De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ogen groter dan de maag!!! hahahaha zo herkenbaar...

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha..normaal eet ik echt wel alles op ook al zit ik vol, maar dat krijg ik nu echt niet voor elkaar!
    Net maar even 2x rijstewafel met kaas eventjes in de magnetron..hmm ik ben verzadigd voor nu!

3. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Pff nog 12 lange dagen wachten.. stiekem hoop wanneer ik dit weekend niet ongesteld ben. Heb namelijk of as zaterdag mijn nod of die week erop. En als mijn ovu test dan toch positief was iniedergeval de donkerste, dan moet dit weekend mijn nod zijn. Maar wacht tot 10 september af..
    Ik ben moe dames was een lange dag.
    Morgen weer zo een dus lees wel mee maar reageer niet

Slaap lekker voor straks x

4. Delta

Delta Niet meer actief

@ blije vrouw: ik hoop dat je ongi heeeeel lang op zich laat wachten..!! welterusten meid ! xxxx

5. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ik durf niet te hopen, vind het weer zo spannend.
    Ik ben dan ook blij dat we de komende 2 weken erg druk zijn.
    Iniedergeval niet 24uur per dag aan het doemdenken.

X

6. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik mis het forum wel hoor!! Jeetje, ik heb bijna geen tijd nu ik weer volle bak aan het werk ben. Momenteel zeven dagen per week van huis, dus ik moet dan echt tijd maken om met jullie te kletsen.

Hoe is het met iedereen hier!? Alle wachtbankjes, alle zwangeren, en alle ongidames?

@hier, weinig kans denk deze ronde. Tot nu toe 1maal geklust, op dag 10. Ik ben serieus elke keer te moe en slaap al voordat.. nou ja je weet het wel.. dus ik ga er vanuit dat ik aan het eind van deze rit gewoon ongi wordt. Trof gister namelijk ook rekbaar slijm aan.. en vandaag scherpe steekjes aan de linkerkant.. dus hopelijk vanavond nog klussen en anders is het jammer maar helaas..

Ga wel vanaf volgende ronde - denk ik - ovutesten gebruiken of de persona aanschaffen.. dat gaat dan wel iets meer inzicht geven :)

En doe heel hard mijn best om niet te denken aan wat als.. en, zoals MayD zei, te genieten van het nu.

Was trouwens vd week op kraamvisite. Toen ik dat babytje zag werd ik helemaal emotioneel:). Zo lief, zo klein, zo kwetsbaar..

7. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Goedemorgen dames, we stonden alweer bijna op pagina 3....
    Er word steeds minder gekletst hier haha.

Nou ik maak me weer even klaar voor mn werk.
    Fijne dag allemaal!
    X

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

Ja we kletsen een stuk minder, vakantie is afgelopen haha.

Pff Moët werken tot half 7 blegh! Daarna komt iemand van mvm, ik ben benieuwd!!

Fijne dag!! Kom vanmiddag wel weer eventjes kletsen

Xx

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Brotherbear: maak je niet druk over de aantallen keren klussen. In de ronde dat het bij ons raak was maar 3x geklust... er hoeft maar 1 goeie zwemmer bij te zitten ;) . Werk ze meis.

Tja, ik ben nu dus 1 van de weinige huismussen hiero hahaha.....

10. Delta

Delta Niet meer actief

nope, ik zit ook nog thuis helaas :( haha
    alles goed hier verder?
    hier is bloed verlies alweer gestopt.. hmm

11. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Morning ladies,

man oh man wat voel ik me beroerd. Lijkt alsof ik elk moment moet spugen, maar omdat mijn maag 8 van de 10 keer een beetje leeg is, komt er niets uit.
    Ik eet kleine beetjes, maar blijf misselijk.
    Heb volgende week een afspraak bij de vk...zal even aangeven dat ik soms niets door mn keel krijg. Kijken wat ik er aan kan doen.

@Evaa: meis wat spannend. Ik kan me herinneren dat iemand hier ook wel eens een ovulatiebloeding heeft gehad. Weet alleen niet meer wie...ik wil Troel zeggen maar weet t niet zeker. ;) Dus het kan hoor :D

@blijevrouw: spannend weekend voor jou dan meis!! Ben zooo benieuwd. Ik hoop dat je heel snel een mooie posi test in handen mag hebben :D

@Essie: lekker uitrusten hoor meis en niet aan je werk denken. Ben wel een beetje jaloers op je dat je lekker op vakantie gaat :p ik wil oooook hahaha.

@MayD en Noosa: jaaaaa ogen groter dan mn maag... ik ken het ook. Heeeel vreemd ;)

12. Delta

Delta Niet meer actief

@ cherry: aaah wat vervelend dat je zo misselijk bent en niks door je keel krijgt :(

jippie, morgen en donderdag hele dag werken op een baby groep :D

13. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ahh wat leuk Evaa!! Vooral met babytjes :D

14. Delta

Delta Niet meer actief

haha ja idd :D

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Evaa: oh ja, jij ben er ook!!!

@ Cherry: jij bent er ook!!! Jammer dat je zo misselijk bent. Hoop dat je snel een tip krijgt die helpt.

16. Delta

Delta Niet meer actief

@ MayD: jaaa ik ben er ook... ik ben moe.. weet alleen niet waarvan..

alles goed met iedereen??

17. Troel

Troel Niet meer actief

Klopt!!!

Dikke kus voor Cherry! Hopelijk ben je gauw van je misselijkheid af....

X voor jullie!!

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hey lieverds,

Even een ego berichtje, ik lees morgen alles terug.. Tijd tekort haha :)
    Ik had gisteren een beetje slijm met inimini beetje rosig rood erbij. Vandaag voel ik me niet al te best, rugpijn, moe, braderige ogen, buikpijn, misselijk. Heb diarree :( volgens mij word ik ziek, zal niet de eerste keer zijn in mijn vakantie. Maar ja paracetamol ingenomen en gaat iets beter.
    Gisteren nieuwe kast bij ikea gekocht, die word vanmiddag geleverd. En dan kunnen we die in elkaar gaan zetten, zullen we wel even zoet mee zijn haha. Is een kledingkast wat tevens al dient voor de toekomstige baby ;). Hier hebben we alles in weggewerkt en zie je de leidingen etc niet meer, echt fijn!
    Ben er blij mee als hij staat.
    Lieverds zodra ik f wat meer tijd heb kom ik reageren op iedereen xxx

19. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @MayD: ja ik ben er ook....af en toe...heb afleiding nodig. Ik ga eerder weg van werk vandaag. Hou het niet meer vol. Door het niet eten wordt ik ontzettend moe en zwak. Dus ik probeer soepjes (groentensoep etc) de drinken...nog ff volhouden tot maandag ;)

@Troel: lief van je meis! *dikke knuffel terug*

@Bianca: oh ja...met die Ikea kast ben inderdaad wel even zoet.
    Is je kuur nu al afgelopen? en misschien komt je ongi door?

20. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: volgens mij komt je ongi door en dat je daardoor wat beroerd ben?!

Deel Deze Pagina