Pff meid wat ontzettend rot voor je! Dat botsen is niet niets! Ik ken het, had het thuis zelf ook altijd heel erg, en nu afentoe nog! Het fijne aan een plek voor jezelf is dat je de deur achter je dicht kan doen en rustig na kunt denken over wat te doen. Wanneer je bij elkaar op de "lip" zit kan dit niet en worden de frustraties vaak alleen maar erger. Hoop dat het snel weer goed zit tussen jou en je moeder, en dat ze je begrijpt! Knuf.
@ essie heerlijk eindelijk bijna op vakantie! Hoelang gingen jullie ook alweer? Best lang toch? Heerlijk om er even helemaal tussen uit te zijn! Ik heb net even heerlijk gewinkeld. Mooie nieuwe laarzen en een jas rijker. Helaas kon ik verder niet echt slagen. Ik ben er eigenlijk van overtuigd dat ik toch echt ongesteld ga worden volgende week! Gister had ik een baal dag en ruzie met manlief, tijdens die ruzie enorme steken in mijn buik.. Ik ga niet teveel letten op alle kwaaltjes omdat ik vorige maand ook echt overal last van had en toch ongesteld werd. Hoe is het verder dames? x
MayD: ik heb voor de armband gekozen, dat draag ik toch wat meer. Maar ga hem wel pas dragen als iedereen het weet, stel je voor iemand herkent m En jij? En krijg je een tas als je helemaal klaar bent? Dat is nog een verrassing denk voor mij haha... Blijevrouw, ik zeg 18/8 of19/8! Maar ik heb bij mezelf nog nooit ene positieve test gevonden dus ik heb er weinig verstand van eigenlijk. Voor mij was het echt een opluchting toen ik stopte met de ovutestjes. Ik bleef temperaturen zodat ik wist wanneer ik mn ei had gehad en wanneer ik dus mijn NOD had. Verder klusen wanneer we zin hadden ong. 3x in de week. Maarja wat voor mij fijn is, hoeft voor jou natuurlijk niet zo te zijn.. Essie: moet je nog veel voorbereiden voor de vakantie? Wel heerlijk meis! Ga er maar voor 110% van genieten!!
Ik vind zelf ook 18 en 19.. Ik temperatuur niet omdat ik wisselende tijden van wakker worden heb, ik ben snachts erg vaak wakker en onrustig etc. Ik ben nu ook gestopt met de testen en ga ze ook niet meer bestellen. Ik heb dit weekend dus mijn vermoedelijke nod en zou dan weer een cyclus van begin 40dagen hebben net als vorige maand. Ik ben benieuwd....
MayD, balen meis dat het zo met je moeder botst! Ik zou daar zelf ook heel slecht tegen kunnen. Heeft het gesprek met de psych je opgelucht!? @Lovely, balen meid!! Knuff voor jou! @Cherry, hoop dat je misselijkheid snel over is meis!! @blijevrouw, spannend dus!! @Essie, geniet van je vakantie
@ Blijevrouw: ik zeg een lange piek van de 18e en 19e! Zulke testen had ik ook altijd hoor. zw&k sloegen bij mij niet supersterk uit, maar gaven wel duidelijk een verloopbeeld van laag naar piek. Ik zou er gewoon vanuit gaan dat je je ei de 20e of 21e hebt gehad hoor. @ All: psycholoog was erg fijn gesprek. Mijn moeder daarna nog gesproken en ze heeft met geen woord meer over gisteren gerept (typisch iets voor haar)... ik moet het maar naast me neerleggen... @ Noosa: ik heb ook de armband gekozen... al ben ik geen type voor dat soort armanden en/of kettingen.... Tas krijg je vanuit het hoofdkantoor van MvM automatisch ca. 2 weken na de volledige doorlooptijd toegezonden (maar je hebt het niet van mij hoor hahaha).
zo pfff ik ben moe !! haha was wel leuk..!! waren veel kleine lieve babytjes bij.. haha maar goed ik ga nu lekker chillen en rusten !!! me mannetje komt ook zo thuis.. morgen weer werken srry voor mijn ego berichtje dit keer... maar ben echt kapot nu ... dikke knuffel !
Heeeey girls... weer maar even een kort berichtje sorrry!!! ik denk dat k pas vrijdag even te tijd kan nemen om te kijken naar jullie berichtjes allemaal.. Vandaag weer de hele dag bezig geweest, zijn nu pas weer net thuis. Maar...... Ik ben vandaag ongesteld geworden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik weet nu ook weer hoe het voelt om iedere maand ongesteld te worden hahah, meteen weer buikpijn, had al paar dagen last van rugpijn.. Had het die 5 maanden niet gemist dan hahah, maar ben erg blij dat ik het nu door de kuur wel weer ff ben geworden. Het is nu dan wel maar ontrekkingsbloed maar een begin moet er weer ff zijn toch dus nu op naar een nieuwe ronde!!! Lieverds sorry voor mijn weinig tijd gebrek... Maar ik denk wel allemaal aan jullie hoor!!!!! Dikke knuffel en kus xxxxx
@ bianca: geweldig nieuws meid ! ben echt blij voor je.. zo fijn ! nu op naar de ronde !! dikke kus + knuffel voor jou ! geniet nog van je vakantie !
Ik heb toch even snel alles terug gelezen voordat ik er deze week niet meer aan toe kom hahaha.. Ja jullie hadden indd gelijk dat mijn ongi doorkwam, gisteren eigelijk al bruin verlies, maar sinds vandaag helderrood bloed. Gelukkig valt het nog mee, hoop dat het zo blijft haha, dan ik er weer snel vanaf ben en kan leven naar een eitje! We going go for it hahaha..!!! Spannend dat binnenkort wij weer testers hebben ik duim heel hard voor jullie meiden!!! Balen voor degene die ongi zijn geworden, maar nieuwe ronde nieuwe kansen!! @eva niet denken dat je pco hebt, als je er onzeker van word raad ik je aan om er met je h.a over te praten. Misschien dat zij of hij je naar de gyn kan doorverwijzen om een inwendige echo, mischien dat je dan gerust bent? Waarom denk je dat je pco hebt dan meis? Lievers hele fijne avond ik ben er weer vandoor.. Morgen lekker gourmetten bij ons thuis met vrienden, erg gezellig en weer bijkletsen altijd leuk! Tot snel xxxx
@ bianca: jaaa, moet je nog een keer zo'n kuur slikken of? spannend ! nou omdat ik soms wat steekjes heb bij mn eierstok zeg maar.. heel raar, niet echt pijnlijk, maar ik voel wel wat.. maar denk dat iedereen wel bang is dat zij iets heeft...
dames, ik kreeg net enorme steken van onder zeg maar, en een klein waasje bruin vocht, denk dat ik ongesteld wordt! Baal enorm
ohw jeetje.. hmm toch geen ovulatie bloeding?! hoevaak klus je dan als ik mag vragen? misschien eens om de dag of om de 2 dagen proberen? zit je altijd goed.. en hoef je niet meer zo onzeker te zijn met die ovu testen meid! xxx
@evaaa,, Het gaat erg goed met me. Ben wel veel moe de laatste tijd, maar dat komt door de intensieve voorbereiding van mijn sport en het weer fulltime werken. Maar ik geniet en dat is het belangrijkste!! Daarbij zijn mijn gedachten lekker afgeleid van het zwanger worden - althans overdag. Zodra ik thuis ben of wat voel denk ik er wel aan maar niet meer zo obsessief.. Maar anyhow.. het idee dat ik uberhaupt ooit zwanger zo kunnen raken blijft niet te bevatten. Denk dat je dat pas kan als je eenmaal zwanger bent (geweest).
@blijevrouw, balen meid dat je waarschijnlijk ongi wrodt!! Maar als het nu doorkomt heb je wel weer een kortere cyclus dus dat is op zich wel prettig.. En ik wil je meegeven.. lees op de site even de info over zwanger worden.. Die info deed mij erg goed