Mooi Troel! Die kleur bruin lijkt op wat wij ook op de muur hebben. Rustig en warm! Gaaf met blauw spulletjes erbij!
@ Troel en Noosa: Bedankt voor jullie lieve woorden. Doet me goed en dat zorgt er ook zeker wel voor dat ik positief moet blijven. Jullie zijn toppers. @ Troel: Gedoe altijd he die kboom opruimen. Bedoel je met kboom nou kutboom of wel echt kerstboom? Hihi.. Mijn mannetje is hier van de kerstversiering, en hij heeft gelijk 2 januari de Kboom opgeruimd en weer goed verstopt op zolder. Wel weer even kaal en wennen. Is het gelukt met je haar? Ik heb nu ik zwanger ben wel iets minder haaruitval. Normaal verloor ik aardig wat en nu is het wel wat minder. @ Noosa: Beter dat jullie toch nog gewoon kunnen blijven douche. Dat scheelt al een heel hoop. Echt fijn. Maare, ik moet zelf ook wel wennen aan de box dus is dan week 30 ook nog te vroeg of niet? Hihi... Wij eten patat!!! En een frikandel uiteraard en heeel veel mayo!!! Eet smakelijk lieffies!!
thanks es!!! Is wel mooi kleurtje he.. Ga om 19u pas mn haar doen! nu lekker koken! bedoelde eigenlijk Kerstboom maaarree ook wel stiekem Kutboom! Hahaha... oooooooooooooooh patat!!!!! Lekkur!!!!!!! eetse meiden!!
@troel mooie babykamer en kleur! Ik zou niet weten wanneer je de box in wnkmr kunt zetten? Zou er niet lang mee kunnen wachten haha zou na de 3 - 4mnd em denkelijk kopen. @noosa ohh badkmr aan verbouwen! Hele klus, maar dan heb je erna wel iets moois toch wel beter dat jullie gewoon kunnen douchen. @blijevrouw ohhh dat is goedkoop he! Ben benieuwd naar je tweede beebiekado ! Heb niet naar de stad kunnen gaan gisteren door het klote weer pff... wil morge ff proberen te gaan i.i.g ff naar de zeeman. Ohjah aannemer komt maansag of dinsdag hierheen, hopelijk maken ze het ook meteen. Hopelijk regent het niet veel meer het weekend. Nog ff doorbijten dus! Water staat hier fkink hoog (maas) hopelijk stroomt hij niet over! Jullie plannen het weekend?
@ Troel: Kookse!!! Oja, dat is waar dat je vanavond pas ging. Hihi.. zwangerschapsdementie. Succes met de kboom opruimen. @ Bianca88: Op hoop van zegen dat het inderdaad zo min mogelijk gaat regenen dit weekend en vooral dat de aannemer eens langs gaat komen. Ik denk aan je! Moet je werken van het weekend? Wij hebben een rustig weekendje. Vanavond geen plannen. Bankhangen en TVOH kijken. Morgen geen plannen. En zondag de babyshower van mijn schoonzus. Zij weet helemaal nergens van en is echt een verrassing voor haar. En zondagavond komen er vrienden op visite. En dan is het weekend alweer voorbij. Hihi..
@essie ohh wat leuk een babyshower, en nog leuker dat ze helemaal van niets weet! Spannend!!! Ben benieuwd hoe ze het vind, komen er veel mensen? Nee ik heb het weekend vrij, ml moet wel werken tot 5 zaterdag en zondag tot 6. Morgenavond gaan we lekker uiteten bij de Italiaan met onze beste vrienden. Is de laatste keer waarschijnlijk tot haar bevalling! Dus dat word extra leuk en gezellig maken, wat de komende ttijd zal daar niets van komen meer. Verder hier ook niets speciaals het weekend. @troel hahah met je kutboom gekkie.. ik ben ook blij dat hij weer in de kelder ligt ! Heb hem afgelopen dinsdag al afgebroken. Heerlijk alles weer opgeruimd en ineens zoveel ruimte weer . Ohh mmmm zie met een mc flurrie op de reclame, ik heb zin in mc flurrie stroopwafel mmmmmm!!
Oh lieverds ik ben een beetje in paniek. Ik ben super verkouden en heb steeds een verstopte neus en nu ben ik even bij mijn ouders en mijn mams zei: 'Neem wat van deze eucalyptus inhalatiespray' Dus ik in iedere neusgat 2 spraytjes gedaan en adem nu wel goed en verstoptheid is nu even weg, maar nu lees ik op internet dat dit je geen eucalyptus mag gebruiken tijdens de zwangerschap!!! Zou er nu wat ergs kunnen geboren met ons kleine pinda'tje? Maak me gelijk zorgen.
Ik denk dat 1x geen kwaad kan meid, zou het wel niet meer gebruiken nu dan meid. maak je niet teveel zorgen lieverd. X Meiden ben tv kijken en erna lekker naar bedje. Morgenvroeg op voor ml naar het werk te brengen een ga erna shoppen met zusje voor de luiertaarten. Welterusten tot morgen x
@ Bianca88: Ik ben ook heel benieuwd hoe m'n schoonzus gaat reageren. Heel erg verrast denk ik. Heb vandaag voor haar een kadobon van de prenatal gekocht. Kan ze vast wel wat leuks van kopen. Verder komen er een aantal vriendinnen van haar en haar zus en moeder en mijn moeder en zusje. Ik had bij die neusspray helemaal niet nagedacht of het dus wel of niet mocht. Heel dom. Het mag dus niet lees ik overal op internet. Dus ik maak me toch wel zorgen of het nu gelijk kwaad kan. En ik ga het nu zeker niet meer gebruiken. Hopelijk is het niet gelijk schadelijk voor de kleine meid. Hou op over de mcflurrie. Krijg er gelijk lekkere trek van. Hihi.. Zooo lekker. Heb al heeel lang geen mcflurrie meer op. Zit er een mac bij jouw in de buurt? Gezellig dat jullie uiteten gaan bij de Italiaan. Heerlijk!! Spannend ook voor jullie vrienden dat ze bijna is uitgerekend. Geniet verder lekker van je vrije tijd. Wel jammer dat je mannetje moet werken. Maarja.. jij kan lekker relaxen. Fijne avond nog! Xxx
Nog nooit zolang stil geweest hier. Ik heb sinds vanochtend m'n eerste harde buiken gehad. Nu weet ik wat het is en hoe het voelt. Dus doe vandaag rustig aan. Fijn weekend allemaal!! Xxx
@ Troel: Ik voel echt dat de spieren (baarmoeder) samentrekt. Huid stond super strak en trekt een beetje. Het deed geen pijn, maar het is wel een vervelend gevoel. Mijn buik was echt keihard. Echt een harde bal. Dus vanmiddag op bed gelegen en m'n lichaam rust gegeven.
Het hoort erbij denk ik maar. Ik wil misschien ook nog wel teveel. Wil alles gewoon in hetzelfde tempo blijven doen en gewoon doorgaan, maar dat gaat dus nu niet. Dus ik denk dat dit gewoon een waarschuwing is dat ik toch rustiger aan moet doen en vaker echt moet liggen om te rusten. Las ook ergens op internet dat harde buiken meestal vroeg beginnen in de zwangerschap of pas later. Maar vanaf week 26 zou het ongeveer beginnen als je het eerder in de zwangerschap niet hebt gehad. Dus dat klopt dan bij mij wel.
Hoi dames... Tja sorry, door de kleine spruit kom ik minder aan ZP toe dan ik zou willen hahaha Vanmiddag lekker wezen wandelen. Luiers gehaald, boodschapjes gedaan, paraderen met mijn mooie meisje! Lekker gelukkig lopen te zijn hahaha Ik heb wel alles gelezen dames. maar haak morgen weer ff in. Fijne avond.
Dames, pagina 3?! Hup, naar pagina 1! Allemaal nog een fijne zondag! Het zonnetje schijnt eindelijk weer eens. Heerlijk. Tot morgen!