De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ik heb je ook even toegevoegd...

2. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Nou dames, ik ben weer bijgelezen.
    Ik ga zo maar eens slapen, net terug van een verjaardag!

Ik krijg trouwens ook weer erg last van mijn puistjes, ik had dit voor mijn pilgebruik echt heel erg, één van de redenen waarom ik zo vroeg begonnen ben met de pil, de andere reden was het hefige ongesteldzijn en de buikpijnen, ik zal geregeld bij de huisartsenpost met hefige krampen. kon gewoon 3 dagen niet lopen etc.

Nu heb ik daar weer last van, en heb ik uit voorzorg tabletten gekregen, hoop niet dat ik die deze maand nog moet gebruiken haha.

Slaap lekker lieverds. x

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @mayd ohh wat een leuke namen meid, super dat jullie de namen al weten.

@noosa ik kijk vanmiddag ff voor je prachtige buikfotos :)

Mijn laatste ochtend werken voor mijn vakantie hihi wat een heerlijk gevoel!!
    Jammer dat manlief het weekend nog avond dienst heeft, maar daar komen we ook wel doorheen.

Lieverds werk ze en voor de rest die vrij heeft geniet van de dag!
    Xxx

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Noosa: mooi buikje al hoor... echt leuk om nu al een beginnetje te hebben he?

Volgens de vrouw bij de 20 weken echo was het 100% een meisje. Daar ga ik nu dan ook vanuit. Reneé wordt het dus.

We hadden de namen trouwens al voor we besloten voor een kindje te gaan.

5. Delta

Delta Niet meer actief

@ blije vrouw: aaah! ik hoop dat je er niet zoveel last van hebt meid ! en goed dat je die tabletten hebt gekregen

nou hier regent het en onweer, moet zo naar de tandarts op de fiets, geen zin in dus

xx

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Hier zouden de dakdekkers vandaag komen, maar ik denk dat ik er maar vanuit moet gaan dat ze dan op maandag beginnen...

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Echt hele leuke namen. Ik weet de namen ook al en mijn mannetje vind de namen ook leuk, maar hij wil zelf ook nog even kijken. Dat is prima natuurlijk, maar ik ga toch niet veranderen van namen. ;):p Hihi...
    Ik vind voor een meisje Roxanne erg leuk en voor een jongen Kyano of Dylano.

@ Blijevrouw21: Wat rot zeg dat je zo'n last van puistjes en enorme buikpijn. Dat van die buikpijn herken ik wel, maar ik zat niet bij de huisartsenpost. Nam altijd veel ibuprofen en dat werkte wel. Maar dat niet kunnen lopen is zooo vervelend.
    Hoop inderdaad dat niet nu niet terug gaat komen.
    Wat voor tabletten heb je gekregen?

@ Evaa: Hier was het super slecht weer vanmorgen. En nu is het gelukkig droog. Ging tekeer joh met onweer en regen. Wat een zomer!

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje MayD! Wij zijn er nog niet helemaal over de namen uit, we wisselen soms nog wel wat af haha.
    En ik denk ook niet dat de dakbedekkers komen vandaag..

Blijevrouw: pff heftig dat je zo'n last van je ongi hebt zeg! Ik hoop ook dat je er de komende maanden geen last van hebt :D

Eva: ik hoop dat je droog bent over gekomen!

Mijn weekend is lekker al begonnen! Vanmorgen weer wat bloedverlies was er natuurlijk weer van geschrokken en ben verder ook echt moe. Vermoeide benen vooral. Dus eventjes gaan werken en nu de rest van de dag vrijgenomen! Heerlijk gevoel even :)

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Dat is inderdaad weer schrikken. Was het weer rosekleurig?
    Lekker dat je nu vrij bent. Echt van genieten.
    Ik moet schoonmaken gewoon, maar kom maar niet van die bank af. :( Zo moe en er komt gewoon niks uit mijn handen. Te erg gewoon.
    Ik ga mezelf er nu maar toe dwingen.

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: mooie namen hoor! Mijn man vond Esmeé ook een mooie naam (vooral als het 2 meisjes zouden worden).

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Ja, ik vind het ook mooie namen. Mijn naam schrijf je zo: Esmée. Ben ook blij met mijn naam. Maar tegenwoordig hoor ik hem heel veel.
    Stiekem hoop ik wel op een tweeling. Lijkt me zoo cool! En gelijk klaar. ;)

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: Normaal schrijf je Reneé ook met het streepje op de andere e, maar wij vinden het zo mooier... Tweelingen zitten bij ons in de familie, dus daar moesten we wel rekening mee houden...

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Ja, het staat wel apart inderdaad het streepje op de laatste e. :) Heeft wel wat.
    Leuk dat tweelingen in de fam zitten. Bij ons helaas niet. Maarja... wat niet is kan nog komen. ;) Maar dat geloof ik niet hoor dat er nu ineens een tweeling gaat komen. :p

14. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Too all; Het is echt vervelend die krampen, en vooral het hefige bloedverlies elke keer... De krampen zijn niet meer zo erg als voorheen, en daar ben ik echt blij om!
    Ik heb nu een vrij hoge dosis Naproxen gekregen, deze zijn pijnstillend maar verminderen het hefige bloedverlies ook.

Vriendlief heeft al een aantal jaren een infectie en heeft nu ook nieuwe medicijnen gekregen, de huisarts wou hem eerst vitamine azuur geven, en daar mocht je absoluut geen vader mee worden. dus blij dat deze maar snel weer weggestopt zijn!

Mayd, wat een prachtige namen! ik wist het ook al heel lang hoor, vriendlief was het niet met alle namen eens, had gelukkig een aantal namen en we zijn er dus al zo goed als uit.. erg leuk.

Noosa; Je ziet echt al verschil meid! Zoooo leuk om te zien!

Bianca; JAAA je hebt vakantie! Eindelijk.... Nu genieten!

x

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Blijevrouw: ik hoop dat die Naproxen dan wel zoden aan de dijk zet voor je...

16. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ik hoop natuurijk dat het helemaal niet nodig is, en dan mijn ongi nog heeeel wat maanden op zich laat wachten;).. Maar inderdaad, als het dan toch moet komen, dan maar iets verzwachtends tegen de pijn..

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff meiden het voelt echt ff niet goed....heb alleen met afvegen beetje bruinverlies maar mn tepels zijn opeens niet gevoelig meer..
    Probeer mn aandacht ergens anders te krijgen maar dat is lastig! Wat ben ik blik als de 12 weken voorbij zijn! Of als we het hartje hebben zien kloppen over 2 weken..

Sorry voor mijn ego

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Ik begrijp je helemaal. Ik heb ook de ene dag meer gevoelige tepels dan de andere keer. Verschilt gewoon. Probeer je geen zorgen te maken hoe moeilijk dat ook is.
    Blijf positief. Met positieve energie bereik je het meest.

Ik heb zo'n trek in filet Americain. Niet normaal!!! Of een biefstuk! :p

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx meis, ben blij dat jij dat ook hebt! Verder veel last van je borsten? Ik eig. helemaal niet..ze lijken groter bij me maar weet ik niet zeker.

Las een reactie van MayD dat er vegetarische filet american bestaat!

20. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: jaaa echt zo vies weer ! bah nu schijnt de zon weer...

@ noosa: ik ben droog overgekomen heen, terug zeik nat, nu schijnt de zon weer, oh wat kan ik daar chaggie van worden haha.. niet drukken maken meis ! is echt normaal, zo vaak hoor ik dat !! :)

Deel Deze Pagina