Goedemorgen lieverds, @ Noosa: Leuk om weer zo'n knalstreep te zien he?! Ik heb heel soms dat ik met een tegen-misselijkheidsgevoel aan zit 's ochtends. Als ik gewoon over heel de dag kleine beetjes eet dan gaat het gewoon goed. Dus dat doe ik nu ook. Ik hoop zo dat je vk je gerust kan stellen. @ CherryBelly: Hoe is het met jou? Hoe voel jij je verder? @ Theeleutje: Bij jou is het ook weer spannend zeg. Ik duim zoo voor je. @ Troel: Hoe is het met jou? Bijna testen toch? @ Evaa: Probeer die pendels los te laten. Ze hebben bij mij ook allemaal niet geklopt. Ga gewoon lekker genieten van het klussen en denk niet aan die pendels. Inderdaad hopen dat je lekker kan werken deze week, want dan heb je lekker afleiding en dat is altijd goed. @ Bianca88: Geniet lekker van je vakantie!! Heerlijk hoor. En het zonnetje schijnt nu lekker voor je. @ Blijevrouw21: Succes weer met al je bezigheden. Zal wel wennen zijn weer. Ik ga maar weer solliciteren. Zo geen zin in, maar het moet wel weer. Verder voorbereiden op de vakantie. M'n mannetje is vandaag ziekies. Zal ook door zenuwen komen voor de vakantie. Zo spannend allemaal. Fijne dag allemaal lieverds! Dikke smak!
@ essie: ja dat is ook zo meis... ik ga me er zeker niet aan vast pinnen !! ah jij weer gaan solliciteren ..! het komt vast en zeker goed ! en eerst maar eens van je vakantie genieten strakkies ! ik had trouwens vandaag al weer wat vruchtbaarslijm? niet veel, moest ook zelf pakken van 'binnen' haha...
Ah lieve meiden! Bedankt voor jullie reactie! VK heeft me gerustgesteld, ze vertelde wat ik zelf al wist maar gewoon het feit dat iemand het zegt die er echt verstand van heeft is al heel erg fijn. Mocht het toch erger worden/krampen erbij komen dan moest ik meteen bellen maar ik ga er vanuit dat het helemaal niet nodig is Even 2 weken afwachten tot de echo en we gaan er gewoon vanuit dat we een prachtig hartje te zien krijgen! Nu hou ik er verder over op! @Pendels: idd, eerst geloofde ik er misschien wel een beetje in, maar nu echt niet meer. Het is leuk voor de leuk maar verder niet. @Essie: vervelend meis dat je weer opnieuw moet solliciteren, maar wel een fijn idee dat je niet terug hoeft bij je oude werk he? Al zal je zwangerschap wel steeds moeilijker te verbergen zijn denk ik? @Eva: gewoon lekker klussen!! Dan zit je altijd goed @Theeleutje: ja ik las ook ergens dat de kwaaltjes dan gaan beginnen, kan heel goed kloppen. Ik hou me vast, maar ben nu vooral wel blij met de kwaaltjes die ik voel haha. @MayD: soms vraag ik me af of jij helderziend bent, je weet altijd precies wat je moet zeggen, wat ik denk of gedaan heb haha...lief!! Cherry: ja het eten helpt wel ja..maar moet inderdaad niet teveel tegelijk eten want dan wordt ik ook misselijk. Hoe was je weekendje weg met je mannetje? Nou schatjes, volgens mij heb ik de meeste wel gehad vandaag...hebben jullie verder nog plannen? x
@Essie: ja gaat goed meis...op de kwaaltjes na mag ik echt niet klagen. en jij? Kijk je al uit naar je echo? (domme vraag eigenlijk hahaha) @noosa: weekendje weg was leuk...heerlijk gewandeld en gegeten en ontspannen. Hadden we beiden wel ff nodig @pendels: toevallig zijn er bij mij 5 pendels uitgekomen (zie handtekening) en bij die vermoedelijke vmk hadden er ook een boel dames goed gependelt. Dus dat vond ik wel grappig. Heb ook genoeg pendels gehad die niet uitkwamen hoor
@ Noosa: jaa we klussen vrolijk om de dag/2 dagen verder hoeist met jou nu? zijn de krampjes l verdwenen en roze verlies?? komt goed meid !
Fijn Cher dat het zo heerlijk was! Eva: ja met mij goed beetje bruin verlies nog maar merk dat ik dat alleen heb als ik "kracht" zet. Vk zei dat het goed was om te horen omdat het dan daar aan ligt. Kan je dus krijgen van seks, ontlasting, sporten weet ik t allemaal. En dat klussen, zo deden wij het ook onze laatste ronde, merkte dat ik dan gewoon ook echt zin had om het zin hebben en niet om het klussen. Ik hoop voor je dat het deze ronde raak mag zijn!
ohw gelukkig maar !! dat bruin verlies maar snel weg mag gaan! had je wel of geen zin om te klussen? haha ik opzich best wel ! en zit nu op dag 6.. misschien vroeg aankomend eitje? ach gisteravond nog goed geklust ! dinsdag avond weer.. !
@noosa: wat goed dat je VK je heeft gerustgesteld! Altijd fijn om te horen! Nu lekker naar die echo toeleven
Haha Eva ja het staat er een beetje raar. Maar ik merkte dat ik gewoon zin had in seks en niet alleen om het klussen voor n kindje. Zo is het duidelijker geloof ik! En dat bruinverlies mag zeker weggaan, maar als het hier bij blijft vind ik het ook goed Ik ga weer even werken x
@ Evaa: Spannend dat je weer vruchtbaarslijm hebt!!! Nu goed in de gaten houden en hopen dat je snel een flinke klodder te pakken hebt. Hihi... @ Nossa: Ik ben super blij dat ik niet terug hoef naar mijn oude werk. Echt een opluchting gewoon. Ook kan ik nu gewoon rust nemen voor de zwangerschap. Merkte op het werk dat ik me echt wilde bewijzen en daarmee niet naar mijn lichaam luisterde en dat moet ik nu in het begin juist wel doen. Fijn dat de vk je weer heeft rustig gemaakt. Inderdaad positief blijven. @ CherryBelly: Hier gaat het wel. Voel me vandaag echt een beetje rot. Maarja.. het is vooral die moeheid en ik moet gewoon blijven eten anders gaat het niet goed. Volgende week maandag de eerste echo. We vinden het zo super spannend wat we te zien krijgen. We hopen dat alles er goed uit mag zien.
@ essie: jaa het is wel erg vroeg.. je denkt allerlei gekke dingen, ook omdat ik vaak mn eierstok voel zeg maar.. bang voor PCO enzo.. of endometriose.. maar ja, nooit van het ergste uitgaan natuurlijk.. spannend jij volgende week maandag 1e echo
nou ik heb net wat roze/rood bloed verloren... met afvegen, zou t kunnen omdat ik aan mijn bmm gezeten heb?
@ Evaa: Niet aan denken meid. Zijn geen positieve gedachten en die moet je juist wel hebben. En als je echt dat gevoel hebt dan is het misschien verstandig om eens bij je huisarts langs te gaan? Hoef je ook niet in onzekerheid te zitten. Het is zeker wel spannend wat we volgende week te zien krijgen. We hopen echt zo erg dat alles goed is.
@ essie: ja dat is ook zo.... net wat roze/rood bloed verloren tijdens afvegen... zou dat kunnen omdat ik aan mn bmm heb gezeten? ja ik hoop ook dat alles goed is volgende week bij de echo bij jullie ! vast wel !
Ik denk dat het meer een kwestie van bin there done that is... ik heb me tot de eerste echo echt over van alles en nog wat gek zitten maken.... Ik weet precies hoe onzeker je je dan kan voelen. Vervelend is dan wel dat het voor manlief nog niet tastbaar genoeg is om zich echt goed in te kunnen leven. Daar heb je dan net niet genoeg aan.... Maar dat komt na de eerste echo wel goed (was bij mijn man tenminste wel zo). Tot die tijd gewoon naar je lijf luisteren en op tijd je rust nemen, dan komt het allemaal goed. Als je 's morgens al misselijk bent, leg dan een pakje sultana's of crackertjes op je nachtkastje en eet ze voor je opstaat. Op die manier is je misselijkheid iets minder. Dikke knuffel!!!
Lief!! Klopt helemaal wat je zegt over de mannen Ik heb nu trek in wrap met kruidenkaas, kipfilet en sla..zag er net een fototje van en kan het niet uit mn hoofd halen... En dat terwjil ik mn halve bord avondeten heb laten staan omdat ik opeens vol zat.. Zin in zin in zin in... Eva: meis niet te veel doem denken hoor!! Ik snap je gedachtes maar hou vertrouwen in je lijf!! Kus
@ Noosa: haha wat grappig dat je nu trek hebt ! en daarnet vol zat haha ja, maar ik maak dan toch weer druk over dat bloed verlies.. wat dat geweest kan zijn.. ben niet zwanger, heb nog getest.. was omo wit
Misschien ovulatiebloeding? Of toch iets geraakt van binnen? Zit trouwens nog steeds vol alleen daar heb k trek in
ovulatie bloeding.. haha hmm lijkt me echt sterk ! maar t zou kunnen.. ach ja, we kunnen blijven gissen.. haha haha soms heb ik dat ook wel eens, dan zit ik vol, maar heb ik zo'n zin in iets.. heel raar haha ga je t eten of?!