De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Fijn MayD dat je nu eindelijk - welverdiend - van je zwangerschap kan genieten!! :)

@meiden,, wat hebben jullie veel geklest zeg :) Heerlijk.. wel te merken dat voor de meesten het werkende leven weer is begonnen.

@eva, fijn dat je die baan hebt:)

@essie, wat goed dat je hebt gepraat :)

@hier.. wachten..wachten..wachten ;) hihi.. ik hou dr niet zo van.. ik wil zooooo graag :) en denk steeds vaker wat als..

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Brotherbear: idd wat als.... klinkt zo bekend! Probeer ook een beetje te genieten van de tijd voorafgaand aan de zw-schap... Ik heb het wel gedaan en ben blij toe.

Als het eenmaal raak is, is je tijd alleen met hem zo over...

3. Troel

Troel Niet meer actief

@ brotherbear; voor mij niet hoor.. ik neem wat afstand vsn t forum, had ik al gepost maar denk dat de meeste er overheen gelezen hebben.

4. Delta

Delta Niet meer actief

ik heb net bruine afscheiding verloren.. en een beetje roze afgeveegd.. verder geen bloed.. wel zeurderige buik en rug pijn.... zou t.....?!

5. Delta

Delta Niet meer actief

@ brotherbear: dankje meis ! :) hoe gaat t met jou? nog 9 daagjes, dan heb je je eitje toch!? duurt lang he dat wachten..

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Fijn dat jullie me gerust gesteld hebben wat betreft de inwendige echo. Ik zal het gewoon op me af laten komen.
    Ze willen een inwendige echo doen, omdat ze dan meer kunnen zien. Dat is puur de reden.

@ CherryBelly: Ik heb ook zo'n last van een hongerig gevoel iedere keer. En rommelende darmen.
    Vanmiddag met niezen een keiharde steek in m'n buik. Daar schrok ik wel van. Hoop dat alles goed zit daar binnen.

7. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

@MayD dank voor je herkenbare maar wijze raad :) Neem het absoluut met mij mee.. Gelukkig genieten we op dit moment ontzettend van en met elkaar :)

@Troel, ik had het gelezen meis! Snap het heel goed. Ik heb het ook een tijd gedaan en daardoor kon ik er veel meer bij ontspannen. Volledig ontspannen er in zijn lijkt mij onmogelijk.. Ben het eigenlijk tot vlak voor mijn nod.. de gedachte wat als.. blijft zo nu en dan wel zijn kop opsteken :) Fijne tijd gewenst mesi!! En ik hoop dat je zwanger terug komt :)

@evaa.. ja nog negen dagen,, op zijn vroegst ;).. wachten duurt lang. Probeer nu vooral te genieten van gewoon het samenwonen en het samen zijn.. NAtuurlijk plannen we het klussen er wel om heen, maar nooit in het extreme.. tot nu toe alle mogelijk vruchtbare dagen op de een of andere manier geraakt dus ja:)

8. Delta

Delta Niet meer actief

@ brotherbear: ja lekker genieten van alles ! groot gelijk.. hihi en gewoon klussen en afwachten ! :D

9. Delta

Delta Niet meer actief

ik denk dat ik ongi word.. vanavond bruin/roze verlies gehad.. nu al wat roder, nog niet veel.. maar dat komt vannacht of morgen wel denk ik .. :(

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: Klinkt als de bandjes, die steek met het niezen. Niks aan de hand hoor.

@ Evaa: och meid...

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik zit in de stress :( net met afvegen roze slijm verlies ontdekt...wel weer na ontlasting, had ik met het vorige bruin verlies ook maar toch. Voel nog geen krampen maar wat is dit rot zo .:( ben er echt van geschrokken!

12. Delta

Delta Niet meer actief

@ noosa: volgens mij is het niks hoor meid ! zolang het geen rood word, is het goed..!

nou ik ben denk ik toch ongi, steeds meer bruin en helder rood... en heb rugpijn en soms krampjes.. pfff ik denk op naar de volgende ronde ! :(
    dan zat is mn cyclus nu dus 26, word steeds korter. van hoeveel dagen zal ik nu uitgaan?!

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Evaa: ach nee meid! Kop op! Voor de volgende ronde zou ik bij jou van 28 dagen uitgaan.

@ Noosa: een beetje roze verlies kan geen kwaad. Zolang je geen krampen of extreem bloedverlies hebt...

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff ik hoop het zo Eva....maar ben even wat vertrouwen kwijt..

Zo balen van je ongi:( ik zou uitgaan van je eerste dag helder bloedverlies..
    Ondanks dat je waarschijnlijk wel heel erg baaltvan een nieuwe ronde is een kortere cyclus wel fijn! Kus voor jou

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx Mayd...hoop dat het hierbij blijft...

16. Delta

Delta Niet meer actief

@ MayD: ja he, ik denk dat ik ook maar uit ga van 28 dagen nu... ik baal wel.. maar ik mag nog niet klagen, met zo'n cyclus.. maar ja..

@ Noosa: ik snap t meis, maar niet het vertrouwen verliezen hoor meid ! niks aan de hand zoals MayD ook al zei :) dikke kus

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hou me lekker rustig vandaag, boekje lezen en beetje in huis rond hangen. En hier natuurlijk mee kletsen :) jullie nog plannen?

18. Delta

Delta Niet meer actief

nou ik ga poetsen enzo.. haha :) en heb rugpijn, dat had ik de vorige maanden niet.. allemaal van t ontpillen nog denk ik.. nu komen de symptomen pas die ik eerst allemaal niet had..
    iemand had mij gependeld voor november 2011, dat ik dan pas posi zou testen.. bah nog 2 keer ongi worden dan haha

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn pendels klopten allemaal niet hoor Eva! Niets van aan trekken haha

20. Delta

Delta Niet meer actief

haha neee dat is ook zo ! je weet t nooit.. maar ik had zo'n gevoel dat t deze keer raak was.. gezien al vanaf het weekend rugpijn en steekjes.. blijkbaar echt aankomende ongi.. :(

Deel Deze Pagina