageren..sorry meiden! x