De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Essie: ik kan niet wachten tot het af is hihihi. Hoop dat het ongeveer gaat worden zoals ik in mijn hoofd heb ;) Maar daar zorg ik wel voor :D

@Thee: wij gaan voor de versie zonder extra beddelen. Het bedje is bij de 700euro versie namelijk ook ietsje groter en dan zou ons kleine babykamertje net iets te vol zijn op de manier zoals wij het willen inrichten (bedje schuin vanaf een hoekje in de kamer naar het midden van het kamertje...snap je em een beetje? hihihi)
    En als wij een tweede kindje krijgen, hoeven we niet weer een babybedje te kopen. Want zo'n junior bedje groeit natuurlijk een aantal jaar mee met het eerste kindje. En ik weet niet wanneer we voor de tweede gaan.
    Het zou wel een hele handige optie kunnen zijn hoor..we hebben het ook echt heel erg overwogen, maar het belangrijkste voor ons was dat het niet mooi zou zijn omdat de kamer dan ineens zo vol stond.
    (scheelt denk ik 20 cm in lengte en 10 cm in de breedte?)

2. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Oh en over de badspullen... het gaat inderdaad om zo'n badsetje (badje, waskussen, badthermometertje, etc etc.)
    Wij hadden die nog niet, dus komt goed uit ;)

Misschien kan je bellen met de babydump om te vragen of ze het goed vinden dat je bijvoorbeeld hydrofielwashandjes en waskussenhoezen daarmee koopt? Hoort eigenlijk ook een beetje bij badartikelen toch? Vragen kan nooit kwaad hihihi.

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Och dames, wat is er veel gekletst... sorry dat ik even niet reageer hoor... het is hier een beetje een rollercoaster.

Met mij gaat het psychisch goed en lichamelijk beter dan voor de geboorte.

Met Reneé ging het ietsje minder. Ze was uiteindelijk toch iets meer dan 10% afgevallen, werd loom en enorm geel. Ik gaf dus geen melk, in tegenstelling tot wat de kraamhulp van de eerste 2 dagen zei (we hebben vanaf dag 3 een andere en ik had haar vandaag voor geen goud willen missen!).

Vandaag dus naar het ziekenhuis gestuurd om bloed te prikken door de VK. Bleek alles in het goede bereik zat m.b.t. waardes van de lever. Al met al wel een heel emontionele dag voor me en de tranen stroomden ook rijkelijk!

Nu doen we dus fingerfeeding en kolven. Harold geeft haar nu de melk, zodat ik tegelijkertijd kan kolven en het niet superlang duurt. Nu net weer gekolfd en ik kwam al op 25cc!!! LAAT DE STUWING MAAR KOMEN!!!

@ Thee: wat mooi dat je de eerste mijlpaal voorbij bent... mooi darmenbuikje heb je ook!

@ Troel: mooi buikje!!!

@ Bianca: ik weet dat René ook voor jongens wordt gebruikt, maar om dan onze Reneé direct als jongen te bombarderen hahahaha... geeft niet hoor.

M.b.t. geboortekaartje: ik zal wel een pica maken in mijn album, kunnen alle dames even kijken.

4. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @MayD: jeetje heftig meid. En het is natuurlijk heeeeeeel goed te begrijpen dat je niet meer zo vaak reageert! Inderdaad laat die stuwing maar komen :D
    Wel fijn dat jij je beter voelt dan voor de bevalling.
    Dikke knuffel voor jou

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt goed cherry! Leuk om er mee bezig te zijn he!
    Thee, ik zou ook proberen of je die 50 euro aan andere dingen kan besteden.

May, goed om wat van je te horen! Wat sneu dat t wat minder met dr kleine meid ging. Gelukkig was alles goed in het ziekenhuis. En super dat je nu een goede kraamhulp hebt. Wat een verschil moet dat maken!
    Hoop dat de rest van jullie kraamtijd rooskleurig verder gaat!
    Knuffel voor jullie!

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    thnx meiden!

Ik heb trouwens foto's van het geboortekaartje in mijn privedingen-album staan...

7. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    lieve dames, ik ga weer ff bankhangen met mn hubby. FF filmpje kijken.

Fijne avond allemaal.

xoxo

8. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    ladies, mn facebook pagina is iig al online... dus allemaal even "vind ik leuk"en! hihi

Ben te vinden onder, beebiekado...

9. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Mayd wat een super kaart! dat was even schrikken zeg, fijn dat het nu wat beter gaat.
    Hoop dat Reneé goed blijft drinken nu en wat aan gaat komen.

liefs

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Cherry: Super spannend hoor. Ben benieuwd naar de foto's als het kamertje af is. ;) En super leuk om badartikelen te shoppen. :D Veel plezier!

@ MayD: Zo dat was zeker wel even schrikken zeg. Hopelijk gaat het nu wel goed met de kleine meid.
    Fijn dat het lichamelijk nu wel beter met je gaat. En geniet nog lekker even van de kraamtijd. En laat kleine Reneé maar goed groeien. Succes met alles meid.
    Ik ga snel even in je album gluren. ;)

Wij hebben ook een super goede ervaring met babydump. De kinderwagen was ergens anders goedkoper en kregen de kinderwagen toen ook goedkoper. :D Echt toppie!

Lieverds, ik ga nu lekker naar bed. En morgenochtend weer sporten. Fijne avond nog allemaal.

Xxx

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @mayd jaaa sorrry schat ik schaam me rot! Vind het echt een super leuke kaart, maar door de kleurtjes denk je eerder het is een jongenskaartje en het boefje. Maar je kan het zeker voor beiden gebruiken!!! Gelukkig gaat alles goed met de kleine weer, dat was ff schrikken tuurlik lieverd zou ik ook hebben gehad!
    Geniet lekker van de kraamhulp, voor je het weet is die weer weg..

@blije ik heb um ge-liked ;) je fb ! Ga binnenkort ook een site aanmaken! Straks misschien ff kijken.

Ik ga werken, mijn laatste vroege dienst van het jaar 2011 hahah ;) tot straks

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen lieverds!!

Ik ga zo richting sportschool. Weer lekker bewegen. ;)

Fijne dag allemaal!!

Xxx

14. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Goedemorgen ladies,

Fijne dag allemaal. Ik ga effe wat aan het huishouden doen.

x

15. Troel

Troel Niet meer actief

May! Leuk kaartje!! Wij zijn ons ook aan het orienteren... wordt wat!!! Is het betrouwbaar om t via internet te bestellen? Wel duur hè?! Wij komen wel aan 100 kaartjes ... das zo 105 euro! Poeh!!!

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Troel, wij gaan het ook via internet doen. Wij hebben ons kaartje van kaartje2go.nl . Moeten nog wel proefdruk bestellen etc. Maar het is inderdaad een hoop geld! Vind 105 euro voor 100 kaartjes nog meevallen! Is dat incl. druk en porto kosten en enveloppe?

17. Troel

Troel Niet meer actief

Oooh geen idee! Komt dat er nog bij dan.. Pff haha.. dan wordt t nog wat duurder dus..ik ga vandaag eens kijken.. zo leuk!!!

18. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    90 kaartjes voor 175 euro bij kaartje2go.nl Dit is incl. alles. Vind het ook wel moeilijk wie doe je wel, wie doe je niet. Kan moeilijk de hele wereld een kaartje sturen....qua familie doen we al alleen maar ooms en tantes, geen neven en nichten. Dan zouden we zo aan de 200 komen denk ik!

19. Troel

Troel Niet meer actief

Haha ja precies! dat zat ik ook al te denken.. gewoon ooms en tantes en dan daar ook de namen op van mn neefjes en nichtjes ookal wonen ze niet meer thuis... scheel wel een hoop!!

Meiden ik vind het leuk om jullie ook een kaartje te sturen. wie dat leuk vindt moet me maar even adressen in PB!!! ;)

20. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @troel ik vind 105 Euro voor 100 kaartjes goedkoop! Wij hebben voor de trouwkaarten 250 euro betaald voor 100 kaarten :$ en heb achteraf nog meer moeten betalen omdat de zaal failliet ging :x dus kaarten opnieuw moeten laten drukken, maar dat was iets van 175 euro want de enveloppen hoefde ik niet.
    Goed kijken waar en wat jullie leuk vinden.
    Kijk eens op Greetz.nl als je je aanmeld krijg je korting en kun je ook nog een eigen ontwerp maken voor niet veel geld.

Deel Deze Pagina