Ik heb zo'n last van die verrekte horrormonsters dat ik echt met tranen in de ogen zit door jullie lieve woorden! Een ontzettend dikke knuffel voor jullie allemaal hier! GELUKKIG NIEUWJAAR!!! @ Essie: wat een lieverd, die man van jou! @ Cherry: van 3-cijferig naar 2-cijferig aftellen is bij jou begonnen! Weer een mijlpaal! onze oud en nieuw was rustig. Wij hadden geen bezoek en zijn binnengebleven omdat we de hond en Reneé niet alleen wilden laten. We hebben gezellig saampjes jip en janneke appelbubbels gedronken en om 2.30 uur na de voeding het bed ingedoken. Vandaag is het hier nog steeds rustig... geen visite, geen kraamhulp... lekker samen thuis. Morgen komt de kraam voor het laatst en heb ik mijn huis weer voor me alleen. De beide dames van de kraam krijgen wel beiden een Kruidvat tegoedbon en een geboortebedankje als dank voor hun goede zorg. De stagaire wel een iets lager bedrag dan de lerares, maar dat spreekt voor zich vind ik.
@gizzie ahh lief van je schat! Ik hoop hetzelfde voor ons allemaal!! Nieuw jaar, nieuwe kansen Toen jullie naar bed gingen was ik alweer op haha Ben om half twee naar bed gegaan en om vijf uur weer op moeten staan. Die 3 uurtjes slaap merk ik nu wel bohh ben kapot! En dat relaxen zit er nog niet in, zo weer naar een verplicht familiebezoek lag liever lekker op de bank ff een tukje te doen. Vanmiddag nieuwe gsm wezen halen via mp scheelde 200 euro met de prijs in de winkels, wel 2dehands maar was maar twee weken gebruikt en voor de rest helemaal nieuw. Ml gaat hem morgen bij iemand ook via mp halen. Waar mp toch niet goed voor is he . Zo lieffies ik wens jullie nog een fijne avond in het nieuwe jaar. Xxx
iedereen een gelukkig nieuwjaar !!!!!!! en dat iedereen die nog niet zwanger is, allemaal zwanger mogen raken!!! 2012 is een mooi jaar, en dat gaat allemaal ons jaar worden!!
@ MayD: Lekker hoor een rustige oud en nieuw. Zou denk ik precies hetzelfde doen als ik net bevallen zou zijn. En lekker van het gezinnetje genieten. Heerlijk hoor. Heb je nog wat foto's van jullie kleine meisje? Ben benieuwd! Hihi.. Wat lief dat je de kraamhulp een tegoedbon geeft en de stagiare. Echt lief. Zullen ze blij mee zijn. @ Bianca88: Gaaf hoor zo'n aankopen via mp. Scheelt zeker wel veel geld. En leuk dat je ventje hem morgen ook gaat kopen via iemand op mp. Echt beter! Wij hebben de familiebezoekjes weer gehad. Bij m'n schoonouders zijn we blijven eten. Lekker pizza besteld. Super lekker van de Domino's. Hihi.. En nu ben ik echt wel weer moe. Dus vanavond wel op tijd naar bed. Maar eerst nog wel Boer zoekt Vrouw special kijken. Ben daar echt fan van. Morgenochtend weer het jaar goed beginnen met sporten. Het uit bed komen zal moeilijk zijn, maar ga gewoon door met waar ik gebleven was. Fijne avond allemaal!! Xxx
Happy Newyear!!!! Iedereen t leuk gehad? Ik ben zoo moe dus ga lekker maar mn bedje opzoeken... ik kan niet meer...
Es zie ineens dat je al bijna 26 weken bent! wooow wat ziet dat er al ver uit he?? Is ook zo! Maar toen ik t zag staan dacht ik woooooooooow!! ook al zo moe?? Pfffffff me tooo!
hahaha zou gaan slapen maar werd even afgeleid.. we willen toch het kamertje met wit en wat bruin accenten doen... haha.. ipv grijs. VL vindt grijs neit zo mooi.. nou, bruin past ook super mooi bij wit toch?! niet veel bruin.. het rolgordijntje bruin (niet heel donker) en 1 muur lichtbruin. niet de poepkleur bruin ,aar echt een mooie diepe toch lichte varriant bruin hahaha we moeten de goede bruin nog vinden! Niet te donker, dat vind ik snel ouderwets.... en dan misschien wat andere bruine accenten, de deurgreepjes bijv van de commode .. thats it. Iemand een idee voor een mooie lichte bruin? mokka? na goed, daar was ik dus alweer een half uur in weggedroomd op internet..
@ Troel: m.b.t. kleur... wij hebben in onze woonkamer een mosterd-achtige kleur. Doet erg warm aan en is mooi rustig. Mocca is idd ook wel mooi.
Goedemorgen! Pfoe wat een nacht! Vol met rare stomme dromen en wakker geworden van n harde buik...vreemd zo midden in de nacht als ik niks doe! Ben benieuwd hoe t op mn werk gaat zo. Heel eerlijk gezegd zie ik er erg tegen op.....in principe hoef ik natuurlijk ook niet meer....maar goed we zien t wel! Troel, kamertje wordt vast mooi!! Wij hebben beneden ook bruin en wit. Ben benieuwd naar t resultaat! Mayd, laatste dag kraamhulp....zal wel wennen zijn als ze weg zijn. Harold weer aan t werk? En heb je al veel visite gehad? Trotse opa's oma's tantes en ooms?
Goedemorgen ladies, ook ik ben weer aan het werk helaas. Zag er erg tegenop, aangezien ik de laatste paar dagen weer last heb van mijn BI. Heb er ook pijn van in mijn been en dat is geen pretje. Kan niet langer dan 5 minuten achtereen stilstaan, anders begint de pijn weer Dus morgen maar even weer een gesprekje met mijn baas en een verzoekje neerleggen voor een bezoek aan de bedrijfsarts. Gaan we weer.... krijg vast en zeker weer veel gedoe Heb een berekening gemaakt en ik hoef nog maar 40 dagen te werken (10 weken met 4 werkdagen elk). @Thee: mooi kamertje hebben jullie gekozen zeg...we hebben echt dezelfde smaak hihihi. Deze hadden wij ook gezien, maar hebben uiteindelijk toch voor de Denver gekozen. past beter bij het laminaat wat er al ligt hihihi. @MayD: spannend straks zonder kraamhulp. Maar wel lekker dat jullie het huis weer voor jullie zelf hebben hihihi. Lijkt me heerlijk zo met het gezinnetje thuis zijn. Lieverd, fijne dag en misschien tot na mn werk (als ik niet als een blok in slaap val ) -x-
Happy new year babybabbelaars!! Hier de mooiste oud&nieuw ever gehad, ondanks dat ik aan de spa en cola zat Dit was een oud en nieuw om noooooooooit meer te vergeten!! Helaas daar wel een flinke prijs voor moeten betalen, gisteren en vandaag ooknog een giga flinke terugval gehad met betrekking tot misselijk zijn en duizelig zijn etc. Met oud&nieuw lagen we rond 03.00 uur in bed werden we rond 10.30 weer wakker. Al met al is het gewoon veel te druk geweest, hoewel ik de me avond en nacht zelf hardstikke top voelde! Maar goed, het is het wel waard geweest, had het voor geen goud willen missen. Nu maar weer rustig aan met de beentjes omhoog en weer verder gaan dvdseries kijken vanaf nu dan, net boodschappen gedaan en naar de gamma geweest. Over kleuren kamertje: bij ons worden de muren wit, we hebben een houten vloer liggen en er hangen al bruine overgordijnen met witte rolgordijntjes (wel warm bruin idd, geen poepkleur!) eerst wilde we 1 muur in de kleur van het geslacht doen, gisteravond hebben we besloten 1 muur (waar de grote kledingkast tegen aan komt te staan) ook in een bruine kleur doen (komt mooi uit bij de gordijnen en bij de vloer) en dan de kamer verder aan te kleden met roze of blauwe accecoires. In combi met een witte babykamer denken we dat dat heeeeel chique staat! Net bij de gamma geweest voor andere dingen en meteen kleurstaaltjes meegenomen. Zit te twijfelen tussen histor 'zandkasteel', 'inventief' of 'reden'. Beneden hebben we 'belangrijk' op 1 muur zitten. Ik denk dat 'zandkasteel' wel heel mooi kan zijn. Vervelend dat je er zo'n last van hebt Cherry! Hoop dat ze niet moeilijk gaan doen op je werk en dan ze gewoon naar je gaan luisteren! Succes may met de laatste dag kraamhulp! Het zal fijn zijn om je huis weer terug te hebben, al zal het ook wel wennen zijn!
Zo ik ben alweer thuis! Op mn werk gelijk aangekaart hoe ik me voel etc. En ik kan nu gewoon zelf kijken wanneer en hoelaat ik kom. Mocht ik natuurlijk al maar altijd fijn om het weer even bevestigd te hebben. Nu even chillen en vanmiddag boodschapjes doen. Kijk er eigenlijk heel erg naar uit om helemaal niet meer te werken maar ergens voel ik toch een beetje die verplichting..stom he! Misschien meer omdat ik me ander zo'n watje voel...ik denk dan: er zijn zoveel meiden die gewoon werken en zwanger zijn (voor het "gemak" vergeet ik dan mn lijf..heel slim ) Cherry, wat rot dat je zo'n last hebt! Komt ook door de drukke dagen zegen! Thee, wat heeerlijk dat je een leuke oud en nieuw hebt gehad! Ik word nu wel erg nieuwsgierig haha... Rust maar lekker uit!
Goedemiddag lieverds, Hier het jaar goed begonnen door vanochtend lekker te sporten. Ben trots op mezelf. Hihi.. was wel weer lekker, maar kon super moeilijk uit bed komen. De wekker moest eerst 4x af gaan. Hihi.. @ Troel: Jaaa, morgen alweer 26 weken en weer een mijlpaal bereikt! Echt super gaaf. Kan het zelf nog niet geloven. Het gaat zo snel allemaal. En, bruin met wit is ook zeker wel een leuke combinatie. Mokka vind ik super mooi, maar beige-achtig vind ik ook errug mooi. Je hebt natuurlijk zoveel verschillende tinten. Maar bruin met wit kan zeker wel. Kennissen van ons hadden dat ook gedaan met hun babykamer en het is echt super mooi geworden. @ MayD: Reneé is gewoon alweer 1 week oud!!! Wat gaat dat snel zeg. Is ze inmiddels weer wat gegroeit? Zal wel even wennen zijn als de kraamhulp straks weg is. Wel lekker dat je dan het huis weer voor jezelf hebt. Wat voor taken heeft jullie kraamhulp allemaal gedaan? @ Cherry: Succes weer met werken meis. Hopelijk heb je morgen een goed gesprek met de baas. Maar als het niet gaat met werken, dan houd het op hoor. Jij gaat voor met de kleine. Doe rustig aan he!! @ Noosa: Ohw wat rot wakker worden zeg. Echt niet leuk. Succes met werken en rustig aan. Denk aan jezelf! @ Theeleutje: Wat fijn dat jullie oud en nieuw ook super was. Wel balen dat je een terugval hebt gehad. Hopelijk knap je gauw weer op. Ik zat aan de appelsap. Hahaha.. Ach dat mag de pret niet drukken, toch? Alles voor het goede doel. Ik ben super benieuwd naar hoe jullie kamertje gaat worden. Wanneer wordt het babykamertje bezorgd? Ik ga nu lekker even wat eten en dan weer douche en dan weer solliciteren. Het houdt maar niet op. De kerstboom heeft m'n mannetje vanochtend weg gehaald. Wel weer kaal zo ineens. Vindt het toch wel erg gezellig met die lichtjes. Ga straks ook even de ramen aan de binnenkant zemen. Kijken of het nu eens streeploos wil gaan. Pfff... iemand nog tips? Fijne dag allemaal!!
Thee, vergeet helemaal op je kamertje verhaal te reageren! Het klinkt super!! Ben zo benieuwd naar iedereen zn foto's haha. Essie, goed bezig geweest dus al vanmorgen! En tips voor ramen zemen die heb ik niet haha...heb het zelf al een heeeeele tijd niet meer gedaan. Laat ik vriend lekker opknappen en die doet het goed moet ik zeggen. Succes met solliciteren! Vind het knap van je dat je nog steeds blijft gaan!
Hmm...streeploos zemen... met kranten. Ik gebruik een reiniger voor glas en spiegels (gewoon goedkoop ding hahaha..eigen merk van ehmm.. weet eigenlijk niet eens meer), "smeer" het een beetje uit met een sponsje ofzo en neem het weer af met kranten. Perfect en streeploos...niet teveel schoonmaakmiddel gebruiken. Dan komt t goed Althans... dat werkt bij mij hihihi.
@Thee: klinkt leuk jullie kamertje!! Onze muren blijven ook wit, neutraal voor eventueel een volgende Lekker goedkoop. Hihihi. En we laten muurschilderingen maken Ben zooo benieuwd! Het kamertje van Reneé is al in ieder geval erg mooi!! Ben benieuwd naar derest @Noosa: lekker uitrusten meis!! @Essie: lekker actief! Goed hoor! Hoop dat je snel een leuke vacature vindt! Onze kerstboom staat er nog, maar donderdag of vrijdag gaatie weer naar zolder
Dames..wanneer gaan jullie de box neerzetten? Vind het zo kaal nu de kerstboom weg is, maarja de box neerzetten vind ik een beetje vroeg haha
@ treeploos zemen: voor de ramen gewoon afwasmiddel gebruiken en droogmaken met een theedoek... Zo, de kraamhulpen zijn weg. Het huis is weer van ons!!! Hahaha Het waren enorm lieve schatten hoor. Wat ze bij ons hebben gedaan? Wassen, stofzuigen, wc-s schoongemaakt, bedden opgemaakt, afstoffen... eigenlijk het complete huishouden. Ook hebben we elke dag een lekker ontbijtje gekregen. En niet te vergeten hebben ze ook de nodige controles voor mij en Reneé gedaan. Reneé was vandaag alweer 3800 gram (n.b. haar laagste gewicht op dag 4 was 3530 gram!). Met haar gaat het dus de goede kant op. Harold heeft nog lekker 2 weken vrij, dus kunnen we het nog even samen doen... wel zo fijn. @ Essie: sorry meid, wat stom dat ik cherry feliciteerde! Ik schuif het dan nog even op de horrormonsters hahaha