Bedankt Noosa. Dikke knuffel terug! Muggen in januari...waar gaat het heen zeg. Het wordt tijd voor vorst!!
Wij hebben al het hele jaar last van muggen....ene week weer helemaal niet en dan opeens weer ontzettend veel. Echt frustrerend..maarja..als dat het ergste is denk ik dan maar..
noosa; het is inderdaad heerlijk om het te vertellen!! het voelt zo fijn, ook al ben ik super moe, misselijkheid begint te komen hihi. morgen nog een keer testen en dan bellen naar de ha!! zo spannend hihi gizzie; werkse en leuk dat je hier tussendoor mee komt babbelen
Goedemorgen ladies, sorry dat ik even snel reageer... op derest zal ik strakkies of later op de dag reageren....maar.... DELTA MEIS!!!! JE BENT ZWANGER!!!! GEFELICITEERD LIEVERD!!! Ohhhhh wat ben ik toch blij voor jullie!!!!!!!!!!! GENIETEN MEID!!! Dikke kus!
@ Delta: Het is leuk dat mijn buik groeit, maar af en toe wordt ik het nu toch wel zat. Hihi.. het is vermoeiend. Alles gaat langzamer en in een slomer tempo. Terwijl ik altijd ben van doorgaan enzo. Hihi.. dus dat is voor mij wel echt wennen. Lichamelijk wordt het nu ook zwaarder. En daar moet ik nu dus ook aan toegeven. Ik moet nu gewoon 's middags even liggen om mijn lichaam rust te geven en harde buiken te voorkomen. Gedoe he met die zorgverzekeringen. Wij zijn nu ook overgestapt van AV standaard naar AV top, omdat we dan meer vergoed krijgen. Maar ik dacht dat echo's en verloskundige zorg sowieso altijd vanuit de basisverzekering vergoed zouden worden. Het is gewoon heel goed uitzoeken en vergelijken met elkaar. @ Gizzie: Ja, heb net weer lekker gesport. En moet zeggen dat het toch nog wel in een aardig tempo ging. Morgenochtend ga ik weer en dan heb ik het weer gehad voor deze week. Vervelend dat je niet lekker in je vel zit. Daarom krijg je van mij een super mega dikke vette grote knuffel en kus van mij!! Hopelijk kom je de dag een beetje door meis. Succes met werken! @ Noosa: Ohwww, verschrikkelijk muggen. Wij hebben er ook zo'n verschrikkelijke last van gehad. Rot beesten. We hebben toen ook amper geslapen steeds. Pokkedingen. Wordt er gewoon agressief van. GRRRR, Succes met verven meis. En ik voel me ook echt een bejaard oud wijf!! Hihi..
@ essie: ik snap je wel hoor! maar ohh ik heb altijd gedroomd van een dikke buik! haha laat maar komen! inderdaad heel gedoe, maar heb toch maar gezinnen pakket aangevraagd bij CZ, gaat 1 feb al in, zit toch veel vergoedingen in, ook qua bevalling ziekenhuis, wat ik wel wil sowieso.. volgend jaar kan je altijd weer kijken he! en inderdaad, echo's en verloskundige zitten standaard in het basispakket! das mooi, kan ik morgen meteen bellen na een knal test hihi ik zie trouwens dat we bijna dezelfde baby hebben in banner! haha wij krijgen ook een half bloedjes, half surinaams, half nederlands.. ben zo benieuwd naar de mokka baby's
@ Delta: Inderdaad morgen bellen na de knaltest. Hihi! Echt spannend! En super leuk dat jullie ook een mokka/ pinda baby krijgen. Ben heel benieuwd naar het tintje. HELLLUPPPPP!!!! IK HEB LEKKAGE!!!! Masseerde net even mijn buik en borsten en jahoor..... Er kwam melk uit mijn tieten!!! Dat is echt apart. Whahahaha....
Hahah Gizzie tsja die andere 'poes' krijgt niet zo veel aandacht meer.. haha.. maar verder niets hoor.. ja ess! begint bij mij ook langzaamaan lastiger te worden.... ik groei hard nu! Knap dat je blijft sporten, ik hou der van, lekker pittig wijf!!
hahaha essieee! lekkage lijkt me ook echt heeel apart ja...!! ga je ook borstvoeding geven trouwens? ben aan het kijken voor de baby uitzet haha, nog erg vroeg ik weet het.. hebben jullie nog tips?
Haha Essie! Dat heb ik ook sinds zondag! Vriend en ik schrokken ons een ongeluk hihi! Delta, tips....tja...aanbiedingen komen altijd terug! Op marktplaats (als je daarvan wilt halen) staan veel leuke/mooi spulletjes. Je hebt tijd zat om spullen aan te schaffen al is het heerlijk als je iets hebt wat je zeker weten wilt...dan kopuhhh haha. Ben benieuwd wat de VK gaat zeggen morgen...heb zo'n vermoeden dat ik nog rustiger aan moet gaan doen. Die harde buiken zitten me niet lekker. We zullen zien. Verder heb ik meer last van mn lijf (BI) en daar baal ik ook wel een beetje van. Klachtjes die ik in het begin had en later weg gingen komen nu weer terug. Bah..en dat terwijl ik niet eens meer werk nu!
@ Delta: m.b.t. tips: hydrofiele doeken heb je alleen in de kraamtijd veelvuldig nodig. Dan zijn 12 stuks geen overbodige luxe. Na de kraamtijd gaan ze niet meer zo hard hahaha. Vraag na hoe groot baby's in de directe familie zijn geboren en pas je aankopen daarop aan. Ik had 4 pakjes maat 50 en Reneé heeft er niet 1 aan gehad. Ze is direct bij maat 56 begonnen. @ Essie: snel koffiepads pakken voor cappucino hahaha!!! Als je nog geen zoogcompressen hebt kun je doorgeknipte inlegkruisjes in je BH doen.
@ noosa; thnx! ik ben al op mp aan het kijken ja @ mayd: oh das wel een goeie ja, hydrofiele doeken heb je ook nodig om je kindje mee af te drogen enzo toch? en voor op het bedje tegen spugen? ik zal het eens na vragen bij mn ouders en schoonouders.. want ja idd, de maten zijn ook wel lastig... ze zijn er volgens mij ook zo uit gegroeid!
Ik heb het vooral achter. Zere puntjes op mn onderrug...die botjes die daar zitteb.....spier die van mn bil naar benen trekt...soms mn heup die niet mee wily..alsof hij op slot zit. Maar soms ook juist Het gevoel dat mn heupen mn benen niet kunnen dragen en alsof ik dan echt helemaal los zit. Verder hoor je vaak stuitpijn, zere kiezen en steken in schaambot. Als je twijfelt gewoon naar fysio gaan, hoeft geen bi te zijn maar kan ook rugproblemen oid zijn. Fysio kan je iig tips geven!
Hola Chica's! Super dat Reneé weer mooi op gewicht is may! Het lijkt me heerlijk om te kunnen pronken! Ik las net ergens iets over kruidvatluiers, maar jij zou toch wasbare luiers gaan gebruiken? Aaaah sjips Bianca! Ik zu inderdaad ook een dikke vette klacht indienen, dit is geen manier van doen! Hoe is het nu met de lekkage? Succes bij de gyn morgen! Over lekkage gesproken: niet te veel springen he essie! Dan krijg je opgeklopte melk! Aaaah Giz! Ik hooo dat het zonnetje weer snel gaat stralen voor je! Kan me voorstellen dat het zo af en toe allemaal even tegen valt.... Morgen weer een nieuwe dag! Is het idee dat je zwanger bent al een beetje geland bij je Delta? In principe heb je alllllle tijd om alles te regelen, maar het is zooooo leuk om er mee bezig te zijn! Zo kwam het dat wij bij 10 weken de kinderwagen al hadden $ beetje over enthousiaste ouders, mijn ouders konden niet meer wachten haha) en met 13 weken hebben we babykamer besteld en die gaat geleverd worden als ik 22 weken ben. Wij zijn dus erg vroeg met alles, maar vinden het beide een fijn idee dat alles straks op tijd klaar is. Sowieso eerst maar eens de vk bellen en voor over een paar weken de echo regelen! Ben benieuwd morgen noosa! Waarschijnlijk heb je gelijk en moet je rustiger aan gaan doen, harde buiken zijn vaak een teken dat je je zelf voorbij gaat! Zorg goed voor jezelf! Cherry hoe gaat het met jou meis? Troelie! Ik wil ook een buikfoto zien! Net als van de andere zwangere ladies trouwens! Hie gaat het met jou blije? Lukt het al met afvallen? Hoelang ben je bezig met afvallen? Soms kan het afvallen je cyclus verstoren namelijk. Dus misschien dat je daarom op dag 81 (zo uit mn hoofd?) zit? Geen idee verder hoe of wat, maar dat heb ik ooit eens gehoord van mijn dietiste. Bb: hellow! Hoe gaat ie met je? Bianca82, volgens mij ben je al even niet geweest, gaat alles goed? @hier: het gaat langzaam aan beter! Begin nu wat last te krijgen van mijn bekken, tenminste, daar lijkt het op. Volgende week naar de vk en dan vraag ik het even na. Ik mag nog niet werken, op het werk willen ze dat de misselijkheid en het spugen voor 100% verdwenen is en dan eerst thuis weer alles normaal kunnen doen, en dan pas mag ik weer terug komen. Gelukkig gaat het steeds beter, ben het wel weer zat thuis, wil dolgraag weer gaan werken! We hebben de babykamermeubels veranderd van een hanglegkast met 2 deuren naar een 1 deurs kast. Dat had in meerdere opzichten voordelen, dus dat hebben we mooi laten aanpassen! Gelukkig had deze serie meerdere opties mbt kasten. Verder vorige week alles geregeld mbt gastouder. We hebben de intake gehad en alles is geregeld. Als ik bevallen ben komen ze terug om de puntjes op de i te zetten (want dan weten we ook precies welke datum we gaan starten met de gastouder) Als welkomstkadootje krijgen we 12 pakken pampers! Jeuj! Alles is welkom haha. En verder: morgen 15 weken! Kan niet bevatten hoe snel de afgelopen weken voorbij zijn gegaan! Zag ik eerst nog giga op tegen de 8 weken, nu ben ik ze 'ineens' ruimschoots voorbij! Ik haat het als een cliche klopt! De tijd gaat zoooooooo snel!