@ essie: ja hij is wel doorgezet denk ik ! ik verlies gewoon bloed, niet veel, maar ook niet echt weinig.. ja, ik hoop niet dat mn cyclus nu nog korter word !!! we zullen zien, eind sept ik ga me dr niet zoveel op focussen, gewoon vrijen wanneer we zin hebben ! ik denk nu om de 2 dagen.... proberen haha hoe is het met jou nu?
Zat inderdaad even in de tuin maar van het zonnetje wordt je dan wel slaperig, dus maar eventjes op de bank gaan liggen. Op de verjaardag weten ze het niet, is van een collegatje dus wil dat ook nog even voor me proberen te houden. Rij ook met iemand mee dus kan niet naar huis wanneer ik wil. Maarja misschien ben ik morgen wel niet meer zo gaar. Kan per dag bij mij verschillen. Mijn ouders reageerden heel verbaasd, maar super enthousiast. Mn moeder kon alleen maar uitbrengen: echt waar? Echt waar? Is het echt waar? Super lief! Schoonouders weten het nog niet, willen we mee wachten tot de echo 9 sept. Schoonmoeder is nl niet zo goed in geheimpjes bewaren Essie: fijn dat je je al een stuk beter voelt! Is waar ook dat jij dat verlies hebt gehad, wat kan je dan opeens weer onzeker worden over je lichaam he! Maar genieten doe ik zeker Ik ben zo bewust van mn lijf. Gister weer n buikfototje gemaakt, je ziet gewoon al een beetje verschil! Heel bizar om te zien.. Zo toch maar weer even iets in huis doen, eten koken met het vooruitzicht om vanavond weer lekker op de bank te zitten. Misschien eventjes buiten nog een rondje wandelen, wil nl wel een beetje bezig blijven haha. Ga denk ook banen zwemmen binnenkort, lijkt me heerlijk als je beetje een vermoeid lijf hebt!
Eva: je hoeft je pas zorgen te maken om je cyclus als je aan de 21 dagen zit dus hij mag nog wat korter hoor! Alleen maar fijn een korte cyclus.
@ Evaa: Ach, hoe korter je cyclus is hoe meer kansen je hebt om zwanger te raken en dat is wel weer lekker. Blijf positief hoor en inderdaad gewoon klussen wanneer jullie zin hebben. Wij hebben ook niet elke dag geklust. Gewoon om de 2 of 3 dagen. Dat verschilde iedere keer. Met mij gaat het verder wel goed. Heerlijk om weer thuis te zijn. Lekker rustig aan en genieten van de zon. Ben wel super moe, maar ga na het eten weer even een tukje doen. Nog nooit zoveel naar mijn bed verlangt als nu. @ Noosa: Leuk dat je ouders zo positief reageerde en als je schoonmoeder geen geheim kan bewaren dan inderdaad maar vertellen na de echo. Schoonmoeders!! Hou op schei uit. Ik was ook ineens super onzeker toen ik bloedverlies had, maar het is niet meer geworden en daar ben ik wel blij om. Nu hopen dat het zo blijft en dat de beebs blijven plakken. De hormonen gieren door mijn lijf. Zie je bij jou al iets aan je buikje? Bij mij nog niet. Maar goed ook, want anders gaat het de mensen opvallen dat ik ineens aan kom.
@ essie: aah, gelukkig weer lekker thuis he meis ! hopelijk is je vermoeidheid snel een beetje weg !! ja indd, het is denk ik ook puur geluk, dat het zaadje je eitje bevrucht... ik geef het zeker niet op !
Aah jammer evaa! ik had het zoooo gehoopt! Jaaaaa dat vraagt om een foto hoor noosa! buikje showen! Leuk dat je ouders zo lief reageerde! Hier moest iedereen (=mijn ouders, schoonmoeders en broers/zussen) huilen! Stonden wij helemaal te stralen, stonden hun te brullen Geen zorgen maken om slijm verlies! Zolang het niet helder rood is met krampen is er niets aan de hand! Je baarmoedermond ed is veel beter doorbloed nu, waardoor er wat sneller kleine bloedinkjes ontstaan. No worries! Mijn ervaring is dat je het meteen weet als het wel mis gaat. Ik zag helder rood bloed, had nog niet eens krampen gehad en ik dacht 'k*t! Daar gaan we dan....' 5 min later begonnen de krampen.... Mijn vriendinnetje heeft ook een MK gehad, en zij wist het ook meteen. Op de 1 of andere manier voel je dat denk ik aan of zo... Achteraf gezien heb ik het denk ik ergens in mijn diepe onderbewustzijn misschien al wel geweten dat het fout ging. Ik had namelijk 2 dagen nadat ik wist dat ik zwanger was het 9 maanden dagboek van Pauline oud gekocht (een echte aanraden trouwens!) maar ik heb het boek nooit ingevuld. Heeft al die tijd op het buro in de studeerkamer gelegen, duidelijk in het zicht dus. Ik heb het iedere week, als ik weer een week verder was, door gebladerd, maar op de 1 of andere manier kon ik het niet invullen. Heeeeeel gek was dat! In de week na de MK heb ik het dagboek nog eens door gekeken, dikke tranen natuurlijk, en ik heb het in een la gelegd. Hopelijk mag het er snel weer uitkomen! @me, myself and i: geen nieuws van deze kant! Onwijs druk met te veel dingen, daarom weinig tijd om hier te reageren. Lees idere ochtend bij het ontbijt helemaal bij, i'll be watching you! Haha
@ theeleutje: ja ik ook bij jou is t erg spannend he ! ik hoop dat je zwanger bent meid hoe gaat met kwaaltjes?
@ Theeleutje: Het is zoo spannend bij jou. Ik duim zo voor je. Hoop dat je dat boek weer snel tevoorschijn mag toveren. @ Evaa: Goed dat je niet opgeeft, want anders lukt het nooit. Gewoon ervoor blijven gaan. En het is ook puur geluk hoor. Het is niet 'even' kinderen nemen. Kinderen krijg je en daar verkijken heel veel mensen zich op. Dat vind ik soms weleens moeilijk. Het is zo'n wonder als je een kindje mag krijgen.
@ essie: dat is zeker zo, maar het is een gevoel, en mijn gevoel zegt gewoon dat ik er weer voor wil gaan en de moed niet opgeef. ik wil het dan ook heel graag natuurlijk..! het is zeker een wonder, een kindje krijgen ! je weet nooit wanneer het komt ! helaas gaat t bij de 1 wat moeilijker als bij de ander..
Theeleutje: ik zal kijken of ik wat foto's in mn fotoalbum kan uploaden. Als het goed is kunnen alleen mijn vrienden de foto's zien...
Het meis ik merk zelf niets van de kuur, alleen krijg ik weer veel puistjes zullen de hormonen wel zijn.. ben echt benieuwd. Alleen dacht ik net eraan, dat ik ongesteld in mijn vakantie ga worden agjah beter dan, dan nog langer wachten weer. Hoe is het met jou? @noosa wat fijn meid dat je geen roseverlies meer hebt, heb ik idd ook vaker gehoord van zwangere vrouwen. Geniet lekker van je zwangerschap.
Bianca: ik heb ook echt veel pukkeltjes gekregen sinds ik gestopt ben met de pil. Zijn dus zeer zeker hormonen! Ik hoop dat je ongi snel komt meis. En dat je dan toch ook nog van je vakantie kan genieten! Meiden, ik heb 2 foto's erin staan..zien jullie het verschil of ligt het aan mij? Zijn wel echt darmen/hormonen buikjes hoor..maar toch bizar!
@ Bianca88: Het is wel vervelend inderdaad om in je vakantie ongi te zijn, maar je moet het nu maar even voor lief nemen. Beter iets dan niets. Balen dat je puistjes krijgt. Nooit leuk. Even doorbijten meid. Alles voor een goed doel. Geniet wel lekker van je vakantie!!! Met mij gaat het wel hoor. Nu weer thuis, want het werk was gewoon niks. Wel ***! Maar nu geniet ik van de rust en bereid ik me lekker voor op de vakantie. Heb af en toe een zeurend gevoel in mijn buik en verder enorme last van moeheid. Dus ik lig ook steeds vroeg in bed. Met niezen af en toe steken, maar ik begreep van MayD dat dit de banden zijn. We tellen af naar de eerste echo op 5 september en hopen dat we goed nieuws te horen krijgen en dat het beebje goed groeit!
@ Noosa: Ik zie verschil hoor. Wel cool! Ik draag nu ook heel veel trainingsbroeken. Zit niet zo strak om je buik.
@ Noosa: moeheid hoort er ook gewoon bij hoor! Ik ben wel benieuwd naar je buikje!! @ Essie: goed dat je nu mooi rust hebt. Vanmiddag lekker even bij mams in de tuin gezeten en daarna het plaatje alsnog afgemaakt.. GELUKT!!! De naam voor de kleine meid gaat Reneé worden... Mocht het toch *kiekeboe* een jongetje worden, dan gaat ie David heten...
Ik ben geen vriend van je Noosa ... Ik heb je nog wel onder je oude naam in mijn vriendenlijst staan.
MayD wat een leuke namen!! Vooral meisjes naam...wat wordt het.echt nu! En als t goed is heb je bericht voor n vriendschap haha