De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Evaa: denk ook dat het misschen wel ovulatiebloeding is geweest? Spannend hoor! En wat fijn lekker bij de babytjes werken. Kan soms zo rustgeven zijn (soms ook echt niet ;) )

Cherry: wat vervelend dat je zo misselijk bent! Heb ergens gelezen dat een bakje blanke vla ook kan helpen? Ook zijn er homeopatische pilletjes voor (van vsm volgens mij?)
    Hoop dat de Vk je een goede tip kan geven.

Bianca: het zou best kunnen dat je ongi misschien doorzet en dat je daarom niet zo fit bent? Zien zijn in de vakantie is zoo rot!! Luister naar je lichaam en doe lekker rustig aan lieverd.

Nou meiden, ik heb vanmorgen weer aan de telefoon gehangen met de VK. Had vanmorgen helderrood bloed, pff ik had het niet meer. Gelukkig heb ik nu echt een goede en duidelijke uitleg gekregen. Ik kon me nl niet echt voorstellen dat het elke keer van mn ontlasting was. Heb verder geen moeite ofzo...dus dat had ikook even gevraagd.
    Nu zei ze dat er meer vrouwen zijn die gewoon snel bloedverlies hebben als er maar iets langs de baarmoedermond komt (wat dus ook ontlasting via darm kan zijn).
    Nu ben ik dus echt gerustgesteld (dacht ik gister ook natuurlijk ;) ), weet nu tenminste waar het vandaan kan komen (hoeft natuurlijk niet maar het voelt verder gewoon goed). Dus ja, ik hoop echt dat dit het allerlaatste is wat ik hier op dit forum nog ga vertellen aan jullie ;) Ben er zelf ook wel klaar mee haha.

Verder ook hele dag beetje misselijk, merk gelukkig wel dat het over gaat als ik wat eet.

Schatjes, ik ben er vanavond denk ik weer!!

xx

2. Delta

Delta Niet meer actief

@ Noosa: ja maar zaterdag avond was laatste menstruatie bloedingkje.. en maadag erop al gelijk ovulatie bloeding? wel gek toch..
    heb ook nooit eerder ovulatiebloeding gehad.. maar ja...

ja bij de baby's :D ben benieuwd.. dit kdv heeft echt een heel ander beleid en manier van werken dan de meeste kdv's, ze zijn een echt buitenbeentje. je moet hier iets harder werken, maar de tijd gaat snel.. ik ben erg benieuwd .. heb er best wel zin in !!!

oh kan me voorstellen dat je weer geschrokken was zeg !

een vriendin van me had het ook, veel rood bloed verlies, maar ze heeft nu nog steeds een gezond kindje in dr buik!!

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    En ik lig met dit mooie weer in bed. Wat een moeheid!
    Bestaan er middelen tegen misselijkheid tijdens de zwangerschap? Zo ja, welke?
    Ik was gister misselijk. Zo'n rotgevoel. Vandaag gaat het weer goed, maar ben erg moe.
    Vanochtend lekker gesport en dat ging goed. Donderdag weer even.

@ Noosa: Wel super schrikken zeg ineens helderrood bloed. Kan me zo inleven dat je dan helemaal gestresst bent. Gelukkig weet je nu waar het van kan komen.

@ Evaa: Het kan zomaar een ovulatiebloeding zijn. Spannend hoor!!!
    Leuk dat je met beebs gaat werken. Alvast oefenen. Krijg je dan niet meer kriebels als je die beebs ziet?! ;)

@ CherryBelly: Echt rot die misselijkheid. Bah! Heb het gister heel de dag gehad. Hoop dat het snel weg is. Heb je maandag ook een afspraak bij de vk? Intake?

Ik heb zooooo'n trek in een patatje van Bram Ladage!!! En dat ineens. Dat is nu met alles. Had vannacht trek in een pistolet met kaas. Vanmiddag gekocht in de winkel. Was zo lekker! Dan heb ik ook ineens trek in een BigMac menu. Niet normaal. Zit wel te bunkeren maar nog amper aangekomen.

@ Bianca88: Ik denk dat je ongi eraan gaat komen!! Wel rot dat je je nu zo voelt in je vakantie! Rustig aan meid!!

@ MayD: Hoe is het met jou en je kleine meid?

4. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: jij ook al misselijk :D haha
    ja lekker met beebs werken ! uhm geen idee... denk zeker dat t wel extra gaat kriebelen.. maar helaas, moet geduld hebben.. :D

5. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Lieve meiden ik ben kapot!
    Straks even op visite en dan optijd naar bed.

Ik had vanmiddag ineens steekjes bij de (ik denk eierstok) en ook een gevoelige buik. Helaas gestopt met ovu testen 2 dagen geleden.. Het lijkt me sterk dat dit mijn eisprong is en vraag me af wat het anders kan zijn...

X

6. Delta

Delta Niet meer actief

@ blije vrouw: ik zou niet te veel op de ovu testen afgaan.. vind t maar rare dingen.. gewoon om de dag of om de 2 dagen klussen, weet je zeker dat je je eitje nooit kan missen! of deed je dat zowiezo al?

7. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Meiden, ik kom even laten weten dat ik aan jullie denk!

Heb het echt zooooo retedruk, dat ik gewoon geen tijd heb voor het forum....

8. Troel

Troel Niet meer actief

Ik heb ook maar 2x een ovulatie bloeding gehad hoor. In het begin. Check dit, ff van internet geplukt!:

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ troel: dankje ! ja t zou kunnen, maar dacht eerder aan een restje van ongi..

al heb ik af en toe steekjes in m rechter eierstok.. echt raar.. haha dit had ik trouwens voor nod ook... die steekjes

10. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Grumble... Ongi geworden... Baal als een stekker. Voor het eerst sinds stoppen met de pil ook echt krampen en rugpijn. Al die maanden niet gehad.

Ik kom morgen even kletsen, nu op de bank verder balen...

11. Troel

Troel Niet meer actief

:( knuffel voor lovelybabe...! xx

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ach Lovely :( knuffel voor Jou!!!

13. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten

Dikke knuf voor jou meid.
    X

14. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Morning iedereen,

@lovely: oh no! :( balen meis...:( pffff *dikke knuffel*

@essie: ja ik heb maandag een afapraak met de VK...intake. Ben benieuwd ;) zou deze week nog een bevestiging ontvangen van de afspraak met formulieren die wij moeten invullen. Heb nog niets gehad. Als ik vandaag nog niets heb gehad, ga ik morgen bellen.

@hier: ik voel me steeds misselijker worden en heb zo weinig eetlust dat ik er haast bang van word. Ben benieuwd wat de VK hierover gaat zeggen. Hoop niet dat het de hele zwangerschap zo blijft...dan ist voor mij niet leuk meer :(

-x-

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Lovely: dikke knuffel meid!

@ Essie: gisteren een enorme clash met mijn moeder gehad. Ze weet dat ik niet tegen druk kan en dan begint ze even mijn hele vakantie en huishouding te plannen !!! Ik heb haar tot 4x toe gevraagd op te houden, maar ze bleef maar doorgaan. Daarop het gesprek maar beeindigd. Ben daarna wel minimaal een uur echt helemaal overstuur geweest. Ik vertik het haar te bellen en te zeggen dat het me spijt... ik ben er helemaal klaar mee. Dit was trouwens al de 2e keer dat we ruzie over hetzelfde hebben gekregen (ze zou dus beter moeten weten). Tja, ik heb iig weer stof voor de psycholoog vandaag.

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cherry: meid wat ontzettend rot dat je zo misselijk bent! Hebben ze er op je werk wel begrip voor??

MayD: wat vervelend dat je het zo botst soms met je moeder:( Dit kan je er op het moment niet echt bij hebben he.....ik hoop dat het oplucht om met de psyc er over te praten! Knuffel voor jou!

Gister is MvM geweest, was een beetje bang voor de test. Had al gelezen dat het een niet zo gevoelige test is. Maar hij knalde er af :d Nog voor hij helemaal was volgelopen. Voelt wel goed. Verder leuke dingetjes gekregen en nu lekker plassen ;) Voelt goed om er aan mee te doen.
    Nu maar hopen dat ik gewoon totde 16 weken er aan mee kan doen :)

Ik ga weer werken meiden, xxx

17. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @MayD: oh no meid...dat is niet leuk :( ik kan me goed voorstellen dat je nu even geen gesprek met haar aan wil gaan. Praat het vandaag maar goed uit met de psycholoog.

*hugs*

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben trouwens normaal echt een ochtendmens, maar sinds een paar dagen niet vooruit te branden in de ochtend!
    In de avond ook niet trouwens, en in de middag heb ik ook n dip. Ben een tussendoormens geworden denk ;)

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Lovelybabe: Een hele dikke knuffel voor jou! Logisch dat je baalt! Maar ga met vertrouwen de volgende ronde in meid. Blijf positief!

@ Noosa: Gaaf dat bij die test de streep er van af knalde! :D Altijd leuk! Goed dat je meedoet met MvM. Ik had het ook graag gewild, maar is erg lastig ivm mijn vakantie. :( Helaas voor mij.

@ MayD: Ahhh! Wat rot dat het zo moet gaan tussen jou en je moeder. Echt verschrikkelijk balen zeg. Lijkt me ook erg moeilijk. Ziet ze niet in dat ze verkeerd zit?
    Lekker je hart luchten bij de psycholoog. Sterkte meid en een dikke knuffel voor jou.

@ CherryBelly: Spannend hoor maandag de intake. Bereid je voor op een vragen uur. ;) Er worden zoveel vragen gesteld. Had ze tegen jullie ook gelijk gezegd dat ze geen echo maakt? Bij ons was dat wel zo. Hoop dat je snel de echo hebt en dat je mooie beelden te zien krijgt. Wij zijn echt wel zenuwachtig voor maandag. We weten niet wat ons te wachten staat.

@ Troel: Hoe is het met jou? Knuffel voor jou!

@ Evaa: Je zal idd vast wel kriebels krijgen door al die beebs om je heen. ;) Maar dat zijn gezonde kriebels.

Pfff mijn laptop doet sinds gisterochtend stom. Loopt iedere keer vast als ik internet opstart. Ga binnenkort maar een nieuwe kopen als ik weer een baan heb. Dit is niks. Langleve mijn telefoon! :)
    Nog een weekje lieverds en dan ben ik op vakantie. Ik zal vanaf nu ook erg weinig komen, omdat we ons nu echt gaan voorbereiden.
    Weet dat ik aan jullie denk! Ik ga jullie ontzettend missen.
    Wel blijf ik nu nog wel zoveel mogelijk mee lezen, maar reageren lukt me nu niet meer zovaak.

Dikke kus!!!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Dankjulliewel voor de opbeurende woorden, doet me echt goed.

@ Essie: ik wens je dan alvast veel plezier met de voorbereidingen en je vakantie!

@ Noosa: Dan gewoon zorgen dat je in de tussendoor momenten op peil bent dan... Ik hoop ook dat je MvM t/m het einde mee kan doen en dan ook zo'n mooie tas krijgt. Heb je de armband of de ketting gekozen?

Deel Deze Pagina