De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Banner klopt ff niet!! ;)

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Haaaaaaai girls!

Jeetje blije vrouw! hoe krijg je dat voor elkaar joh? Jeeeeee wat erg! Vermaak je je wel een beetje zo? Kan me voorstellen dat de dagen lang duren zo....

Haha sorry Essie maar stiekem vind ik je verhaal over je foe yong hai wel grappig.... Hopelijk blijft het bij die ene keer!

Noosa hoe is het nu meis?

Mezelf vanmorgen had ik echt het idee dat ik ongesteld zou worden, flinke buikpijnen en rugpijn. En nu nog wel, maar net wat zwakker allemaal. Maaaaaaar....... Nog geen ongesteldheid te bekennen?
    Vriend zei vanochtend dat m'n tepels weer donkerder aan het worden zijn.... En dat is 1 van de eerste dingen die de vorige keer veranderde.
    We hebben dus ook een bruiloft gehad en om de een of andere reden had ik totaaaaaal geen zin om te drinken. Ik heb een glaasje champagne op om te toasten ,en verder geen alcohol. En dat terwijl ik normaal gesproken lekker mee drink en absoluut niet vies van alcohol ben :D:)
    En nu had ik er dus helemaal geen behoefte aan..... Gek hè?!

Ben benieuwd wat m'n lijf voor ons in petto heeft..... Heb wel testjes liggen, maar durf niet zo goed..... (i'm a big Pussy! )

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ohhhh meid wat spannend!!!!
    Ik zou me niet kunnen inhouden als ik weer dezelfde symptomen had.
    Maar kan me van jou kant wel weer indenken dat je niet durft meis..
    Ga je morgen testen of wacht je liever nog ff?
    denk aan je schat.

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    In principe wil ik wachten tot woensdag. Ik heb op zondag 21 aug mijn eisprong gehad, vandaag dus 14 DPO, (LF 14) maar de vorige keren had ik steeds een LF van 16, dus dat zou dinsdag as zijn....
    Als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik woensdag testen. Maar vooralsnog ga ik er van uit dat ik ongesteld ga worden..

En jij? Op naar je ei?! Spannend!!!! Mijn duimen draaien voor je!!

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Tnx lieve bianca.! Heb me voor morgen ziek gemeld....locatiehoofd deed super begripvol en lief.

Troel ik hoop het! Dat geeft me idd hoop dat ik geen kramp heb .maarja alsnog kan t vruchtje gestopt zijn met groeien natuurlijk. Ach ik kan blijven speculeren...hoop dat ik morgen terrecht kan!

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Dan zou ik idd ook tot dinsdspag of woensdag wachten als je nog niet ongi bent geworden, ohh meid hoop het zo voor jullie!!!
    Hier gaan we idd uit van een eitje, ofjah ik hoop dat ik deze ronde een eitje mag krijgen ;) ik ben nu even van 28 dagen uit gegaan, dan heb ik een beetje een pijl vanaf wanneer ongeveer mijn ei kan komen. Ik hou mijn lichaam deze ronde goed in de gaten en check mijn slijmvlies in de hoop mijn vruchybaarslijm te vinden ;)
    Dus ben benieuwd of deze ronde mij wel mee gaat zitten ;)

Lieverds geniet van jullie avond.
    Ik ga douchen en erna lekker een ice eats 3 kijken, grappigr film hahaha
    xxxx

7. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Fijn dat je locatie hoofd wel met je meeleeft, dat geeft wel een fijn en vertrouwd gevoel. Ik hooo echt dat je morgen terecht kan, ik denk het wel meid.
    Kaarsje brand voor jou en iedereen natuurlijk x

8. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten

Thnx meid, geen idee hoe het gekomen is, miss binnenkort een scan maar daar konden ze nog niets over zeggen. Nu een week bijna niets down en dan terug komen.

Hoe is het met jou?
    Xx

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88 en Troel en Theeleutje: Op het moment van kotsen voelde ik me echt rot. Ik moet ook altijd huilen als ik kots. Begon volop te zweten.
    Maar ik heb donderdag trouwens Foe Yong Hai op van de chinees en vandaag kwam dus alles eruit. Dat vind ik zo vreemd dat het zolang heeft geduurd. Nu ben ik bang dat ik steeds ga kotsen. Ik moet gewoon niet teveel eten.
    Verder gaat het goed met me. Deze week op vakantie! Super spannend.
    Morgen hebben we de eerste echo en we hopen zo dat alles goed mag zijn. Het is zo spannend. We kunnen niet wachten meer. Maar morgen weten we dus of het hartje klopt en of het vruchtje nog groeit.

@ Theeleutje: Bij jou is het super spannend zeg! Hoop zo dat het gewoon weer raak is en dat deze wel blijft plakken. Ik snap je wel dat het nu super eng is om te testen.
    Ik duim zo voor je meis.

@ Troel: Ben jij overtijd? Dat je banner ff niet klopt? Vertel... ;)

@ Bianca88: Fijn dat je bijna van je ongi af bent. Nu op naar je ei. Hoop zo dat die kuur helemaal gaat werken en dat je lichaam weer normaal gaat functioneren. Ik duim voor je meis!

10. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: ja, we zijn goed aan t klussen nu hoor :) haha, ik hoop niks.. ga ook niet te vroeg testen enzo !

zooo spannend bij jou !! ga je ook vanaf je ongi om de dag klussen? en ja goed je slijm in de gaten houden! doe ik ook.. probeer het alleen niet teveel te doen, gezien ik bij mn bmm moet, ik ben bang dat ik van alles verstoor haha..

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Brr meiden, ben zo zenuwachtig! Kan over een half uur pas bellen...en dan hopen dat ik snel terecht kan! Kans zit erin dat ik alleen moetwant vriend zit veel op de weg...daar moet ik nog maar ff niet aan denken..
    Vannacht gedroomd dat alles goed was en ik een mooi kloppend hartje zag...Pff wat hoop ik dat!

En sorry lieve meiden dat ik zo met mezelf bezig ben....maar mn hoofd staat even niet naar andere dingen..

12. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Meid allereerst hoef jij helemaal geen sorry te zeggen! Het is niet niets wat je nu allemaal mee moet maken.
    Ik hoop dat je snel terecht kunt, en ze heel goed nieuws voor je hebben!
    Denk aan je!

13. Delta

Delta Niet meer actief

@ noosa: indd ! helemaaal niet erg ! wat je nu doormaakt is heel beangstigend...! hoop dat ze je heeeel snel mooi nieuws mogen vertellen meid

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mag om 9.50 al komen!
    Vriend kan er helaas niet bij zijn, maar mn moeder gaat mee Het idee dat ik alleen ben en misschien vervelend nieuws te horen krijg lijkt me niks...

Duimen jullie voor me? xx

15. Delta

Delta Niet meer actief

@ noosa: ohw meid zooo fijn dat je zo snel te recht mag komen !! ik duim zeker voor je mee !

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Ik duim zeker voor je! Denk aan je meid!

17. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    ook ik duim met je mee noosa..

18. blijevrouw21

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    In het oosten
    Dames ik maak me een beetje zorgen, afgelopen weekend had ik dus (waarschijnlijk) mijn eisprong, maar nu lees ik dit.

Onderzoek
    Bent u een vrouw, en moeten er voor onderzoek röntgenfoto's worden gemaakt, voorkom dan dat dit gebeurt in de eerste 20 weken van de zwangerschap. Het is goed om met uw (huis)arts te overleggen en af te wegen of het risico opweegt tegen de medische noodzaak van de röntgenfoto's. Röntgenstraling is al gevaarlijk vanaf de bevruchting. De straling kan invloed hebben op het centrale zenuwstelsel van uw kind, dat zich blijft ontwikkelen tot na de geboorte. Moet er een röntgenfoto gemaakt worden en weet u nog niet zeker of u in verwachting bent, zeg dat dan tegen de arts die u behandelt. Als u de pil niet gebruikt of geen spiraaltje heeft, laat dan bij voorkeur röntgenfoto's maken gedurende de eerste 10 dagen, gerekend vanaf de eerste dag van de laatste menstruatie. Dan is de kans dat u ongemerkt zwanger bent het kleinst. Met de tandarts kunt u bespreken of het dragen van een loodschort of -kraag wenselijk is wanneer er foto's gemaakt moeten worden. De moderne apparatuur geeft weliswaar geen reden voor zorgen, maar vraag voor uw eigen geruststelling naar eventuele risico's.

Ik dacht dus dat dit alleen schadelijk was op het moment dat je echt zwanger bent, maar dus ook al ervoor.

Ik ben nu best bang, al weer ik dat de kans dat ik zwanger ben misschien niet zo groot is.

19. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Heel veel succes en sterkte zometeen noosa! mijn duimen draaien zich rot dat alles goed is!

Oei...blijevrouw dat is zeker schrikken.... Ik denk dat je nu alleen maar kan afwachten, en als straks blijkt dat je zwanger bent het hele rontgenverhaal meteen melden aan de vk, of ha.......

Ladies..... ik ben gisteren avond ongesteld geworden. Beetje een dubbel gevoel. gruwelijk balen natuurlijk, en tegelijkertijd denk ik: niets aan de hand, op naar de volgende ronde! Hoop alleen niet dat die net als deze ronde ook 33 dagen gaat duren. Ik hoop dat ik mijn cyclus van voor de zwangerschap terug krijg!

20. Delta

Delta Niet meer actief

ja dat had ik ook gelezen, want moest vorige week ook naar tandarts.. maar ik lees op veel forums dat het tegenwoordig helemaal niet zo schadelijk kan zijn? bij de tandarts he.. weet niet hoe dat zit met jou knie, toch? de kans is klein dat er wat mis zou zijn/gaan met de vrucht ... niet teveel over piekeren meid !
    hoe is t nu met jou? wanneer ga je weer testen?
    xx

Deel Deze Pagina