De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Ben ik 't helemaal mee eens!!! :D

2. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Denk dat het vanzelf automatisch gaat maar het in het begin lastig is.

Ik ga nu even een beetje afwassen en rustig douche, en dan naar het kruidvat.
    Manlief zij test maar gewoon! En moest mezelf niet al te blij maken omdat ik anders zo teleurgesteld ben.
    (maar dat ben ik altijd wanneer ik negatief test)..

Nou dames tot straks! x

3. Delta

Delta Niet meer actief

@ cherry: hihi dan zijn wij het met elkaar eens.. :D

@ blije vrouw: ik snap t meid.. ik ben ook altijd zooo teleurgesteld na een nega test :( ook al zeg je tegen jezelf, hij word niet roze, hij word niet roze.. en dan word ie echt niet roze.. grrrrrrr :(
    maar ik hoop nu bij jou wel !! :D ik denk aan je lieverd ! xxx

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    In overleg met mijn man had ik 's-ochtends alleen getest. Toen zag ik een heeeeeeeeeeeeel vaag streepje, maar mijn urine was ook niet erg geconcentreerd (ik drink 's-avonds veel water).

Toen we van werk kwamen ben ik boven de test gaan doen en ben naar beneden gerend om samen de test te bekijken. Ik zag al eerder de streep verschijnen dus ik legde de test op zijn toetsenbord van de laptop neer en hij zag het ook....overduidelijk donker roze ;) Dat moment vond ik wel erg speciaal..wij allebei in tranen van geluk en blijdschap.
    Mijn man is niet zo van de streepjes, maar deze vond hij wel duidelijk. Alleen wilde hij het graag digitaal zien staan voor de zekerheid.

Dus toen hebben we een digitale test samen gedaan...ook echt samen gewacht...en gefilmd hahaha. Hij begon te juichen toen hij het woordje "zwanger" zag staan. Erg mooi moment om op film te hebben.

Dus ik zou wel samen testen...alleen wilde ik hem persoonlijk niet teleurstellen met een negatieve test. Dus heb ik eerst voor de "veiligheid" alleen getest en vervolgens weer samen.

Tja ieder haar eigen ding ;)

5. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    ohhh ik zie dat je gaat testen..spannenddd!!!!! Tot zo!!

Oh en niet teveel drinken voor je test ;)

6. Delta

Delta Niet meer actief

@ cherrybelly: dat is ook zo ! ik zou zelf ook eerst zelf testen, en dan als ie posi is, hem de test laten zien en waarschijnlijk samen een digi testen !!!! nega testen laat ik hem nooit zien, we testen dan ook nooit samen.. hij wil dat ik hem alleen goed nieuws kom vertellen haha...

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    hahahah ja klopt. En mannen (althans mijn man) heeft altijd zoiets gehad van....we moeten zeker weten dat we overtijd zijn en dan testen. Anders zal het toch allemaal niet goed zijn of misschien niet kloppen. En streepjes begreep hij ook niet helemaal. Hij dacht dat ze bij zwangerschapstesten ook even donker moesten zijn als de controlestreep...moest ik m even uitleggen dat dit niet zo hoeft te zijn ;) hahaha

Uiteindelijk weet ik dus niet of ik al overtijd was of dat ik nog voor mijn NOD zat. Mijn eitje kan op dag 23 en op dag 30 geweest zijn. Vandaar dat ik zo nieuwsgierig ben naar de echo;)

8. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    het zweet breekt me uit hier!
    Helemaal naar een plaatst verderop gereden want hier was het schap ook leeg...

Helaas nu een hardstikke negatieve test:(...

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ cherry: kan me voorstellen dat je uitkijkt naar de echo ! hoever je precies bent enzo..

@ blije vrouw: aaaah neeeee :( shit... ! dikke knuffel......!

10. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    aan de ene kant was dat wat ik verwachte, maar toch...
    gaan we weer +-40 dagen wachten...

11. Delta

Delta Niet meer actief

ik snap je helemaaal !! alsnog hoop ik dat je niet ongi word, en dat bruinige innesteling is.. ! altijd hoop houden meis.. maar niet teveel ervan verwachten, dat doet pijn..:(

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Dat klopt idd wat cherry zegt. Ik zou ook een kv testje voor de zekerheid even doen.
    Spannend meid ik duim voor je. Brengt misschien je klavertje vier toch geluk ;)

13. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    weet het.. Ik ga er van uit dat ik dit weekend ongesteld word, maar snap dan niets van die ovulatietest. Ik ga ze trouwens vanaf nu ook niet meer gebruiken ik zie het allemaal wel.

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik doe zelf ook altijd samen met mijn man testen, want ooit word het positief en dan vind ik het ook wel weer speciaal als we samen hebben getest. Is het negatief dan heb ik tenminste een troosttende schouder om mij heen ;)

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Het is lastig omdat jij ook een lange cyclus hebt he meid, ik doe ook gen ovu testjes, ik vind ze erg prijzig als je geen regelmatige cyclus hebt. Wij klussen gewoon regelmatig, ik ga nu van 2 weken even uit dat ik mijn ei krijg. Ik leg anders teveel druk op mijn eigen, en dat wil ik ook niet. Wil er niet meer zo heel veel mee bezig zijn dan komt het meestal spontaan..

Gisteren lekker gegourmet heerlijk was echt gezellig. Mijn beste vriendin is nu 4 maand, flink buikje al. Hadden de babykamer en kindwagen besteld dus die liet ze mij zien, toen had ik wel ff de kriebels dat ik ook zo snel mogelijk zwanger wil zijn...

Ohh wat een heerlijk weertje he, wij boffen deze keer met het weer in onze vakantie, normaal hebben we altijd slecht weer. Straks gaan we lekker touren op de scooter, heerlijk!

Lieverds fijne dag en miss tot vanavond. Denk het wel ahahah
    Blijevrouw succes ik denk aan je xxx

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Heey meid hoe is het met jou?
    Nog geen ongi te bekennen? Al een zwangerschapstest gedaan?
    Ben echt benieuwd meid,.... ik denk aan je!!!!

17. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ineens hele erge steken in mijn buik, baal enorm, maar goed we gaan weer met frisse goede moed verder.
    Manlief denkt dat morgen testen verschil maakt maar denk het niet.

Kan het verschil gemaakt hebben? Had om iets voor 9 de ovu test gedaan en om 11 de zwangerschapstest.. In de tussentijd een heeel klein slokje water gehad omdat ik de vitamines moest innemen.

18. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    lief van je, dankje!
    Het is echt frustrerend, en dat terwijl ik niet eens zon lange cyclus heb als jou.
    Ik voelde me gewoon anders, en zijn er deze maand ook niet heel erg veel mee bezig geweest..

een hele fijne dag, geniet van het zonnetje!
    x

19. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: ik vind het gewoon knap hoe je er mee omgaat meis !

@ blije vrouw: goed dat je de ovu testen even achter wegen laat! ik zou gewoon lekker regelmatig klussen en afwachten.. zo doe ik het ook :)

theeleutje ! hoe is het met jou?? ik ben zoooo benieuwd.. !

20. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Jaa theeleutje waar ben je??

Deel Deze Pagina