zie het verschil tussen de test van vanmorgen en nu (en de 10min zijn nog niet eens voorbij!) Bekijk bijlage 180301
ik denk nog een zwangerschapstest (ook al denk ik dat ik dan nu al wat had moeten zien!) maar anders wacht ik nog 2 weken en dan maar denken dat nu mijn eisprong eraan komt? Wat wel heel raar zou zijn.
@blijevrouw: dat is wel heel apart. Maar het kan zijn dat je nu dan toch echt je LH piek hebt. Dus ik zou voor de zekerheid toch maar klussen meis. Je weet maar nooit. En anders zondag weer een testje wagen Spannendddd
Ovutesten hebben bij mij altijd goed gewerkt...duidelijk LH piek en duidelijk mijn eitje 2 dagen na de piek. Alleen gaf het mij best veel spanning en hadden mijn man en ik het gevoel verplicht te moeten klussen. Heel apart, maar de eerste ronde dat ik geen ovutesten gebruikte en gewoon op mijn lichaam en mijn gevoel af ging raakte ik zwanger!! Achteraf gezien weet ik niet of het kwam doordat ik de ovutesten achterwegen heb gelaten hoor... en nu ik erover nadenk had ik wel graag geweten wanneer mijn LH piek was. Dan wist ik met iets meer zekerheid te zeggen hoe lang ik nu zwanger ben. Heb ook rondes met verschillende lengtes gehad. Maar ja...komt allemaal goed. Je moet doen waar jij je zelf goed bij voelt. Ik deed nog wel tempen...dat was echt superduidelijk voor mij.
@ cherry: jahwel ! maar omdat blije vrouw al vaker best positieve ovu testen had toch?! daar raak je gewoon zooo van in de war.. maar ja.. ik weet t ook niet zelf ben ik niet zo van die dingen.. en je krijgt bij de echo te horen toch hoelang je al bent? dus daar maak ik mij ook niet druk over.. maar dat is denk ik bij iedereen verschillend ! @blije vrouw: voor de zekerheid maar aan de klus meid !
ik denk dat ik veel vruchtbaarslijm heb getroffen ! wel via mn bmm met vingers, ik kon er echt een hele lange sliert van trekken zeg ! dit is geen sperma van gister toch? het plakte niet en rook nergens naar.. morgen ochtend weer lekker klussen zo spannend
dankjullie voor jullie reacties! Ik weet het ook allemaal niet meer, inderdaad we klussen maar vrolijk verder.. Cherry; wat spannend een eerste echo! Ben benieuwd hoever je bent.. Waar ben je nu vanuit gegaan? x
@Evaa: klopt...iedereen heeft haar eigen dingetjes en inderdaad als ovutesten niet goed werken, kunnen ze alleen maar frustrerend zijn. Elke vrouw maakt op een andere manier hormonen aan En inderdaad bij de echo zie je hoe ver je bent, het is alleen wel leuk om van tevoren een beetje te kijken wat er allemaal in mn buikje gebeurt. Ik krijg nu elke week een berichtje in mn mailbox waarin "mijn kindje" vertelt wat hij/zij aan het doen is en hoeveel hij/zij is gegroeid. Super schattig. En verder inderdaad lekker de echo afwachten Meis AAN DE KLUS!!!!!! Whooohooooo!!!! En zeg maar tegen je mannetje dattie goed moet richten hahahaha. @blijevrouw: ik ben er maar vanuit gegaan dat ik op dag 23 mijn ei heb gehad. Dat zegt fertilityfriend ook. Dus dan klopt mijn banner wel zo ongeveer. De VK denkt dat ik al verder ben, maar in eerste instantie gaan zij uit van de eerste dag van je laatste ongi. Dinsdag eerst intake en daarna hopelijk snel een echo!!! -x-
@ cherry: ja daarom !! wanneer heb jij een echo??! het is zeker wel leuk om een beetje te weten hoelang je al zwanger bent.. maar had jij een beetje een regelmatige cyclus of?! jaa morgen ochtend weer aan de klus.. had vannacht nog geklust dus haha.. zo spannend
@Evaa: ik weet nog niet precies wanneer ik een echo heb. Dinsdagavond hebben we de intake en dan wordt er een afspraak gemaakt voor de echo. Best spannend allemaal. Mijn cyclussen waren als volgt: 34-34-37-29-ronde 5 zwanger met waarschijnlijk een cyclus van 35. Dus niet helemaal regelmatig, maar ook niet met extreme verschillen. Jouw cyclussen zien er goed uit!! Mn duimen blijven draaien voor je! Jullie klussen in ieder geval erg goed Wat zo apart was is dat we in ronde 5 een aantal erg mooie/emotionele klusmomenten hadden...heel intens. Ik dacht niet aan beebjes enzo, alleen aan ons. Misschien dat het daardoor zo is gelopen hihihi. We hebben Bieboe in ieder geval op een mooie manier verwekt Nu maar hopen dattie wil blijven plakken en op de goede plek zit -x-
@ cherry: wauw ja dat is zeker erg mooi ! ik denk dat heeel belangrijk is indd ! een beebje maken uit liefde en niet omdat het 'moet' ! erg spannend.. ! ja hopen dat alles goed is, maar dat zal vast en zeker wel !.. ja we klussen genoeg, daar zal t niet aan liggen.. denk dat ik mn eitje weer snel ga hebben, voel soms wat meer pijn, extra slijm en moet veel plassen dus zal niet teveel afwijken van cyclus 26... wel fijn
Jaaa dat is zeker fijn! T moet alleen niet korter worden. Maar met een 26 dagen-cyclus heb je lekker veel kansen per jaar...al gaan we er natuurlijk van uit dat t heel snel raak is Lovely ladies, ik ben er vanaaf niet. Kga lekker een filmpie kijken met mn hubby...genieten van de tijd met z'n tweetjes Fijna avond allemaal, eet smakelijk alvast en voor later welterusten (zo nou heb ik alles gezegd hahaha) xoxo
26 dagen is mooi voor een cyclus maar korter moet deze indd niet worden! Wou dat die van mij iets korter waren.. Ik begin nu toch te twijfellen of ik dan echt mijn ei nu pas zou hebben! Vind het wel vreemd, maar nu al de hele dag onder in mijn buik/zij steekjes en een vreemd gevoel.. Eerst waren het echt kriebels omdat ik hoopte op een posi test maar wat het nu is? Ik heb echt geen idee.
@ cherry: fijne avond meiss ! geniet er lekker van.. ! @ blije vrouw: ja echt heel raar.. misschien kun je eens kijken of je vruchtbaar slijm hebt? ik vind dat wel heel handig altijd !
Nee hoor, het zou juist heel raar zijn als je dat niet zou hebben!!! Een gezonde dosis "jezelf eens onder de loep nemen" hoort erbij. Heb ik ook gehad en heb ik zo nu en dan nog... Daar komen later ook nog mooie (enge) dromen bij. Dit is allemaal in voorbereiding op je aanstaande moederschap.