Delta, misschien ook naar Parijs? Leuk!!! Wij gaan een dagje naar de Winterefteling! Jeeeeeeeeeeej. Hahahahaha. Niet zo cool als Parijs, maar ik word daar altijd helemaal blij van. Ook best romantisch met alle lampionnetjes en kampvuurtjes .
Je naam natuurlijk!! ja we gaan dan alleenmaar dingen bekijken! Aangezien t geen zon vakantie wordt haha! Jullie?
Nee hoor, niet zo lastig. Ben wel vort gewend aan wachten en geduldig zijn.... Vandaag dag 125! Fijn meis, met de auto. Vliegen lijkt me toch niet zo leuk als je 20 weken zwanger bent.
@ gizzie: aaaah maar winterefteling is ook zooo leuk!!! ja mijn vriend is gelijk eerste week van januari vrij. en we willen dan wel weg.. misschien al gelijk met oud en nieuw! @ Troel: haha ja klopt, mijn naam is wel wennen.. ja wij gaan er ook allemaal dingen bekijken! super leuk
Hahaha ja als in douchen! Kende je die niet? nee moet zo werken... en dan weer 2 daagjes vrij.. En jij dan? Work?
Hoi lieverds, WAUW, ben even wezen sporten en mis alweer een paar pagina's. Gaat hard. Heerlijk dat geklets. @ Troel: Wat leuk dat jullie naar Parijs gaan. Inderdaad wel een stuk goedkoper dan NY. Niks van die mensen aantrekken die overal zo hun mening over hebben. Dat is heel irritant. Ik heb dat ook hoor dat mensen zo over m'n kleine buikje praten. Heel vervelend. Elke zwangerschap is anders. Hoe is het verder met je? Bezig met de baby-uitzet? @ Gizzie: Hoe is het met jou? Zenuwachtig voor vrijdag? Super spannend hoor. Ik hoop zo dat je verder kan na de echo en dat je gewoon weet waar je aan toe bent. Heerlijk zeg dat jullie 2 weekjes vrij zijn met de kerstvakantie. Aftellen, want de tijd vliegt voorbij. @ Delta: Hoe is het met je? Nog geklust of niet? @ MayD: Super spannend bij jou. Ik hoop zo dat de kleine zich dit jaar nog gaat melden. Denk aan je.
hey essie! ja we hebben wel geklust.. afgelopen zaterdag voor het laatst... ik kreeg van mn ha het advies om het van dag 10 t/m dag 15 elke dag te doen, dan moest het goed komen.. dat vond ik wel wat te veel.. maar ik hoorde ook van iemand anders dat je tijdens je vruchtbare periode makkelijk elke dag kan doen.. dus ik ga vanavond klussen, morgen ook, woensdag overslaan, en dan donderdag weer.. en dan kijk ik wel weer verder.. want ik zit nu al op dag 10... had vorige keer ei op dag 16... we gaan gewoon deze week weer lekker van elkaar genieten haha, we zien het verder wel aan het klussen zal het in ieder geval niet liggen.. jij weer heerlijk gesport? nog wat gehoord van die sollicitatie??!
Hee ess! Ja probeer me er indd zo weinig mogelijk van aan te trekken maar dat vind ik moeilijk!! Pff haha... ben een heeeel klein beetje begonnen.... heb bugaboo!!!! jullie??
@ Delta: Inderdaad maar het advies van de ha opvolgen. Ik hoop dat het mag werken! Ik heb heerlijk gesport. Was weer 3 weken geleden. Dus moest wel weer ff inkomen, maar was heerlijk. Ik ga nu gewoon weer 2x per week. Moet gewoon doorzetten. Het is zo verleidelijk om lekker warm in bed te blijven liggen. @ Troel: Ik weet hoe rot het is. Had het gister ook weer. Zitten ze helemaal naar mijn buik te staren. En dan nog zeggen wat klein. Nou voor mijn doen ben ik echt wel dik. Normaal ben ik een super tenger meisje. Maarja... rare mensen. Leuk de bugaboo!! Wij hebben de Joolz Day. En we hebben nu wel wat aan baby-uitzet: ledikant, commode, box, kinderwagen, maxi cosi. Dus de grotere dingen hebben we. Nu nog al die kleinere spulletjes. En dat zijn er echt veeeeeel. Hihi... Ik ga nu ff poffertjes eten. Zo'n trek in.
Essie, nee hoor, ben niet zenuwachtig. Heb al eens zo'n echo gehad dit jaar (mei), en vond er echt niets ergs aan. De eendenbek is veel vervelender! . Maar ben wel benieuwd wat eruit komt.
@ essie: nou inderdaad! lekker blijven sporten.. had je al antwoord gekregen op die sollicitatie? ohh heerlijk poffertjes! ik heb zin in pannekoeken
De poffertjes waren heerlijk. Zijn alweer op. Hihi.. @ Gizzie: Oh beter dat je niet zenuwachtig bent. En wel fijn dat je weet wat er gaat gebeuren. Maar wat het resultaat zal zijn is natuurlijk wel spannend. Ik duim voor je!! @ Delta: Ik heb vanochtend gebeld naar het bedrijf, maar de vrouw waarmee ik het gesprek had is vrij vandaag. Dus ik bel morgen gewoon weer. Wil nu wel weten waar ik aan toe ben. Dit schiet niet op natuurlijk.
Essie, ik denk aan je dat je met deze baan wel geluk hebt meis!!! Verder veel geklets hier in mijn afwezigheid. Bij de verzekeringsman erachter gekomen dat ik dood meer waard ben dan als mijn man komt te overlijden... dus daarbij moeten we nog wat aanpassen hahaha... de rest was allemaal wel goed. Zo, lekker even zelfbakcroissants eten!