De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hey lieverd,

Bah wat balen dat je nog steeds geen posi ovu testje hebt gekregen :(. Maar misschien komt het wel doordat je een lange cyclus hebt als normaal, net als mij. En ook maar om de zoveel weken een eisprong krijgt? Want op welke dag van je cyclus zit je nu? Hoop dat je gauw je eitje mag spotten lief!

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ohw lees net pas hier je berichtje :( wat balen dat je testje negatief is... Misschien over paar dagen nog eens testen als je nog niet ongi bent geworden???

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    He lieverd,

nee ik heb een cyclus van begin 40 dagen (afgelopen maanden dan). Heb alle ovutesten bewaard en de donkerste zijn van 18,19 en 20 aug. Dus dan zou het weer begin 40dagen zijn. Ik lees nu inderdaad steeds meer dat er veel vrouwen zijn die nooit een duidelijke piek hebben maar wel genoeg voor de eisprong, ik wacht het dus nog maar eventjes af.

xx

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt meid xx

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo meiden, onze logee is weg. Pff vermoeiend hoor haha! Maar wel super leuk.

Lovely: he meis wat balen zeg :( je had er een goed gevoel over? Heel misschien idd over een paar dagen nog een testje?

Hier alles redelijk goed...heb gelukkig geen bloedverlies meer gehad. Gister tijdens ontlasting heel donkerbruin/rood achtig met hele kleine stolseltjes. Was het meeste tot nu toe maar bleef bij 1 keer. Daarna niks meer gehad.
    Nu zit er in mn hoofd dat dit misschien een miskraam was? Of moet het dan meer zijn? Geen idee namelijk hoe "stolsels" eruit zien als het fout gaat.
    Zou het ook gewoon stukjes opgedroogd bloed kunnen zijn? Het waren er aardig wat en echt klein.
    Daarna is het wel allemaal gestopt...en net had ik opeens het gevoel van: ja kindje zit er nog. Misschien beetje gek, maar ben echt een gevoels mens.
    Ga denk morgen toch maar even de vk bellen om mn verhaal te doen. Ik hoop dat zij me gerust kunnen stellen.

Sorry dat ik er steeds weer over begin hoor meiden, maar kan het toch ngo niet zo goed van me af zetten..

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    ey meis, nee hoor gekkie je mag hier alles vertellen hoe vaak je wilt ;)!!! Ik kan je er helaas geen antwoord op geven, probeer positief te blijven zoals je al zeg: Het kindje zit er nog ;)!!!!
    Ik hoop dat de vk je morgen wat gerust kan stellen lief.

Liefs x

7. Delta

Delta Niet meer actief

pff nou heeft iemand me pendeld voor maart 2012 ...
    alle 3 zeggen ze wat anders. ik geloof dr helemaal niks meer van..

bianca: hoe is je vakantie meis? lekker aan t genieten??

8. Delta

Delta Niet meer actief

@ noosa: snap dat je schrikt.. maar niet bang zijn meid !

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx lieve meiden!

Hebben jullie een leuk weekend gehad?

Heb trouwens denk n nieuw kwaaltje....ik heb het zo koud! Echt rillingen en kippevel aanvallen. Volgens Google een kwaal, en daar ga ik graag vanuit! Haha

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hey meis,

Van die pendels moet je echt niet uitgaan, zijn maar wat mensen die wat gokken... Ik zou dan intussen 5x zwanger moeten zijn als bij mij die pendels uit waren gekomen ;)..

Ja verveel me een beetje haha, Manlief is nog werken tot 2200 uur en dan heeft hij ook gelukkig vakantie! Het weer zit ook niet mee, vind het maar koud bah, anders was ik met de hondjes naar het losloopgebied gegaan, maar ja daar ligt nu allemaal modderplassen etc :(

Ik heb vandaag mijn laatste pil van de kuur geslikt, ben eens benieuwd wat het deze week mij gaat brengen???

Lieverds nog een fijne avond, ik ben in mijn vakantie wat minder op het forum.. Maar ik kom zeker af en toe lezen hoor ;)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx en een dikke knuf voor jullie allemaal!

11. Delta

Delta Niet meer actief

ja dat is ook zo ! er klopt volgens mij helemaal niks van dat pendelen !

ah dus nog eventjes alleen ! lekker hoor, samen vakantie, hebben jullie nog plannen?!
    en groot gelijk, dat je hier niet zo vaak in je vakantie komt hoor ! laat het maar even lekker los

xxxx

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Nee we gaan niet op vakantie in ieder geval. Hebben thuis vanalles opgeknapt, nieuwe vloer, alles geverft, rolluiken laten plaatsen...
    Centje zijn op haha.. Gaan wel nog een kast kopen voor op de 2e slpkmr, wat ook tevens dient als dalijk voor de badkamer :) slaan e twee vliegen in een klap haha.
    Ligt aan het weer, lekker wandelen met de hondjes, uiteten, gewoon doen waar we zin in hebben :D

Xx

13. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Heb je goed meis, ik hoop dat jullie wat beter weer krijgen het its jullie gegunt.

Nou dames, daar gaat die weer... Vanaf vandaag begint het drukke leven weer! Nu 2 lange dagen werken en dan 1 dag heel veel schoolwerk maken + visite, dan 1 lange schooldag en dan vrijdag maar eens zien of ik vrij ben....
    (valt opzicht wel mee, maar daarna ben ik ook echt wel weer toe aan weekend.)

Vóór de dames die aan het werk moeten, werkse..
    En vóór de dames die vrij zijn... enjoy.

Noosa; ik hoop dat de vk je vandaag gerust kan stellen, en je er nog meer van kunt genieten.

Xx

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lieve meiden!

Bianca: heerlijk om alles in je huis zo aan te pakken he! Ik hoop op veel zonnestraaltjes voor jullie deze week!

Blijevrouw: succes meis met werken deze week! De weken vliegen voorbij hoor en voor je het weet is het weekend!

Hoe is het met de andere meiden? Alleen Troel nog testen toch? En theeleutje, hoe is het met jou?

Ik lag vannacht wakker (voor de verandering ;) ) en dacht opeens: ik ga testen! Dus hup me bed uit en nog voordat mn urine op het staafje zat (bij wijze van spreke) stond er al een streep! Duidelijk sneller dan de vorige keer en duidelijk nog meer knal!
    Heeft me iig iets gerust gesteld (ook al weet ik dat als het fout zou zijn dat je positief kan blijven testen). Maar het feit dat het er zo snel stond moet het wel zo zijn dat ik nog stijf sta van de HCG.
    Heb ook sinds een paar dagen dat ik beetje misselijk wakker wordt. Gek gevoel in mn maag en niet aan eten moeten denken. Zodra ik 1 hap van iets neem is het over...zou dit ook een kwaaltje zijn?

In mn pauze bel ik eventjes de Vk hoop inderdaad dat ze me gerust kan stellen.

Meisjes ik ga werken, kom in mn pauze wel weer eventjes!!

Liefs

15. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Morning ladies!

@Noosa: dat gevoel van misselijkheid ken ik hoor. Heb het in de ochtend en ook smiddags als t tijd wordt om te eten. Dus ik probeer de hele dag door kleine hapjes van mn brood te eten, dat helpt meestal wel. Maar helemaal weg gaat het gevoel niet bij mij.

-x-

16. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hey girls!

Fijne vakantie Bianca! have fun!

Ik hoop dat de vk je gerust kan stellen noosa!
    Misselijkheid ed horen er helemaal bij! Ik had ergens gelezen dat de meeste symptonen zo rond de 6 weken komen, dus dat zou wel kunnen kloppen bij je!

Hier gaat alles goed! Druk weekend gehad met vrijgezellenfeest etc, maar wel een erg geslaagd weekend! Volgend weekend is mijn NOD, ik heb nu nog nergens last van, maar de vorige keer had ik tussen m'n ei en NOD ook totaal geen klachtjes, dus ik heb werkelijk geen idee!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mogguh dames!

@ lovely: tjee meid, wat een verhaal. Dikke knuf van mij met hoop op toch nog een posi bericht.

@ Noosa: ik heb het pas warmer sinds een week of 4. Voordien had ik het echt koud! Probeer je niet te veel zorgen over alles te maken en probeer niet te veel naar dr. Google te kijken. Je maakt jezelf veel te gek ermee! Vertrouw op je eigen gevoel en dat wat de VK zegt, komt vast allemaal goed.

@ Blijevrouw: succes met het begin van je "normale" leven weer hahaha! Je ei zal vast wel springen meid. Kan idd zijn dat je piek te laag voor de testen is, maar wel je ei hebt.

@ Evaa: pendelen...? tja, ga lekker van je eigen kracht uit!

18. Delta

Delta Niet meer actief

ah kijk aan ! lekker hoor meid !
    ja dan zijn de centjes wel op voor een grote vakantie ! ik snap t..
    heerlijk met zn tweeen doen waar je zin in hebt.

@ MayD: klopt wat je zegt... ik wil dr allemaal veel minder mee bezig zijn, maar het lukt gewoon niet. ook al probeer ik nog zo hard.. wil weer werken, hopen dat ze deze week ook nog wat voor me hebben

19. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Evaa ik had pendels voor mei, juli, aug en sept. Geen enkele pendel voor juni. En laat ik ik nou net in juni zwanger zijn geraakt! Toen was mijn laatste menstruatie op 4 juni, en mijn eisprong op 16 juni, dus het is echt allemaal in juni gebeurd!
    Nu heb ik dus ook maar geen pendels meer aangevraagd, ik ben er op de 1 of andere manier nu toch veel minder mee bezig als voorheen. Ben een stuk relaxter zeg maar. Heeeel fijn!

20. Delta

Delta Niet meer actief

@ theeleutje: wauw ! haha gek is dat zeg ! ik kan me goed voorstellen dat je nu relaxed bent !! en dat je je er niet veel meer van aantrekt.. ik ga dat ook lekker niet doen en deze maand er gewoon lekker tegen aan :D
    maare jij zit 6 dagen voor je nod zie ik ! zooo spannend, wanneer ga je testen?! *duim*duim*duim

Deel Deze Pagina