@ CherryBelly: Ja, echt super! We hebben ook een fotootje mee gekregen. Zitten we steeds naar te staren natuurlijk. Ik hoop zo dat jij ook snel je echo mag hebben. Ik duim voor je meid. Hoe voel jij je nu? Gaat het al wat beter met de misselijkheid? Knuffel voor jou lieverd.
Ik ga even proberen op iedereen te antwoorden Er word eindelijk weer gekletst, het was hier veeelste stil! @BIANCA, Ik heb afgelopen zaterdag al 3 foto's gehad, en het waren dan wel fotos van mn knie, maar wel zonder bescherming. @NOOSA, Was fijn meid!!!! Super dat alles goed is met de kleine!! zo blij voor jullie!! @ESSIE, Wat fijn dat alles goed is met jullie kleine pinda, met een goed gevoel op vakantie en genieten!! Leuk leuk leeeeuuuk! @CHERRY, wat jammer van je misselijkheid, mayd gaf je een tijdje geleden een tip (alle zwangeren) om smorgens te eten voor je uit bed gaat. Dan was de misselijkheid minder.. @EVA (volgens mij vroeg jij het) Ik ga pas weer testen als ik over 2 weken nog niet ongesteld ben. Waar ik wel gewoon vanuit ga, maar ach ik weer dan iig dat ik mijn eisprong heb.. Hier.. Vanmorgen terug naar het zkh geweest, dag spalk, hallo gips. Zwaar kut natuurlijk want de spalk kon ik afdoen met douche en nu zit ik 8 dagen in het gips. Kan niet normaal in de auto omdat mijn been gestrekt is, kan niet fietsen, geen auto rijden, niets niets niets.. Gelukkig heb ik een superlieve mama, die mij vanmorgen opgehaald heeft en zojuist weer thuis gebracht. Even samen geluncht en daarna bij opa&oma op de koffie! Dus toch nog wat gezelligheid gehad. liefs...
@ blije vrouw: gelukkig heb je nog wat gezelligheid gehad meid ! wel k*t van dat gips zeg ! hoelang moet je dat om? @ essie: aaaaaah super zeg ! heeeeerlijk gevoel lijkt me dat genietse meid! morgen ga ik weer lekker werken het zonnetje schijnt nu toch wel lekker hoor ! blijheid
Fijn he dat zonnetje! Hier net een paar druppels regen maar dat mag de pret niet drukken. Morgen word het minder dus dan is werken wel fijn (alleen buiten zijn iets minder). Ja het is niet echt prettig, van mijn enkel tot (bijna) mijn lies. Moet sowieso 8 dagen blijven zitten en dan kijken ze op de traumapoli verder. x
ja echt super lekker dat zonnetje ! hier ook paar druppels gevallen... maar ja niet erg ! oh morgen weer flink regen? bah.. haha ga je deze week niet meer werken toch?! lijkt me niet handig denk ik
Hier komt het ineens met bakken tergelijk uit de lucht! Gaat echt heel hard! Nee ik ga niet meer werken, twijfel wel of ik naar school zou gaan of niet. Maar dat moet ik nog even bekijken haha.. liefs
@ Blijevrouw21: We gaan zeker wel met een goed gevoel op vakantie. Hopen dat de kleine goed blijft zitten. Balen zeg dat je nu in het gips zit. Kan je echt helemaal niks. Erg vervelend. Laat je goed verzorgen door de mensen om je heen. Rustig aan doen meid. Knuffel voor jou. @ Evaa: Het is ook echt super. Dat zo'n mooi wonder in je buik groeit. Echt super mooi. Zo bijzonder. We zijn super blij en dankbaar en hopen dat alles goed mag blijven gaan. Hoe is het met jou? Goed aan het klussen zeker?
@ blije vrouw: aaah ja lastig he ! lichamelijk iets hebben is zoooo irritant ! je wilt wel maar kan het eigenlijk niet.. forceer niks meid ! xx @ essie: ja echt heel mooi en bijzonder...! hoop ook echt dat alles goed blijft gaan met jullie beeb! ja wij druk aan het klussen haha zaterdag hadden mn vriend en ik 2 keer sex gehad op 1 dag.. haha erg he.. smorgens en savonds.. we hadden er gewoon zin in.. mjah nu vanavond pas weer.. soms moeten we ons wel inhouden ! we wilde het vannochtend eigenlijk doen, (ik had gehoord dat zaad sochtens actiever is dan savonds?!) maar we waren allebei te moe hoor ! haha
@ blijevrouw dat meen je niet, tot in je lies ingegipst? Bah dat lijkt me enorm vervelend, kun je niet even een zak omheen doen met douchen he.. hoop dat het na die 8 dagen wel eraf mag. Is altijd zo klote he afhankelijk zijn van iedereen, als je zelf niets kunt en mag. Bohh volgens mij kom ik niet van mijn ongi af meiden, blijf nog best hevig ongi. Ik dacht dat ik eerst bijna op het einde was, maar blijft doorgaan Maarjah nix aan te doen, moet toch vanzelf stoppen hahaha.. Ohhh vanavond weer GTST!!!!!!! Verheug me er nu al op hahah, is niets zo een zomerstop he hahaha... eindelijk komen er nu weer leuke programmas op de tv.. Meiden ik ben weer weg, fijne avond xxx
@ bianca: is je ongi nog niet gestopt joh?! zo... ik ben benieuwd.. ! jaaa vanavond weer gtst !! fijne avond ! xxx
@ Essie: wat een mooi nieuws hoor! @ Theeleutje: balen meis, op naar de volgende ronde @ Lovely: wat een bak! Als het niet zo serieus was... ik kan je baarmoeder niet vinden hahaha
Tnx MayD! Bianca: pff je lichaam denkt zeker dat het wat in te halen heeft van afgelopen maanden...mag zeker wel weer stoppen! Jaa lekker gtst kijken zo Heerlijk, zo is het wat minder erg om gaar op de bank te zitten.. We zitten in dubio wat we doen qua vertellen. Zou het wel aan mn vriendinnen willen vertellen maar ik wil niet dat iedereen straks al op de hoogte is.. Voel me schuldig tegenover mn meiden, zie ze erg weinig. Omdat ik er geen energie voor heb maar ook omdat ik geen zin heb om te liegen/dingen te verzwijgen. Als ze het straks weten dan is het allemaal zoveel makkelijker.. Maarja, eerst schoonouders woensdag het blijde nieuws vertellen!
@ Evaa: Lekker genieten van het klussen. Maar is dat echt zo dat het zaad 's ochtends actiever is?! Nog nooit van gehoord. Wel goed om te weten natuurlijk. Ik hoop zo dat het deze ronde raak mag zijn meid. Duim voor je! GTST is echt spannend! Wat gebeurd er ineens veel allemaal daar.
Jammer GTST alweer gedaan, moeten we weer tot morgen wachten. Ik ga nu kijken naar RTL 7 daar is va alles over het WTC op vind ik erg intressant en indrukwekkend. Heb er ook de boeken over etc.. Dus ik heb me alavsst alles voor de zekerheid ingesteld om op te nemen, wil niets missen hahah. Is ei gelijk het enigste wat mij zo intresseert en indruk op mij heeft gemaakt 19 jaar geleden en nu nog zo intereseerd buiten mij man dan hahah. Mijn droom is dan ook om ooit naar America te gaan....!!!!! Ohja @ blijevrouw jij ging toch een dieet doen he, hoe heette dat ook alweer en wat houd het in? Wil eigelijk wat killootjes eraf of raad je het niet aan omdat je zegt je moet meteen stoppen als je zwanger bent?
He meid, jammer he dat gtst afgelopen is! morgenvroeg half 11 zit ik weer voor de tv(rtllounge!). Ik heb besloten het dieet te gaan volgen na een eventuele zwangerschap, of wanneer het nog heel lang gaat duren. Het is namelijk een duur(55euro per week) Crach dieet wat sowieso al slecht is. Je kunt 2 kilo in de week afvallen maar sommige vallen in 3 maand tijd 35kilo af. Je moet na 3 maanden geloof ik ook tijdelijk stoppen omdat het anders slecht is, en wanneer je weet dat je zwanger bent direct afbouwen, alleen is de kans op dubbel zoveel aankomen dan erg groot. Ik zit trouwens tot 15a20cm boven mijn knie is het gips, en dan tot aan de enkel. Het is niet makkelijk te bedekken met een vuilniszak of hoes, dus moet nog even een oplossing bedenken. dat word afkicken want ik douche graag 2 keer per dag haha. Vervelend dat je ongi nog niet voorbij is! Wel in de gaten houden dat je niet teveel bloed verliest he! ivm bloedarmoede.
@ essie: bedankt meis ! ik hoop het ook.. ook al durf ik niks meer te denken.. haha ja we klussen gewoon savonds door de weeks, gezien we sochtends geen energie hebben, alleen in t weekend... ik had het een keer gelezen hier op t forum volgens mij.. maar ja ! misschien ook allemaal baker praatjes hoor..