De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

@ theeleutje: aaah echt :( dubbel gevoel indd.. je hebt gelukkig je 1e ongi nu gehad na mk toch?! op naar de volgende ronde meid ! hopen dat deze niet zo lang duurt..

2. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Noosa: meis ik denk aan je (al lees je dit niet meer voor je afspraak). Wat fijn dat je zo snel terecht kon! Ik zal voor je bidden dat alles goed is met je kleintje.

@Thee: meis wat jammer zeg! Ik snap je dubbele gevoel wel. *dikke knuffel*

@Troel en Bianca: jullie zijn lief!! Vind het echt aardig dat jullie naar me vragen hihihihi. Het gaat redelijk. Ben natuurlijk nog steeds superblij...maar ben ook nog wel behoorlijk misselijk! En dat is niet leuk. Vooral in de ochtend...en dan zit er niets in mn maag dus kan ik ook niets uitkotsen (sorry voor mijn taalgebruik).
    Dus best vervelend allemaal.
    Morgenavond afspraak bij de VK! Ben benieuwd wanneer we een echo gaan krijgen. Die afspraak wordt morgen namelijk ingepland.
    Hoe ist met jullie?

@Essie: ach meis... kotsen kan inderdaad wel opluchten... moest stiekem wel een beetje lachen om je Foe Yong Hai ;)
    Maar tegelijkertijd moet ik er niet aan denken anders ga ik zelf over mn nek hahaha.

-x-

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ohh lieverd wat fijn dat je meteen terecht kunt, ik hoop zo dat zij je goed nieuws mag zeggen en dat beebje wat van zich laat horen! Ik ben blij dat je moeder mee gat den heb je toch een vertrouwd persoon bij je. Ik denk aan je meid.

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ohh meid wat balen zeg, ik had het nog zo gehoopt voor jullie! Op naar de volgende ronde ;)

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ey lieverd, balen dat je nog steeds zo misselijk bent, hoop dat dat gauw over is en echt kunt genieten van je zwangerschap zonder die kwaaltjes..
    Spannend morgen, ben benieuwd wanneer jullie de eerste echo gaan krijgen!
    hou je goed he meis xx

@ blijevrouw oei dat is idd schrikken als je dat leest, ik zou het er wel met je arts over hebben dat je misschien zwanger kunt zijn. Ik hooo dat alles goed gaat meid met de foto maken. Sterkte x

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Theeleutje: Dikke knuffel voor jou. Inderdaad erg dubbel en toch rot om ongi te zijn. :( Ik hoop dat je wel met vertrouwen de volgende ronde in gaat. Dikke smak voor jou.

@ Noosa: Ik denk aan je meid!!! Zit in spanning voor je. Ik moet zelf ook bijna. Ook erg spannend!

Vanochtend het eerste bezoekje bij het kinderdagverblijf gehad. Echt raar dat je daar dan voor je kindje heen gaat. Nog nooit op een kdv geweest. Hihi... dus heb er absoluut geen verstand van.
    Vanmiddag weer bij een andere kdv langs en dan morgen nog bij 1 langs en dan alle informatie bekijken en dan een beslissing nemen. Ben benieuwd.
    Waar moet je nu allemaal op letten bij een kdv? Nog tips?

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons Beebje zit er nog en het hartje klopt :D

Woww..wat een opluchting, ik kan het niet geloven!!
    Ben wel minder ver dan ik dacht 6,3 maar kan kloppen met late innesteling en alles...whoee.ik was echt in tranen daar!

Nu ga ik even op jullie reageren maar ik post dit alvast!

8. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Spannend en ook wel weer leuk om naar kdven te gaan kijken.
    Ik zou zelf letten op dat het kindvriendelijk is, goede ervaring, leuk personeel, en of het in de buurt is, de tijden voor halen en brengen. Je hebt tenminsten hier kdv die pas om half 9 opengaan en sommige om half 8 al maar dan moet je wel een half uur inkopen. Dat zouden wij dus wel moeten doen, want mijn man moet ons kindje dan naar het kdv brengen, hij begint om 8 uur en kan het kindje dan om half 8 brengen doordat we een half uur inkopen. Ik moet om 7 uur beginnen dus dat haal ik niet en is nog geen kdv open. En opa''s en oma's werken ook nog :(. Dus wij zijn verplicht ons kindje dan te moeten brengen jammer genoeg.

9. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Hey dames,

@Noosa: hoop zo dat je goed nieuws heb gehad??? Wacht in spanning!

@Thee: jammer meid... ik kan me voorstellen dat het een dubbel gevoel geeft. Maar aan de andere kant is het denk ik wel fijn om te weten dat alles naar behoren werkt? Maar het blijft natuurlijk balen!

@Essie: wat leuk dat je naar kdv's gaat. Volgens mij zijn er hier een aantal die er bij 1 werken.

@Cherry: vervelend die misselijkheid!!! Hoop dat je er snel overheen bent

Alle andere dames: *zwaaaaai*

Ik ben net terug van het ziekenhuis. Controle zit er weer op. Ik had zoals gebruikelijk een rok aan (scheelt dat jke dan niet in je nakie loopt), controle liep een beetje vreemd omdat de arts na een paar keer roeren met die verdomde eendebek ineens zei: ik kan je baarmoeder niet vinden. Ik moest er gewoon even om lachen. Uiteindelijk gevonden en nu 2 weken (!) wachten op de uitslag. Ze gaan volgende week met z'n allen naar een congres in Milaan en daarom krijg ik de uitslag een week later. Alsof een week wachten niet lang genoeg is...
    Maar goed...afwachten dus!

Liefs

10. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Het meid ohhh wat een geweldig nieuws!!! :D
    Ben echt super blij voor jullie meid!!!
    Wat was de oorzaak van het bloeden?
    Dus nu lekker genieten :D

11. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Jeeeeuuuuuuh! wat geweldig nieuws om te horen!!!! Wat een opluchting! Nu lekker genieten meid!

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Zwaait terug hihi..
    Ben blij dat het achter de rug is voor je, alleen nu dat wachten is idd minder.
    hopelijk gaat de tijd wat snel voorbij voor jullie, lekker wat afleiding in Milaan.
    Ben benieuwd wat het is, konden ze niets nu al zien ?
    X

13. Delta

Delta Niet meer actief

@ lovely: haha wat een opmerking ! wel grappig ja... dat is indd lang wachten op de uitslag! hopelijk is alles goed

@ noosa: jipppieeeJ !! alles is goed :D geweldig! nu heerlijk genieten meid

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: WAUW!!!! Wat geweldig nieuws!!! Zit met tranen in m'n ogen. Ik hoop dat ik straks hetzelfde mag vertellen.
    Wij hebben om 12 uur de echo.
    Had jij de echo inwendig?
    Ben zo blij voor je!!!

@ Lovelybabe: Ja, je kunt er maar vroeg genoeg bij zijn. ;) Er werd mij aangeraden om het zo snel mogelijk te doen ivm wachtlijsten enzo.

15. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief zeg al jullie reacties!!!

Kan even niet op iedereen reageren maar ik ga een poging doen!

Theeleutje: meis wat balen zeg :( had het zo gehoopt voor je!! Ik hoop dat je volgende cyclus ook weer wat korter is, al is het volgens mij wel een redelijk nette cyclus net na een miskraam...?

Essie: je mag bijna! Ik heb echo uitwendig en inwendig gehad. Inwendig steld weinig voor, je bent zo geconcentreerd aan het kijken naar het scherm voor je dat je het bijna niet door hebt.
    En tips over kdv: let vooral op je gevoel! Eerste indruk is echt ontzettend belangrijk!
    Zet voor jezelf je belangrijkste punten op een lijstje, van knutselen tot pedagogisch beleid tot het buiten spelen. En stel veel vragen! Er komt veel informatie op je af wat je allemaal moet ordenen dus let vooral op of het goed voelt.

Lovely: spannend meis de uitslag! Gelukkig dathij je baarmoeder toch heeft gevonden ;)

Bianca: ik denk ook vaak aan jou! Hoop zo voor je dat alles op zn plekje gaat vallen nu!

Cherry: rot dat je nog zo misseiljk bent! Maar het is voor een goed doel :) Ben benieuwd naar jou intake en echo zeg!

16. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Noosa: meis wat een GOED NIEUWS!!!!!! Ben echt zoooo blij voor jullie!!

Nu in spanning zitten voor Essie...die heeft nu ongeveer zo'n beetje de echo...
    en ja...daarna ik nog waarschijnlijk over een paar weken.... ben zo benieuwd.

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    JEEEEEEEEEEJ!!!!!! Onze kleine pinda ziet er goed uit!!!! :D Zo blij en wat zat ik in tranen.
    Ik heb de echo ook eerst uitwendig gehad en toen inwendig. Uitwendig zag je bij mij alleen darmen. En het inwendige viel me ook super mee.
    Ik ben 8 weken en 3 dagen en de kleine is 2 cm. We zijn zo gelukkig.

18. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Ik ga helaas niet naar Milaan, maar de artsen :p. Daarom moet ik een week langer wachten op de uitslag. Ze kunnen nu niets zien. Ze halen een paar stukjes weefsel weg en dat moet op kweek.
    En ach...de weken gaan vast super snel voorbij! Even afwachten.

Ik zag dat je ongi was geworden/geweest? Moet een hele opluchting zijn!

Liefs

19. lovelybabe

lovelybabe Bekend lid

14 mrt 2011
    682
    0
    0
    Gelderland
    Jeeeeeuuuuuh ook al goed nieuws! Geniet er lekker van meis!

Liefs

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Essie: wat een GOED NIEUWS meis!!!!! Jeetje wat ben ik jaloers...ik wil ook heel snel een echo. Maar bij deze VK maken ze pas ronde de 10 tot 12 weken een echo :( dus voor mij vermoedelijk nog minimaal 2 weken wachten.
    Achja het is even niet anders.
    Super zeg...hebben jullie ook een fotootje meegekregen?

-x-

Deel Deze Pagina