De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten

Spannend meid, ik hoop voor je dat je gevoel er goed naast zit!
    Hier denk ik dat ik echt ongesteld ga worden, of over 2 weken pas na de positieve ovu test van gister, vandaag was deze nog positief maar niet meer zon brede streep als gister (wel erg donker!).

Ik ben nu aan het twijfellen of ik een dieet zou gaan volgen, wil al jaren afvallen maar dit lukte nooit, of er was wel weer iets met van alles en nog wat.

Nu wil ik graag Het cambridge dieet gaan volgen, dit gaat alleen heel snel en moet direct afgebouwd worden wanneer blijkt dat je zwanger bent.

Zit dus erg in twijfel....

Nou dames is ga me klaarmaken voor een avondje uit, dus wens jullie een hele fijne avond en tot morgen!

liefs

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Spannend meid bij jou, bent echt benieuwd!
    Dan heb je miss toch je ei gehad gisteren als je ovu nu minder donker is?
    Amuseer je vanavond.

@theeleutje spannend meid, ik hoop ook dat je gevoel er deze keer naast zit en gewoon dik zwanger bent!!!
    Wanneer ga je testen als je morgen niet ongi bent geworden??

Meiden ik ga zie ze vliegen kijken en erna een fimpie met manlief.
    Miss als ik in bed ligdat ik nog ff reageer, anders morgen
    fijne avond xxxx

3. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ik dacht kom nog even snel bijlezen, iedereen van deze mooie avond genoten?

Nou tot morgen, en slaap lekker..
    xx

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Hoe is het nu met je?! Wat heftig zeg en wat een onzekerheid! :( Ik hoop dat je morgen gelijk een echo kan krijgen, want dan heb je zekerheid! Een super dikke knuffel voor jou en ik bid voor je! Ik leef zo met je mee. Dikke kus!!

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van jullie meiden! Hier gaat t eigenlijk best ok....bijna geen bloedverlies meer gehad en helemaal geen pijn of krampen...Het kan dus echt nog alle kanten op..geen idee of je miskraam kan krijgen met weinig verlies en zonder pijn? Ik hoop ook dat ik morgen tussendoor kan voor een echo..zit wel te twijfelen of ik morgen ga werken, mn baas weet overal vanaf maar mn collegas niet..

6. Delta

Delta Niet meer actief

@ Noosa: gelukkig gaat het beter... hoop dat het zo blijft en dat de beeb blijft zitten!

@ theeleutje: ik hoop zooo datje zwanger bent meis! wanneer ga je testen?

Hoe is met de rest?

waar is Troel en brotherbear? alles goed met jullie?

hier ook alles goed, lekker aan t klussen.. zit tegen mn ei aan, voel ook af en toe steekjes bij mn eierstokken.. dus we klussen regelmatig, en dan maar weer 2 weken wachten haha..

7. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Noosa; ik hoop echt dat alles goed is met beeb! Geen of weinig bloedverlies geeft toch hoop!

Eva; veel klusplezier meid, en nu maar hopen op een mooi resultaat over 2 weken..

Hier gaat het minder, na het laatste berichtje vannacht schoot mijn knie uit de kom. Heb dus een nachtje ziekenhuis gehad waar ze erg veel fotos gemaakt hebben, dus hoop nu eigenlijk voor t eerst dat ik toch niet zwanger ben. Ook nog niet ongesteld trouwens.

Ik zit nu een weekje thuis met mijn been van de enkels tot mijn lies in een spalk.

Hoe is het met de andere dames?

8. Delta

Delta Niet meer actief

jeetje ! hoe heb je dat voor elkaar gekregen meid???!!!

9. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Geen idee ging allemaal zo snel, stond op en toen gebeurde het ineens uit het niets.

Ach de pijn is te verdragen, probeer wel zo min mogelijk pijnstillers te nemen.
    gaat vast snel beter, die dingen kunnen nou eenmaal gebeuren.

X

10. Delta

Delta Niet meer actief

jeetje ! hmm het zou zomaar kunnen natuurlijk.. dat is gewoon dikke pech gehad dus ! probeer lekker uit te rusten..! en van de week verplicht vrij dus?

xx

11. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Ja, inderdaad dikke pech! Ik moet wel, ik wil graag halve dagen werken maar kan niet rijden en niet fietsen, dus dan moeten ze me komen halen.

Ik moet straks even terug bellen want mijn leidinggevende was niet thuis,

12. Delta

Delta Niet meer actief

ja ik snap het ! zou fijn zijn als ze je komen halen.. kijken hoe het gaat meis ! als je teveel pijn hebt, goed uitrusten!

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Blijevrouw21: Sterkte en doe rustig aan.

Nou eerste keer kotsen is een feit. Net midden in de huiskamer gekotst. :( Maar voel me wel gelijk een stuk beter. Was allemaal Foe Yong Hai nog van vrijdag met allemaal stukken kip. IEUW. Wat een onderwerp. Ik hou er gauw over op en ga nu lekker op bed liggen.

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, ook mijn eerste keer is n feit...wat voel je je opgelucht daarna he. Had gelijk wat meer energie...rust maar lekker uit!

Blijevrouw: wat rot zeg!! Pfff...heb je veel pijn?

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Blijevrouw: wat een toestand... veel beterschap met je knie

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Ja, het is zeker een opluchting. Voelde me daarna ook beter. Hoop dat het bij die ene keer blijft.
    Wanneer heb jij gekotst? Op dat moment voelde ik me wel rot. Ben bang als ik nu wat eet het er gelijk uit komt.

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Aan meiss toch, hoe kan dat je knie er zomaar uitschiet? Mijn schoonbroer heeft dat met zijn schouder gehad, hij is daar uiteindelijk aan geopereerd.
    Ik las het idd gisteren op je hyves dat je op het ziekenhuis was.
    Bah meid vervelend dat je een spalk hebt en een week niets kan en mag doen.
    Beterschap lieverd xx

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hhah moest lachen met je foe yong hai hahaha.. maar erg vervelend dat je moest overgeven. Hoop dat je je nu wel wat beter voeld?
    Hoe gaat het verder met jou en de beeb?

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ noosa meid ik denk voorduurerend aan je, ben blij dat het bloeden is gestopt en je nergens last van hebt. Hoop dat ze je morgen wel ertussen laten voor een echo. En dat beebje dan wat van zich laat horen.
    Kon ik maar iets voor je doen... xx

@ eva ohh meid flink klussen dan en hopelijk over 2 weken goed nieuws he!!!!

@ theeleutje hoe is het met jou meid, nog geen tekenentjes????
    ben echt zozoo benieuwd bij jou he.

@ cherry hoe is het met jou lieverd???

20. Troel

Troel Niet meer actief

Joehoe hier is Troel!!! Ik ben er even wat minder maar lees wel regelmatig mee hoor!!!

Es! Hoe is het met je? En je beeb??

Theeleutje: Hoe is het? Al ongie geworden?

Bianca: nu kan t dus zijn dat je je eitje gaat krijgen?? :)

blijevrouw: Jeetje succes met je pootje! X

Brotherbear: Ben je meis?????? :)

Noosa ik lees dat je bloedverlies minder is? Of weg? Fijn!! Nou zonder kramp (wat jij dus hebt) is t hoogstwaarschijnlijk geen miskraam hoor! Ze zeggen dat t er echt samen mee gaat..... Duimen duimen! X

Cherry! Hoe is t lieverd?? Al minder misselijk?

Deel Deze Pagina