hmm vreemd.. misschien inderdaad teveel met zichzelf bezig! gek is dat.. ik zie dat ook vaak hoor, ik denk gewoon vergeten! of misschien was er wat gebeurd in haar prive situatie? geen idee.. niet te druk maken hoor meid
als er wat was met haar had ze t wel verteld.. Zo lelijk want ik had haar al veel erover gezegd, dat ik t graag wilde, trouwen... Bah!!!!
Hoi dames, even een kort berichtje. Troel wat naar van die vriendin! Ik begrijp precies hoe je je dan voelt. Misschien even laten gaan en wanneer je merkt dat het elke keer zo gaat haar erna vragen. Thee is heb ook even hard gelachen om je verhaal, maar daarna dacht ik ook wel even aan hoe je je op die momenten voelt.. Hoop niet dar het veeel erger gaat worden. Ik wel julie allemaal een fantastisch uiteinde wensen en voor het nieuwe jaar veel goeds. Veel mooie baby's,zwangerschappen & gesprekken hier op zp. Dikke knuf. X
Ja precies... het is al eens eerder zo geweest met haar,... Ze vroeg pas met 3 maanden zwanger hoe ik me voelde...............
@ Delta: Met m'n mannetje gaat het goed hoor. Die is nu klaar bij de PostNL. Heb deze maand ook gezien dat ie daar dus echt super weinig verdient. Echt heel zielig gewoon. Maarja.. het moet maar even. Verder is hij gewoon bezig met solliciteren. Vandaag heeft ie een gesprek gehad, maar daar is het salaris ook weer super weinig. Dus dat is wel super irritant steeds. @ Troel: Wat super lomp van je collega zeg. Zoiets vergeet je niet. Tenminste ik niet. Vind het erg triest van die collega. En dan wel lekker over zichzelf vertellen. Dat zijn vaak mensen die egoistisch zijn en zichzelf veel belangrijker vinden. Of het is puur jaloezie. Zo stom zulke mensen. Kende ook zo'n iemand. Verschrikkelijk. Ikke ikke ikke en de rest kan stikken. GRRR!! ENG MORMEL!!! Wordt gelijk pissig. @ Noosa: Ohwww, Hihi.. dat kan ook natuurlijk. Zal wel erg leuk en druk zijn.
@ essie: gelukkig dat ie nu klaar is bij postNL! vervelend he, zo weinig salaris steeds bah.. komt goed meis..
Hmm das wel raar hoor Troel! Zeker als je zoveel goed en super leuk nieuws te vertellen hebt zoals jij had! Misschien is ze jaloers? En hebt en een baby in je buik, je bent romantisch weg geweest en daar ben je ook nog eens ten huwelijk gevraagd met een joekel van een ring! Ik weet niet hoe haar leven eruit ziet? Heb mensen uit jaloersigheid wel een hele rare dingen zien doen Oe zelfgemaakte appeltaart klinkt heerlijk essie! Have fun op de andere verjaardag! @blijevrouw: achteraf moet ik ook erg lachen om mezelf hoor! En het hoort er kennelijk allemaal bij, ben benieuwd of het nog veel erger gaat worden... Wij zijn net terug van babydump! We hebben een babykamer besteld We gingen kijken voor de Denver, maar vl werd ineens he-le-maal verliefd op de Miami. En hoe geweldig ik de Denver nog steeds vind, ik ben ook flieft op de Miami! Wel een stukkie duurder, maar je mocht er een gratis box bij uitzoeken. Dus al met al valt het ook wel weer mee! Dit is de miami: Ledikant - Commode 3 Laden - Hanglegkast 2-deurs Miami | Interbaby | Baby-Dump Uiteindelijk scheelt het ons 60 euro, dat vonden we wel te doen! We kregen er nu ook nog een bon bij ter waarde van 50 te besteden aan badartikelen, en omdat we al een badje en toebehoren hebben mogen we het besteden aan alles wat op de site valt onder badartikelen. Super service dus!! Fijn ook dat ze de babykamer terug nemen mocht er nog iets gebeuren. Toen vl dat hoorde had hij meteen zo iets van: bestel maar, kan maar alvast gebeurt zijn! Of we het nu doen, of over een paar weken, dat maakt dan ook niet meer uit....
oo thee wat klinkt dat leuk! En wat een top service! Ik vind het kamertje ook super leuk! fijn zo aan het einde van het jaar, op naar een jaar vol geluk! Uhm even een ander vraagje, weet jij welke alcohol vrije wijn lekker is (en hoe duur is die?) Ik begin met de Mama pakketten volgende week en daar hoort zon lekker flesje wijn bij vind ik. En hebben jullie verder nog ideeen? Ik heb nu al een boek en 2 wijnglazen in de kleur van het boek, wil daar dan zon fles wijn bij doen & ik ben ik twijfel over nog wat extra voor mama of voor beeebiee! hihi
@ Troel: Ik ben inderdaad ook niet snel boos, maar van dit soort mensen wordt je echt wel pissig. Denk dat het misschien wel jaloezie is. Heel triest en kinderachtig natuurlijk, maar je hebt ze echt. Heb je nu zelf verteld over het huwelijksaanzoek en de ring en over de zwangerschap?? Als zij de volgende keer weer over zichzelf verteld zou ik als ik jouw was ook gewoon volop over jezelf vertellen. @ Delta: Ja, eens zullen er vast wel betere tijden komen. Daar ga ik wel voor. M'n mannetje is wel blij dat het er op zit ja. Het was super saai werk, maar met die collega's was het wel weer leuk. Dus dat scheelde wel. @ Thee: Wat een super mooi en leuk kamertje zeg. Errug mooi. Mooi strak ook. Daar hou ik van. En de babydump heeft zeker wel hele goeie acties en het is en blijft een topwinkel. Dat vind ik ook. Lieverds, ik ga nu naar bed. Ben nu echt kapot! Slaap lekker allemaal en tot straks. Xxx
Goedemorgen schatjes! Thee,super kamertje en service! Goed dat jullie m gewoon besteld hebben, met jullie welp gaat t helemaal goed komen! Blije,leuk die mama paketten! Ik zal eens nadenken voor je! Essie, gezellige avond gehad? Vandaag lekker relaxed aan zeker Wij hebben n leuk feestje gehad. Zo maf dat door die bekkenband ik zoveel soepeler ben! Heb er echt van genoten. Maar zo rond 1 was ik alsnog helemaal gesloopt...en nu alweer wakker! Heb honger maar tis buiten mn bed veel te koud!! Brrr haha
@blijevrouw: geeeeeeen idee hoe die wijn heette die ik dronk.... Ik ben toen naar de gall&gall gegaan en gevraagd of ze een alcoholvrije wijn hadden die een beetje leek op een zoete witte wijn of prosecco of iets dergelijks. En ojah, hij mocht niet duur zijn Volgens mij heb ik toen iets van 4,00 voor een fles betaald. Was op zich goed te drinken ook, al werd ik er na 3 glazen een beetje flauw van, de smaak ging me tegen staan. Maar dat heb ik wel redelijk snel met wijn. Dus dat kan ook heel goed aan mij gelegen hebben... Wat misschien ook leuk is, op hema.nl kun je voor 5,00 een fles Bubbelsap bestellen en kun je je eigen etiket daarop ontwerpen. Misschien leuk om iets met je logo te doen? Bubbelsap is op de website te vinden onder wijnen en is alcoholvrij. Als je je bestelling laat leveren bij een hema bij jou in de buurt betaal je geen verzendkosten!
Goedemorgen schatties, @ Noos: Wij hebben een erg gezellige avond gehad. En vandaag ga ik dus echt rustig aan doen. Vanmiddag ook nog even proberen te slapen, zodat ik wel goed uitgerust ben als onze vrienden komen. Maar dat zal wel lastig zijn met al het vuurwerk wat nu al afgestoken wordt. Maar ik ga gewoon proberen te slapen. Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad. En wat voor bekkenband heb je om? Is dat niet hetzelfde als zo'n stevige buikband? Ik heb nu al een week geen last meer gehad van mijn rug. Komt echt door de nieuwe houding die ik geleerd heb van m'n nicht. Ben daar echt heel blij mee. Voel me nu gewoon helemaal goed. Merk alleen dat de moeheid weer langzaam terug komt. Maarja.. het hoort er allemaal bij. Die vergeetachtigheid vind ik nog het ergst. Aan het emotioneel zijn ben ik nu wel gewend. Hihil... @ Blijevrouw: Wat ben je creatief zeg met de mammapakketten. Wel erg leuk dat je ze zelf maakt. Het is inderdaad toch best wel lastig om te bekijken wat je er allemaal in kan doen. Een kleinigheidje voor de baby erbij doen is natuurlijk ook wel errug leuk. Veel succes ermee en ik hoop dat je flink gaat verkopen.
thee dankje voor de tip, gelijk even gekeken en erg leuk! Ik ga wel nog even verder kijken naar andere ideeen maar deze komen er denk ik toch wel bij in.. Essie, ik kan daar helemaal in op gaan vind dat zo leuk! Houd sowieso erg van inpakken en dingen samen stellen. Ik weet niet of ik er iets voor de baby in doe, het is wel erg leuk maar wil er juist iets voor mams alleen in doen. Ik heb nog genoeg ideeen dus komt helemaal goed. nou dames, nogmaals... Ik wens jullie een fantastisch uiteinde & al het goeds voor 2012. Met heel veel babybabbelaar baby's en mooie zwangerschappen. knuf
IEDEREEN ALVAST EEN HELE FIJNE JAARWISSELING TOEGEWENST EN EEN GELUKKIG, GEZOND EN LIEFDEVOL 2012!!! Met veel leuk en gezellig babybabbelaargeklets, vruchtbaarheid, zwangerschappen en newborn baby's!! DIKKE KUS EN KNUFFEL!!!