@ Delta: Wat lief dat je er zo'n vertrouwen in hebt dat het na de zwangerschap met werk allemaal beter mag gaan. Dat doet me goed. Daar blijf ik ook op vertrouwen en hoop ook echt dat het zo mag zijn. Wij willen de kleine 2 dagen naar het kdv brengen en 1 dag komt mijn schoonmoeder oppassen en mijn moeder past 1 dag op. Ik hoop een baan te vinden van 32 uur per week. Maar zolang ik nog geen baan heb hoeft de kleine natuurlijk niet naar het kdv. Dat zou zonde van het geld zijn, want de regeling is al dat men vanaf dit jaar een stuk minder terug krijgt van kinderopvangtoeslag. @ Theeleutje: Jij ook bedankt voor de info over de luiers. Heeft de kruidvat vaak van deze acties of is het echt aan te raden om snel naar de winkel te sprinten en snel te profiteren van de 2+1 gratis actie? Ik hoop zo dat ik niet ziek wordt. Zit alleen maar te snotteren, snuiten, niezen en hoesten. Wordt er echt zoo super moe van. Bah! Ik zou vanochtend ook gaan sporten, maar op deze manier had ik er dus echt geen puf voor. Dus ik ga proberen of ik morgenmiddag wel kan sporten. Heb jij ook zo'n last van verkoudheid? Rustig aan meis! Denk aan jezelf!
@ essie: maar natuurlijk weet ik dat jij een baan zult vinden en je man ook! je wilt zo graag en doet er alles voor, dat gaat echt wel goed komen, voor nu; heeeeerlijk genieten van je zwangerschaps meis! en van je kindje als ze geboren is!!
Even een knuffel voor iedereen! *KNUF*! Nog een paar daagjes vakantie en dan zit het er weer op. Helaas. Maar vanaf maandag kom ik weer meer kletsen! Goed vooruitzicht . Zit vandaag op dag 28. Voel nog helemaal niets. Ben benieuwd wat er komen gaat. Ik hoop zo dat mijn cyclus nu al een beetje hersteld is. Nou ja, we wachten af! Denk aan jullie meiden!
Bianca!! Blijedoos is helemaal leuk!!!! zitten leuke verrassingen in! wat shit van de lekkage!!! :x:x
Even snel tip tegen kramp (gister op de gym gehoord haha) Een stuk zeep onder je hoeslaken doen bij je voeteneind! Raar maar waar...die vrouw zei dat 80% van de vrouwen van de krampklachten af zijn. Tis het proberen waard toch?
@ Gizzie: Tijd gaat snel he?! Geniet nog lekker even van je vrije daagjes. Een hele dikke knuffel terug!! Ik hoop ook echt dat je cyclus nu weer hersteld is. Maar dat is nog even afwachten. Het blijft nog even spannend. @ Troel: Die kramp in m'n kuit deed zoo verschrikkelijk veel pijn. In no time stond ik naast het bed te rekken en strekken. En zelfs vandaag een groot deel van de dag heb ik die kuitspier gevoeld. Nu is het weer weg. Dit was voor mij heeel lang geleden dat ik kramp had in m'n kuit. Echt geen pleziertje. @ Noosa: Thanks voor de tip. Heb jij er vaker last van? Bij mij was vannacht de eerste keer en de keer daarvoor is echt al heeeeel lang geleden. Kan ik me niet meer herinneren. Wel een aparte tip trouwens. Een stuk zeep. Wat doet zeep dan vraag ik me af??? Ik heb net alle strijkwerk gedaan. Heerlijk als dat weer voor eventjes weg is. Nu weer even relaxen. Merk dat mijn buik wel zwaarder wordt. Ben benieuwd hoe het aan het eind van de zwangerschap is.
Bedankt lieverds dat jullie aan mij hebben gedacht! Ff snel een ego berichtje heb niet veel tijd sorry!! Mijn h.a zag ook de kans klein in dat ik als ik zo door niet uit mijn eigen zwanger word, heb pas 2 menstruaties gehad in 1jaar, met de kuur 3 maar die mag je niet mee tellen zei ze. Dus vroeg voor clomid. Ze heeft me doorgestuurd naar het ziekenhuis gynaecologie. Denkelijk bloed prikken & echo zowieso weer. Manlief waarschijnlijk ook testen of zijn zwemmertjes goed zijn. Hij vond het geweldig hah a NOT maarjah tis voor een goed doel... Krijg binnen ongeveer nu en 2 weken een brief van ziekenhuis voor op spreekuur te komen. Ligt eraan hoe druk het is zei ze maar je zal over ongeveer 3-4 weken dan naar het ziekenhuis moeten gaan. Dus zijn we weer een maand je verder, ik hoop dat ik in die tussentijd toch zwanger uit mijn eigen ben geworden, maarjah daar ga ik niet vanuit. Dus ff afwachten op de brief van het ziekenhuis. Ben blij dat er eindelijk actie is ondernomen! Voel dat ik dit jaar het zwanger ga worden!!
@ Bianca88: Fijn dat er nu verdere stappen worden genomen. Ze zullen inderdaad eerst weer allerlei onderzoeken willen doen. En je mannetje moet zijn troepie maar laten onderzoeken. Alles voor het goede doel. Wat is de reden dat ze geen Clomid gelijk kon voorschrijven? Of doen ze dat nooit gelijk als je het al een jaar geprobeerd hebt? Nu maar afwachten op de brief van het ziekenhuis. Spannend weer hoor. Ik hoop ook van harte dat je in de tussentijd al zwanger mag worden. Tis jullie zo gegund. Ik duim voor jullie. En jullie hebben nu lang genoeg gewacht en het wordt nu dit jaar wel tijd voor een zwangerschap!!! Knuffel voor jou meis!!!!
H.a mag dat niet zomaar voorschrijven schijnt, moet op hand van de gyn voorgeschreven worden? Ze gaan eerst spreekuur houden met ons over alles praten een dan hoor ik het verder wel hoe en wat ze gaan doen.
@ Bianca88: Ohw, vandaar dat je dat niet gelijk krijgt. Nu snap ik het. Ik dacht dat de huisarts dat ook kon voorschrijven. Hopelijk valt die brief snel op de deurmat! Denk aan jullie!! Maar blijft spannend.
bianca88: ohh eindelijk word er wat aan gedaan meis! ben erg benieuwd, enn 2012 word ons jaar hoor!!! dikke kus
@ Bianca88: wat een fijn nieuws voor je!!! Echt goed dat er nu schot in de zaak komt! @ luiers: ik heb zowel de "echte" pampers als de luiers van de Jumbo gebruikt. Persoonlijk vind ik de luiers van de Jumbo wel fijn. Voor de komende tijd heb ik Kruidvat luiers. De Pampers lekken aan alle kanten en doen heel synthetisch aan... voor mij echt een afrader. Hier gaat verder alles goed. Wel erg druk met zo'n kleine erbij, maar wel geweldig leuk! Vanmiddag lekker met ons gezinnetje het dorp ingewandeld. Wat heerlijk om er na 1,5 week ff lekker uit te zijn. Gelukkig niet direct buiten adem en mijn heupen houden zich goed...
@ MayD: Fijn dat alles goed gaat en dat je vandaag lekker even buiten bent geweest. Heerlijk hoor. Klinkt goed allemaal. Natuurlijk zal het wel druk zijn met zo'n kleine erbij. Kost ook erg veel tijd allemaal. Maar je hebt er zoiets moois voor terug. Geniet lekker van je gezinnetje. Ik kan echt niet wachten. Hihi... Ik ben super benieuwd hoe bij jullie de kruidvat luiers bevallen. Dat zou ik heeel graag willen weten.
@mayd lekker ertussenuit geweest met je gezinnetje heerlijk meid ! @essie hier is de site waar ik spulletjes heb gezien, Luiertaart zelf maken
Is stilletjes hier! Noos ewat ziet dat er prachtig uit op FB de foto van de commode.. Heb toevallig dezelfde kleur waskussen(hoes) gezien Die ik ook ga kopen.. @All: Net een matrasje besteld bij prenatal, zo één waarbij t kleintje kan door blijven ademen als ie op zn buikje rolt.. (wat ik heus wel ga voorkomen maar toch t zekere voor t onzekere..) en een waskussen met allemaal kleine nijntjes erop.... DUUUUR!! 25 euro.. Ohh schande.. en t erge is is dat je er meestal nog een hoes omheen doet ook! haha maar moest gewoon die met nijntje hebben............ en een luieremmer met een heel schattig klein draakje erop... met een zilver tekstje: ''er was eens...'' (ja een stinkende luier....) en een waskussenhoes met allemaal kleine blauwe auto'tjes erop.. kon t niet laten.. Ja en we moeten t toch een keer kopen... Was bij elkaar 100 euro.. Vinden jullie dat duur? Matras was met 15 euro afgeprijsd.. volgens mij valt t allemaal mee. was Sale bij prenatal...
Moooooooooorning! Kreeeemineeeee wat een f*ck nacht zeg! Heb echt amper een oog dicht gedaan. Ik vind 100 euro hardstikke meevallen Troel! Wij hebben vorige week het kamertje besteld en meteen het matasje meebesteld. Ik geloof dat het matrasje 80 euro kost. Maar, we hebben er dan ook wel 1 genomen met anti allergische hoezen en weetikwatnogmeer. Ik heb zelf redelijk zware astma en triljoenen allergieen de kans is erg groot dat welpje hier iets van mee krijgt. Aankleedkussen hebben wij ook al, ook met allemaal nijntjes erop! Je hebt er inderdaad helemaal niets aan, zit toch altijd een hoes omheen, maar ik vond em ook zoooooo leuk! Fijn dat je door kan naar de gyn Bianca! Clomid gaat altijd via de gyn en je krijgt het nooit zomaar. Ze willen eerst zeker weten waar het aan ligt voordat ze clomid gaan opstarten. Hie gaat het met jullie may? Lekker aan het genieten met z'n drietjes? Het zal inderdaad wel ineens een stuk drukker zijn met zo'n kleintje in huis, maar het lijkt me zooooooo geweldig mooi!
Goedemorgen schatten! Wat een weer zeg!! Niet normaal. Even snel een berichtje, want ik krijg zo visite. Ik ben nog steeds erg verkouden en blijf maar snotteren, niezen, snuiten en hoesten. Bah!! Ik wordt er vooral super moe van! Verder ga ik vanmiddag sporten met een vriendin en daarna huisje schoonmaken. @ Bianca88: Thanks voor het doorgeven van de website! Ik ga er straks naar kijken! Ik blijf aan jullie denken hoor. Wat een weer deze dagen! Echt super rot. @ Troel: Babyspullen vind ik sowieso al duur. Gewoon niet grappig meer. Maare, wij hebben ook een aankleedkussen met Nijntjes erop. Deze zat bij ons Nijntje badset. Erg schattig, maar er gaat inderdaad een hoes omheen. Hahahaha! We willen alles alleen maar voor het hebben, hebben, hebben. Maar super leuk dat je die spulletjes gekocht hebt. Weer wat van het lijstje af. @ Thee: Ben je ziek? Of weer volop misselijk? Dikke knuffel voor jou lieverd!!
Bianca, fijn dat er nu actie wordt ondernomen! Goed dat je zelf naar de h.a bent gestapt! Hoop dat je snel een verwijzing krijgt! Troel, lekker wezen shoppen dus! Dat matrasje is niet duur zeg! Die hoes om mijn kussen is van de Hema. Thee, ook al n rotnacht gehad? Vandaag weer bijkomen dus. Hoe is het met de misselijkheid? May, heerlijk die verhalen over je kersverse gezinnetje! Geniet er maar van lieverd. En fijn dat het met je heupen al zoveel beter gaat. Dat is echt goed om te horen! Essie, ook lekker verkouden? Hoop dat je je tot sporten kunt zetten vanmiddag. Ik vind je een bikkel! Hier ook een rotnacht gehad...licht en onrustig geslapen. Werd elke keer wakker van de wind, snotneus, buikpijn, hoofdpijn en vanmorgen weer een harde buik. Denk dat het mijn darmen waren, voel me nu nl weer een stukje beter na n bezoek aan mr. pot haha! Vandaag hou ik me kalm, heb wel wat dingetjes in huis te doen dus ga daar rustig aan mee beginnen.