De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Af en toe kunnen die borsten echt wel ff pijn doen. En zeker als ik op mijn buik slaap. Dan voel ik ze wel. Bij mij zijn ze ietsjepietsje gegroeid. Dat zie ik wel, maar nog niet veel hoor.

Smaakt vegetarische filet americain lekker? En dat mogen zwangere vrouwen dus wel? Waar koop je dat? Vertelvertelvertel!!!!

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    jaaaaaaaaaaa eindelijk VAKANTIE!!!!!!!

Hahah sorry dat moest even :D:D:D:D:D ohh ben zo blij dat ik vakantie heb, ben gewoon op, kapot moe!
    Even weer nieuwe energie opladen ;)!

@Noosa: Probeer je niet al teveel zorgen te maken, ook al lijkt me dat heel lastig. Zolang je geen krampen hebt en helderrood bloed hoef je je geen zorgen te maken. Maar ik zou indd ook blij zijn als de 12 weken om zouden zijn hoor! En je leeft toch uit naar een kloppend hartje, en dat is er ook echt meis!!!
    Maar wat een mooi iniminie buikje heb je al hihi!!!! Ben jaloers hoor!

Bah ja jeetje wat een ***weer! Hier is het al van 08.30 uur begonnen, flinke onweersbuien en veel regen. Ik doe normaal 5-10 min erover om thuis te komen, nu 3 kwartier onderweg geweest met de auto :$! Maar ja we zijn gelukkig thuis gekomen. Op dit moment is het droog hier, wel benauwd. Maar de grijze/donkere wolken zijn er weer aan het komen :(. Hoop dat we wel wat beter weer gaan krijgen in onze vakantie, maar ja daar is helaas niets over te zeggen (gelukkig ook maar ;))

Wie ging ook alweer testen dit weekend?????

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    wat een weer zeg, het gaat hier zo hard!! Ik wou nog wel de deur uit vandaag... Maar ik blijf lekker binnen...

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie: bij AH volgens mij...en het is vegatarisch dus geen rauwvlees dus dan mag het. Maar ik heb geen idee hoe het smaakt :p

Bianca: heeeerlijk meid lekker vakantie!!
    Schattig buikje he? Ook al probeer ik het te verbergen, toch ben ik er trots op. En maar hopen dat het nog veeeeel verder gaat groeien!

Eva: ahh shit dat je toch nat bent geregend! Nu lekker n droog pakkie aan en met kopje thee op de bank?

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: die van de AH Tivall is wel lekker... Die van Vivera, Jumo of andere aanbieders smaken echt niet en hoef je niet eens in huis te halen...

@ Blijevrouw: idd hopen dat je het niet nodig hebt!

@ Noosa: ik heb in het begin helemaal geen gevoelige tepels gehad. Wel ontploffingsgevaar van de beide dames! Nu heb ik pas echt gevoelige tepels. Maar alle symptomen wisselen zich sowieso continu af. Zolang je geen krampen en geen roodverlies hebt, moet je je proberen niet te veel zorgen te maken. Of het nu goed gaat of niet, je hebt er toch geen invloed op!

6. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: lekker uitrusten meid ! je hebt het zo verdiend ! lekker genieten..!
    ik ga helaas niet meer testen van het weekend.. ben ongi geworden... :(

@ noosa: ja lekker gedouched en iets droogs aan getrokken ! haha lust geen thee :p

iemand anders had mij gependeld, voor oktober 2011 en t zou een jongetje zijn.. klopt wel volgens de chinese kalender.. haha ohw, ik had me zo voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn.. grr :( makkelijker gezegd dan gedaan.. ach we zien wel :D haha

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca: veel plezier met je vakantie meis!

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    De chinese kalender klopte bij mij wel...

9. Delta

Delta Niet meer actief

hmm.. haha ben benieuwd ! of ik oktober 2011 posi mag testen.. hihi, dat betekend niet dat ik deze maand niet ga klussen hoor haha.. :p

10. Delta

Delta Niet meer actief

@ noosa: ik zie je niet meer op mn hyves.. :( wilde net ff naar je buikje spieken.. haha

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx voor de geruststellingen meiden! Jullie zijn lief!

Bij mij weet ik niet wat de kalender zegt..of in juli is mn eitje bevrucht of in augustus dus ik weet nog niks! Haha

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Lekker hoor vakantie! Geniet ervan meid, ookal is het slecht weer. Gewoon lekker tot rust komen en lekker doen waar jullie zin in hebben. :)

@ Noosa: Ik denk dat ik het toch eens ga proberen. Het maakt me wel nieuwsgierig.
    Wel cool die iets grotere tieten! :D

@ MayD: Is het wel een vergelijkbare smaak met de echte die van de AH Tivall? Ben echt benieuwd.
    Ik ga die morgen gelijk eens proberen. Eet jij het veel?

@ Evaa: Wel spannend he die pendels. Het is inderdaad moeilijk om los te laten, maar daar moet je niet teveel mee bezig zijn. Gewoon lekker genieten van het klussen en ik hoop voor dat het eerder raak mag zijn. ;)

13. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: klopt, erg spannend, ach als ik oktober 2011 posi mag testen ben ik erg blij ! haha..

jij lekker aan het uitrusten?

14. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    oo ik ga maar eens heerlijk op de bank met een kom thee en een Meringue broodje.. jammieee!

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Evaa: Nee, ik ga nu weer verder aan de schoonmaak. Had even een rustpauze genomen tussendoor en nu weer verder. :( BORING!!!!

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: het smaakt natuurlijk wel anders, maar lijkt er wel een beetje op. Ik koop het voor de toastjes op de bank zaterdagavond...

17. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie; aaah dat moet ook gebeuren he meid!

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ogjah klopt meis,, sorry!!! Ik hou het soms niet meer bij haha..
    Wat jammer, maar volgende ronde met goede moed verder meis.. xxx

19. Delta

Delta Niet meer actief

geeft niet !!! :D haha indd weer vol goede moed naar de volgende ronde !
    hoeist mee jou? en je kuur? wanneer zou je je onttrekingbloeding hebben?

20. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Heb gelukkig nergens last van, behalve die puistjes :x maarja ze trekken gelukkig al weg :D!
    Ik slik zondag de laatste pil van de kuur, dus zal rond donderdag zijn. Werkt hetzelfde als "de pil". Maar na de kuur meestal tussen de 3-5 dagen zei mijn h.a

Deel Deze Pagina