Hey lovely ladies, hoe ist hier? Ik lees allerlei dingen over GTST hahaha. Heb het zelf heel lang geleden ook gevolgd, maar kijk nu af en toe. Is best spannend hahaha. Denk alleen niet dat ik vanavond ga kijken... heb de afspraak bij de VK. Ben zoooo benieuwd!! Ben ook wel een klein beetje nerveus. Ik heb best wat overgewicht en hou er niet van als artsen daar meteen over beginnen. Ben dus bang dat ze van alles over mn gewicht gaan zeggen. Maar ja we zien wel... Ben ook erg benieuwd wanneer de afspraak voor de echo wordt gepland. Ik wil het mn ouders en schoonouders zo snel mogelijk vertellen, maar niet voordat we een echo hebben gehad. Mijn ouders gaan voor een paar weekjes op vakantie en ik wil het ze graag daarvoor vertellen. Het probleem is dat ze eind deze maand al weg gaan. @Noosa: ben benieuwd hoe je schoonouders reageren.
Oeee spannend cherry! Ik heb ook wat overgewicht, en bij mij is er niets over gezegt. Moest wel op de weegschaal en mijn BMI werd uitgerekend. Ik moest sowieso een algemeen bloedonderzoek laten doen en ivm gewicht werd er extra op glucose geprikt. Maar dat was allemaal goed! Geen zorgen maken dus! Noosa en Essie: wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!!!!! Blijevrouw: ik las al zo iets op je Hyves.... Jeetje zeg..... Hopelijk zijn die 8 dagen zo om! Gtst heb ik jaaaaaaaren geleden gevolgd (hè gadver wat klink ik nu oud!) nu vind ik er niets meer aan.... Hier verder niets te melden, net maar weer ovu testen besteld zodat ik m'n cyclus een beetje in de gaten kan houden. Ik vond het nu vooral erg makkelijk dat ik wist wanneer mijn NOD was, aangezien eenn cyclus van 33 langer is als de 28 die ik 'gewend' was! Ik weet niet meer wie het zei, maar 33 dagen na een MK is inderdaad erg netjes! Erg fijn ook om te weten dat alles weer naar behoren lijkt te werken! Wie is nu de eerstvolgende tester?!?
hoop ook dat de 8dagen snel gaan. Het weekend ging iig redelijk snel. Gtst volg ik wel, een hele tijd niet gedaan en het en keer missen is geen ramp haha. Ik denk en hoop eigenlijk stiekem een beetje dat ik ongesteld ga worden, ben erg bezig met de rontgenfotos die gemaakt zijn en dat zit me dus echt niet lekker. Ik wacht nog 12 dagen zowiezo.. X
Heey lieverds, @ cherry ohh wat spannend vanavond jullie eerste echo, bijzonder moment lijkt het mij! Geniet er lekker van, spannend dat je het nog aan je ouders en schoonouders moet vertellen. Hoe gaan jullie het vertellen ? @ blijevrouw ow dat is idd duur 55 per week, nee als ik wil afvallen doe ik het gewoon op mijn eigen. Wil na onze vsksntie proberen 5 kilo zeker eraf tte krijgen, ben best veel bijgekomen toen ik gestopt met roken ben gegaan. Voel me ook niet op mijn gemak, doe altijd vestjes of jasjes aan zodat je niet zo gauw ziet dat ik flinker ben, erg he. Maar vind het zo moeilijk om dan te stoppen met het dieet en val je weer in het oude eetpatroon door onze wisselende diensten.. vrouw zijn is toch het lastig aaf en toe hahah Het is zich hier al flink aan het betrekken buiten, waait stevig en het is frisjes geworden tegenover vanmorgen, toen scheen de zon nog.. Lieverds tot vanavond xxx
Enne nog geen ongi te bekennen? Drie dagen over tijd! Spannend meid, wil je pas over twee weken gaan testen?
Lieve schatten, Dit is mijn laatste berichtje voor de vakantie! Allemaal heel veel succes met jullie bezigheden en laat alle ongi's maar uitblijven. Veel klusplezier en sterkte en succes met in spanning zitten. Voor de zwangere dames doe rustig aan en zorg goed voor jezelf! Ik denk aan jullie en ga jullie missen. Eind september hoop ik er weer te zijn. Hele dikke kus en knuffel voor jullie! Ben net keihard gevallen op mijn heup. Was erg glad op een bruggetje. Niet normaal. Zo blij dat ik op mijn heup viel. Wel een zere enkel, maar denk dat er niks is met kleine pinda.
Nou, ik heb afgelopen vrijdag een posi ovu test gehad vandaar dat ik 2 weken wacht. Zaterdag was mijn zwangerschapstest negatief dus dat zal het niet zijn. X
Heb al die tijd wel meegelezen, maar niet gereageerd. Maar wil je nu toch wel even een heeeeeeeeeeeele fijne vakantie toewensen!! Geniet ervan samen met je mannetje en pinda in de buik!!!
@bianca: nee we hebben vanavond helaas nog geen echo. We gaan alleen voor de intake naar de VK. Daar wordt dan de afspraak ingepland voor de echo @essie: heeeeeeeeeel veel plezier meis!!!!! Geniet van je welverdiende vakantie en we zien je graag weer op t forum terug met een heleboel mooie verhalen hopelijk hebben wij hier dan ook met z'n allen een flinke portie goed nieuws voor je klaarliggen *knuffels* En doe je wel voorzichtig met gladde bruggetjes enzo.... -x-
Hoi Meiden, Al weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest. @essie, geniet van je vakantie meid! @bianc, cherry, ik herken de drang om af te vallen. Ben zelf redeljik goed op gewicht, maar voel mezelf zo veel beter bij een lager gewicht. Maar ik kan het snoepen en snacken niet laten Dus ik ga vanaf morgen heel hard mijn best doen. @noosa, fijn dat alles goed is! @blijevrouw, wat las ik nou!! Wat is er gebeurd? @MayD, hoe gaat het met jou meid!? @Gizzie, stiekemerd @rest, hoe is het met jullie!? @hier.. alles rustig.. nu maar wachten tot over 12 dagen;.. ik haat het wachten hihi.. ik wil zo graag dat het raak is.. en overal hoor ik maar over zwangeren.. bluhh ik wil ook. Gun het hen absoluut, maar mezelf ook zo!! Was laatst op kraamvisite toen werd ik ook helemaal emo van het kindje
Essie! Lieverd geniet ervan meid! Blijf aan jezelf denken en tot over n paar weken!!! Kus Meiden ik ben afwezig vanavond, lekker bij komen met mn lief op de bank
Hoe is het hier dames? Hier best goed! Sinds vandaag witte afscheiding, meer cremeachtig. Morgen weer een dagje weg met moeders,oma en tante. Even kijken naar kerst spullen haha, en nieuwe gordijnen. Slaaplekker lieverds x
haha dat geloof ik graag .. vind het ook jammer dat ik steeds minder tijd heb om hier te zijn. Hoe is het met je meis?
Hey lieve meiden! Even sneltreinvaart want ik moet zo naar mn werk! Wat was ik moe gister zeg! Pff lekker op de bank gehangen en niks gedaan. Nu moet ik weer werken en vanavond gaan we het aan zus/zwager, broer en beste vrienden vertellen. Schoonouders konden vanavond niet dus dat schuift een plekje op! Vrijdag ben ik vrij en dan kom ik weer helemaal op jullie reageren hoor! Mis het geklets wel Liefs
Hoi Dames, gister niet gereageerd omdat mijn menneke nu vakantie heeft. De loggerkamer is nu klaar en vanmiddag maken wij het eerste begin met de babykamer. Maandag was ik bij de arbo-arts en hij heeft de conslusie getrokken dat ik tot mijn zwangerschapsverlof niet meer in staat ben om te werken... een hele last valt nu van mijn schouders... Gister bij de VK geweest, alles was goed. vandaag ga ik met mijn mannetje even de stad in in Almelo en vrijdag gaan we een paar daagjes weg naar vrienden en familie in Duitsland.... Als ik dus niet reageer weten jullie waar het de komende dagen aan ligt.