De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

haha leuk theeleutje !!
    echt grappig om zo elkaar eens te zien !

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ja vind ik ook erg leuk!

Moet wel eerlijk zeggem dat ik niet zo heel veel doe met Hyves hoor. Ik kijk iedere dag wel een keer, en vind het leuk om de www's van andere te lezen. En mijn www pas ik ook met de regelmaat aan.
    Maar het als nu bijv staat er niets op van het zwanger willen worden, zwanger (geweest) zijn en de miskraam. Dat komt ooit wel als ik voorbij die 12 weken kom!
    Ik heb nu bijv een dubbelzinnige www erop staan. Als je niet weet wat ik er mee bedoel, staat daar gewoon het zinnetje: gelukkig schijnt buiten het zonnetje....!
    Mensen die van mijn zwangerschap af weten, weten ook precies wat ik met die www bedoel. Andere weer totaal niet!
    En dat is ook wel fijn, mensen die het weten, zijn er voor me. En voor andere mensen Is het net of ik blij ben dat de zon schijnt! Hehehe

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Bekijk bijlage 174107

Nou hier een foto, erg slecht te zien.. Maar denk dat het een indroogstreepje is indd.. Anders zou er echt wel een duidelijkere streep vandaag op hebben moeten staan toch?
    Heb er voor de grap 1 streepje op getekend haha, wilde er ff een grapje mee maken :p... Maar hopelijk dat we snel wel die streepjes echt mogen zien :)

xxx

4. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ik zie eigenlijk niets bianca, het geen wat ik zie zit meer naar rechts. Dus denk inderdaad een indroog streepje..:(

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik denk wel iets te zien, maar het streepje wat ik zie, staat te veel naar links.... Anders kijk maar eens in mijn album hier op mijn profiel, daar staan mijn testen nog....
    Ik weet namelijk niet of jouw foto een vertekend beeld geeft van wat ik denk te zien....

6. Delta

Delta Niet meer actief

ja dat snap ik ook wel hoor ! zelf doe ik ook heel weinig met hyves...
    maar indd, niet iedereen hoeft te weten dat je een miskraam hebt gehad toch?

7. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Eh.. Jah... Ik bedoel dus ook meer naar rechts ipv naar links..... Heb een dot watten in m'n hoofd lijkt wel!

8. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: ik zie helaas ook niks meid :( teveel naar rechts indd en t lijk op indroog :(

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Nee inderdaad! De mensen waarvan ik wil dat ze het weten, weten het ook, en de rest hoeft het niet te weten. Ben sowieso wel voorzichtig met alles op ik op inet zet. Vandaar mijn Hyves profiel beschermd, en hier ook lekker anoniem. Erg prettig ivm mijn werk, en het werk van vriendlief!

10. Delta

Delta Niet meer actief

nou groot gelijk heb je hoor !! dat vind ik ook altijd, je weet nooit wat sommige met zulke info doen !!

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ja ik zie het meer naar rechts indd.. Maar dat het niets is dat denk ik nu wel zeker te weten, anders moest het op de test van vandaag ook wel staan niet? En meer rozig toch? Maar als je iets denkt of wilt zien dan zie je het meestal haha

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ja ik heb indd een aantal van jullie op hyves :D, vind het erg leuk hihi!!!
    Maar ik ken alleen cherry en troel eruit halen de rest van de bijnamen met de echte namen weet ik niet meer hahaha ?????
    Kunnen jullie mij even pb op hyves sturen met jullie bijnamen :$

xxxxxxxx

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Meis, geen bloed geeft moed!

Je kunt er nu beter 2 dagen tussen laten en als je nog niet ongi bent zondag nog een keer testen...

KV hebben normaal geen indrogers... maar toch. Beter zondag pas weer testen.

14. Delta

Delta Niet meer actief

ja dat is wel zo ! ben je al ongi geworden of nog niet? omdat je alweer een nieuwe banner hebt...

15. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Ik heb je een pb gestuurd!

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Eva: Nee ik ben nog steeds niet ongi geworden :( cyclusdag 138 alweer.. Ja ik test volgende week nog even voordat ik de h.a bel of ik laat daar mijn urine even controleren bespaard me toch een testje.. Hopelijk word ik gauw ongi zodat ik die kuur niet hoef te nemen, en anders slik ik die kuur gewoon in de hoop dat dan wel alles op orde komt..

@Mayd: Ja ik heb wel vaker gehoord dat kv2-5 een indrooglijntje heeft, maar ik had ook niet naar de test moeten kijken was immers al een dag overheen!

@Theeleutje: Dankjewel meis voor je berichtje ;)... Ik wist het even niet meer hahaha

@Noosa: Wie was jij ook alweer op hyves???

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik kan niet meedoen dames, ik heb geen hyves of twitter o.d.

18. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: ja indd gewoon de ha bellen, die laten testen ! pff en dan maar aan de kuur beginnen als je ongi niet zelf doorkomt zeg, dit is wel erg lang :(

19. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

@noosa, gefeliciteerd meis!! WAt leuk^^.

@Bianc, balen meis!! Ook jij niet zwanger :(.. althans nog niet

@rest, waarom ineens dit topic?

@hier, nog geen ongi te bekennen wel al de hele dag krampen dus ik denk pms.. kijken of ik morgenochtend bleod.. zoals elke 1e dag in de ochtned :(

20. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ooh brotherbear, balen zeg! Ik hoop zooo voor je dat er toch naast zit, niet ongesteld gaat worden!

We zijn verhuisd omdat het andere topic bijna te groot werd. Vanaf 5000 berichten moet je een nieuw topic aan Aken. Toen maar besloten een club te maken, omdat we toch al een club zijn! Haha

Deel Deze Pagina