De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hahahahahahaha.... ik dacht dat het iets heel speciaals moest zijn. Hahahahahaha... leuk he die woordherkenning van een mobiel. Af en toe zooo vervelend.
    Maar je hebt weer wat leesvoer gehaald? ;)

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahahahaha, de bieb! Niet zo spannend inderdaad....maar wel leuk! Daar moet ik deze week ook nog naar toe.

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het klinkt ook wel heel spannend ja :p
    Heb weer wat boeken gehaald, als ik eenmaal lees ga ik zo snel! En nu met die halve dagen vrij helemaal. Heerlijk om dan even tot rust te komen en te lezen.
    Of vroeg naar bed en dan in bed (al val ik dan na 3 blz in slaap vaak haha).

Lezen jullie veel?

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Zo, nog wat opruimen en dan weer fijn naar huis!

Fijne avond lieve meiden!

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Lezen is sinds een paar jaar echt een nieuwe hobby van mij! Vind het heerlijk om te doen. Vooral boeken van Karin Slaughter, Jill Mansell, Katie Fford, Sophie Kinsella en de boekenreeks van Millenium en Dan Brown. En bij onze bieb heb je ook een sectie: aanwinsten romans. Voor mij vaak onbekende schrijvers, maar wel hele mooie boeken.

Ik lees voornamelijk in bed voor het slapen en, uhm, op de wc :). Hahaha.

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Je kan er dus weer even tegen aan met lezen. Ik vind dat zo knap.
    Ik ben dus absoluut geen lezer. Ik heb nog nooit een boek uitgelezen. Hihi.. Ik kan dat gewoon niet. Een roddelblaadje vind ik wel leuk om door te lezen, maar echt een boek lezen niet.
    Maar geniet er lekker van. :)

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik ben wel een enorme lezer... maar dan meer Tom Clancy, Vandenberg en veel historische thrillers...

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me echt een soort van verliezen in een boek. Dan vliegt de tijd voorbij en voor k t weet heb ik mijn boek uit.
    Eerst kocht ik altijd boeken maar eigenlijk vind ik dat zonde van mn geld. Nu kan ik voor 35 euro in het jaar zoveel boeken lezen als ik maar wil...

Zo ik ga maar eens beginnen met koken.
    Aardappelpuree met hollands pannetje broccoli-tomaat. Jep..uit n pakje (shame on me haha...ik wil zo graag zonder pakjes maar soms heb ik er de puf/inspiratie niet voor)

9. Delta

Delta Niet meer actief

moeilijk is dat he noosa! om niet uit een pakje te koken..

wij eten zoetzure komkommer, bami en gebakken banaan met pinda saus.. en sommige dingen komen hier wel uit een pakje ook... vooral de bami kruiden, ik gebruik een surinaamse kruiden 'pasta' uit een potje haha

wat gaat de rest eten?

10. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Wij eten zo gewoon aardappelen, bonen en vlees. Niks bijzonders. Maar wel lekker. :p

Kookse allemaal en eet smakelijk!!!

11. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    hey lieverds...

Ff maar een kort berichtje, heb niet alles terug gelezen sorry sorry heb er nu even geen tijd voor.. Ben net terug van vergadering, ff snel naar huis hondjes uit laten wat eten en moet weer zo terug naar het werk om te gaan werken :(....

@Essie: Wat een leuke en stoere namen zeg!! Zijn precies de namen waar wij ook van houden & heb opgeschreven hahhaa...

@Gizzie: meen ik jaaaa stuur de namenlijst maar eens door ;) vind ik wel leuk indd!!!

@Noosa: Niets aantrekken van andere lieverd,, trots zijn op je buik(je).. De een heeft sneller een dikkere buik dan de andere.. Zou er net trots op zijn als ik een wat dikkere buik heb dan anderen ;) weten ze ook dat ik zwanger ben :p! Gewoon showen die buik!!!

@Cherry: Ja ik zit ook nooit meer op hyves, maar omdat ik je op hyves heb ik denk stuur je een berichtje ;).. priveberichtje heb ik je gestuurd.. ;) Maar je bent er al en het gaat goed met je en dat is het voornaamste toch ;)!!!

Hebben een leuke avond gisteren nog gehad ja :D jullie ook allemaal fijn weekend gehad??

Ik ben er morgenmiddag weer!!!! fijne avond xxxx

12. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Hey ladies, ben ik weer even.
    Wij zijn ook al begonnen met de uitzet.

@thee: wij hebben PRECIES DEZELFDE kamer! Voor een redelijke prijs en super mooi. Alleen hebben wij het junior bed niet genomen.het ledikantje is dan één maatje groter en dat past dus niet zo mooi in ons kamertje.
    Verder zijn wij ook voor de Bugaboo gegaan (weet niet meer wie hem ook had). Maxi Cosi is ook al besteld een wij hebben een dame gevonden die hele mooie muurschilderingen kan maken.ons thema is Tatty Teddy (zie google hihihi).

En tja wat mijn werk betreft doe ik het gewoon rustig aan. Zo kan ik het wel volhouden tot nu toe en we zien wel hoe het verder gaat. Het jammere is dat ik thuis ook nog zoveel te doen had maar dat is nu ook weer voorbij. Ik werk maar 4 dagen in de week en nu ook 2 uurtjes minder per dag.
    totaal maar 24uur per week.
    Komt goed ladies. Lief dat jullie zo meeleven.
    Dikke knuffel voor jullie allemaal.
    Ik ga effe eten, lekkere zelfgemaakte maaltijd salade...heerlijk ;)

13. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Dames wat kletsen jullie veel! Zit nu op mijn werk terug te lezen omdat ik geen energie meer heb.
    Ik heb vandaag ontslag genomen. Ik had mezelf voorgenomen dat wanneer de thuis situatie en mijn studie er onder leed ik zou stoppen.
    Dus vanaf volgende week maandag de avonden weer vrij! heerlijk!

Verder nog maar 14 dagen geduld en dan alweer een cyclus verder. Hebben nu echt even een break dus een "ronde"noem ik het niet.

Hoe is het hier verder? Cherry wat fijn wat van je te horen, pas goed op jezelf he!

X

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Haha cherry dat is toevallig! Ik ben echt helemaal flieft op dat kamertje!
    Juniorbedje gaan we er nu ook nog niet bijnemen hoor, dat komt later wel. Eerst maar eens zorgen dat korrel uit z'n ledikantje gaan groeien :)
    Moet alleen nog iets van een schommelstoel zoeken. Lijkt me wel fijn om op dat kamertje te hebben!

Inbouwkasten zijn eigenlijk ook wel handig, maar die hebben we hier niet in huis.

M'n moeder belde vanmiddag op of we vrijdag mee gaan naar de babydump, ze willen de kinderwagen gaan bestellen voor ons :$ en ze wilde het zsm doen ivm de autostoelactie die ze nu hebben. (aanbieding is geldig tot 11 december, en komt in de loop van de maanden vast nog wel eens terug maar mams kan geloof ik niet wachten :D) ze wilde eerst afgelopen vrijdag al, maar dat heb ik uit der hoofd kunnen praten. Ik vrees dat dat nu niet meer gaat lukken!)

@buikjes: lekker trots zijn op het buikje wat je hebt hoor! Mensen hebben altijd wel wat te kletsen. Of je hebt te weinig buik, of juist een dikke. Straks zittie te laag, of juist te hoog. Of looptie te veel in een punt, of juist rondom.... Jammer dan! Je buik is zoals je buik is! Doe je helemaal niets aan!

@lezen: ik verslind boeken! Met name Karin Slaughter, Karen Rose (aanrader!!!!) Tess Gerristen, Harlan Coben, Nicci French, Jill mansell, Sophie Kinsella en zo kan ik nog wel even door gaan. De boeken van Harry Potter heb ik ook, in het Nederlands en Engels. En de twilight serie, ook erg leuk!

@ikweetnietmeerwiehetvroeg?: ik heb inderdaad astma. Maar ik sta onder strenge controle mbt medicatie. Mijn hart hoeft niet vanwege de astma harder te pompen, maar ik heb sowieso al een versneld hart ritme, dus ik sta ook onder controle bij een cardioloog. Niets ernstigs gelukkig. Beetje jammer alleen. Ik ben redelijk stevig, en het lijkt erop hoe zwaarder mijn gewicht is, hoe rustiger m'n hart ritme is. Beetje omgekeerde versie dus :( Neemt niet weg dat ik straks na de bevalling (na de borstvoeding) toch weer lekker verder ga met afvallen. Was er nu 10 kilo kwijt en er moet nog het een en ander af. Gaat helemaal goed komen, na de bevalling lekker wandelen met de kleine!

15. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @blijevrouw: wel effe lekker dat je dan de maandag avonden wet voor jezelf hebt. Is misschien beter voor je...iets meer rust.

@thee: hahaha ja echt toevallig. Wij hadden een soortgelijk kamertje gezien bij de baby park, maar die was 2 keer zo duur! Ik ben ook echt verliefd op dit kamertje.
    wat lief dat je moeder jullie de kinderwagen kado geeft...inderdaad die oma's hebben geen geduld :D

16. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Jaaaaah mijn ouders zijn geweldig! Alleen vinden Vl. En dat we het niet kunnen aannemen, en we staan er op om mee te betalen. Alleen willen m'n ouders daar niets van weten. Ik voel me zoooo bezwaard om het aan te nemen, ik bedoel, het is nogal een bedrag! Maar ik ben hun enige kind dat hun kleinkinderen kan geven en dus willen mijn ouders iets speciaals doen. Errug lief natuurlijk, maar ik blijf het moeilijk vinden :)
    Maar goed, we zien wel hoe we dit op gaan lossen!
    Over babykamers: ik vind ze schrikbarend duur. Toen ik dit kamertje zag durfde ik niet naar de prijs te kijken. Was echt blij verrast toen ik de prijs zag! Nog steeds veel geld, maar wel redelijk. Als je soms inderdaad andere prijzen ziet :$
    Valt me trouwens sowieso op dat babypark duurder is als babydump....

17. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca: Leuke en stoere namen hè?! Dat is waar wij van houden. Het past ook gewoon bij ons.

@ Cherry: Wat toevallig dat jullie hetzelfde kamertje hebben als Thee! Echt grappig! Hihi! ;) Het is ook een erg mooi kamertje.
    Wij hebben een inbouwkast op de babykamer, dus die gaan wij opknappen. Leuke bezigheden hè om met al die spullen bezig te zijn.
    Fijn dat het nu wel beter gaat met werk. Als je maar niet meer doet dan je aan kan.

@ Blijevrouw: Vond je het niet moeilijk om ontslag te nemen? Hoe reageerde ze? Wel goed dat je je nu helemaal kan richten op de andere dingen. :) En 's avonds lekker vrij is ook fijn. Geniet ervan!

@ Thee: Echt zo lief dat jouw ouders die kinderwagen kado willen doen. Al begrijp ik heel goed dat jullie zelf mee willen betalen. Het is een heel groot kado natuurlijk, maar ook snap ik jouw ouders weer wel dat ze jullie willen verwennen. ;)
    Wel fijn dat je zo goed in de gaten gehouden wordt. Wel erg belangrijk natuurlijk.
    En wat goed dat je al 10kg bent afgevallen. Respect hoor! En inderdaad als het nodig is na de zwangerschap verder. Nu juist genieten van de hele zwangerschap!!! :D

Ik ga nu lekker slapen en morgenochtend een bakkie doen bij de buuf.

Fijne avond nog allemaal en slaap lekker!!!

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Eeyy meiss.. wat een super mooi kamertje!!! Daar houden wij ook van. Mooi neutraal! Ja belachelijk wat sommige kamertjes kosten he, de baby zal dat echt niets uitmaken waarin die ligt en hoe het eruit ziet zeg ik altijd hahah..
    Maar deze is echt leuk idd! Ik vind het fijn dat jje bij babydump ook alles los krijgt, omdat wij alleen ledikantje en commode nodig hebben tegen die tijd. En er zijn altijd leuke aanbiedingen bij babydump!

Zoo ik ga lekker slaapie doen, tot morgenmiddag! Trusten!

19. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen dames!

Gister lekker gegeten: rode kool met aardappel/venkelpuree en eend! Vanaamp opwarmertje maar dan met sperziebonen.

m.b.t. moeders die niet kunnen wachten: mijn moeder heeft me zo'n 2 weken geleden voor het eerst pas een jurkje gegeven voor de kleine... (kwestie beren op de weg)

Vannacht weer slecht geslapen (draai, draai, plas, draai, draai, plas, draai, draai... en toen er maar uit gegaan)...

20. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    @cherry, ik werk elke avond niet alleen de maandagen.

Wel fijn dat ik dan de avonden weer aan mijn studie kan, zo kan ik dat misschien nog optijd afronden!

Wat een leuke baby kamer! Ik denk dat ik ook eerst op marktplaats ga neuzen tegen die tijd. Ikea vind ik ook super trouwens! Maar ik heb een smaak die nog eens veranderd dus vandaar dat k ook voor iets neutraals zou gaan.

Ik ga me weer klaar maken voor een lange dag.
    Have a nice day dames.

X

Deel Deze Pagina