Essie, bij de ikea hebben ze ook veel wand planken en veeeel goed koper dan de karwei. Wij kochten er eerst wat bij de karwei en later zagen we ze een stuk goedkoper daar. dus hebben we de rest daar maar gekocht haha.
@ Essie: we zijn hier geen vriendinnetjes, dus ik kan jouw buik niet bewonderen M.b.t. bloedprikken in week 27... heb ik niet gehad hoor. Misschien is het per VK-praktijk verschillend wat ze hanteren? @ Thee: ik ga idd katoenen luiers gebruiken, maar ik heb nu voor het eerste begin nog Kruidvat-luiers. Ik vind de katoenen nog ietsje te dik voor haar. Wat fijn voor jou: morgen 15 weken JOEPIE!!!!! Ook fijn dat het overgeven steeds meer achterwege blijft.
@ Delta: Hihi... ja die kwaaltjes moet je voor lief nemen. Het hoort erbij. Hopelijk krijg je geen last van misselijkheid en overgeven. Goed hoor dat je het hebt los kunnen laten. En BAM het is raak!! @ Blijevrouw: Thanks voor de tip. We zaten zelf ook ineens te bedenken dat we ook net zo goed bij de Ikea kunnen kijken voor wandplankjes. Dus bij Ikea gaan we er ook naar kijken. @ MayD: Wat erg zeg dat we geen vriendjes zijn. Ik heb je gelijk toegevoegd hoor. Dus moet nu goedkomen.. als je me accepteert teminste. Op fb staat de foto trouwens ook!!
@ essie; ohhh met alle plezier ! als ik moet overgeven of misselijk ben is dat zo, als mijn kleintje maar gezond is vind ik alles best!!!!! ja super he, klinkt zo cliche, maar wel waar..
O...ik moet even wat frustraties kwijt... We hebben net zo'n financiele tegenvaller gehad! Ben er gewoon een beetje verdrietig van... Paar maanden geleden kwamen we erachter dat we lekkage in waterleiding hadden....gaatje gedicht en nog wel even gedacht: hmm zou dit veel betekenen voor de eindafrekening. Maarja geen idee hoelang dat gat er zat dus niet bij nagedacht. Nu vulde vriend net de eindstand in, hebben we 4x!!!!!! zoveel verbruikt als vorig jaar. Hoppa..rekening van 600 euro voor iets wat we niet gebruikt hebben...wat gewoon vanuit de leiding de grond in is gegaan.. Zonde van het water, en zonde van ons geld. Het zijn al dure tijden zonder deze grappen, maarja..niks aan te doen..
@ Noosa: Verschrikkelijk zeg!!! Dat is zeker wel zonde! ik ben erg benieuwd naar onze eindafrekening. Het zijn inderdaad al moeilijke tijden. Dikke knuffel voor jou. Klote rekeningen!!!! Grrr!!!
Aah noos.... wat kut!! Pffff wat een tegenvaller..... bah.. succes morgen Bianca!!!!! Delta ik zat er al met 5 weken
Tnx schatjes!! Gelukkig kunnen we er nu al n beetje grapjes over maken...positief en nuchter blijven dat scheelt soms al de helft!
Thnxs meiden voor de tips! Heb het gisteren niet meer gehaald. Die man van de verzekering is niet geweest, en het bureau kreeg hem ook niet te pakken. Het zal wel een goede reden hebben hou ik in mijn achterhoofd. Hopelijk is er niets ernstigs gebeurd. Maar goed hebben wel 1uur zitten te wachten. Ik had gisteren hele tijd steekjes rechts bij mijn lies? Wat dat was of is weet ik niet, zal het tegen de gyn straks zeggen. Ik moet er om 2uur zijn. We gaan.wat eerder moeten nog nieuwe pondsplaatjes laten maken. Ohh meiden pfff zweet breekt me.alweer uit! Erg he! Ik ga me op mijn gemak nu douchen & scheren. Lief dat julle aan me denken Ik weet niet precies wat ze allemaal gaan doen? Weet alleen lichamelijk onderzoek staat in folder. Vandaar.dat ik ook zo.zenuwachtig ben. Weet niet wat gaat gebeuren..
Goedemorgen schatten!! @ Bianca88: Nogmaals super veel succes!! Ik denk aan je. Altijd spannend zo'n onderzoek. @ Noosa: Wat gaat het ook snel bij jou en Cherry!! Ook bijna aftellen!! Fijn dat jullie toch weer een beetje kunnen lachen na die stomme rekening. Ik ga rond 10 uur weer sporten en dan naar de Ikea en Karwei en daarna bloed laten prikken. Ben nu al moe als ik eraan denk. Hihi!! Ik hou echt niet van bloed prikken. Maar kijk gewoon de andere kant op. Maar ik zie er wel tegenop. Bah!! Voor de meiden die moeten werken: Succes weer vandaag!! Xxx
Bianca, misschien nog even een testje doen voordat je gaat? Met je steekjes en je poetsdrang? Veel succes vanmiddag meis!! Ben erg benieuwd. Ik hoop op goed nieuws! Ah Noosa, dat is balen zeg. Geld voor iets dat gewoon is weggestroomd. Bah. Hoe was de zwangerschapscursus over de bevalling gegaan? Jeej, het aftellen is begonnen!! Hebben jullie trouwens wel eens gehoord van hypnobirthing? Delta, ik zou ook niet kunnen wachten met bellen voor een afspraak bij de VK! . Al is het maar om alvast een afspraak voor over vier weken in te plannen. Ik zou bellen . Essie, succes met bloed prikken meis. Even doorheen bijten. En veel plezier bij de IKEA en Karwei. En succes met sporten!
Bianca, super veel succes vanmiddag! Probeer er nu niet al te veel aan te denken/voorstellingen van te maken. Laat het op je af komen voor zover dat kan natuurlijk! Essie, fijne dag vandaag! Lekker shoppen bij de Ikea Gizzie, bevallingsles was super interessant! Niet veel dingen gehoord die ik niet wist maar om het zo weer even te horen en wat verhalen van anderen..werd er bijna enthousiast van haha! Ja ik heb wel eens van hypno birthing gehoord, maar wat het precies is? Jij nog niks wijzer met je lijf? Enig idee wanneer je stappen oid gaat ondernemen?
@ Troel: 5 weken? kreeg je dan ook al een echo? hmm op die site waar ik ga, stond wel bellen vanaf 6 weken ofzo en rond 8 weken plannen ze dan een afspraak.. wow! damn ik voel toch aparte dingen in mn baarmoeder haha @ gizzie: haha ja dat zou ook kunnen, als er maar een afspraak staat! hihi bij deze nog de test foto van vandaag..
Haha, fijn dat je er enthousiast van bent geworden! Het lijkt me ook wel een machtige ervaring, zo'n bevalling. Het ultieme. Hypnobirthing: Natuurlijk bevallen? Een harmonieuze geboorte? Pijnloos bevallen? Een diep contact met je kind voor, tijdens en na de geboorte ervaren? Een ontspannen en fantastische start van het leven van je baby? Het kan met HypnoBirthing! HypnoBirthing is een leuke maar vooral praktische cursus en een methode die makkelijk te leren is. Je krijgt tijdens de cursus meer informatie en handvatten dan tijdens een de 'gewone' zwangerschapsgym of zwangerschapsyoga. De cursus is gebaseerd op de gedachte dat als een moeder goed voorbereid aan de bevalling begint - op het fysieke, emotionele, mentale en zelfs spirituele vlak- ze de vreugde van een gemakkelijke, kalme en harmonieuze bevalling kan ervaren. Twee kennissen van mij hebben dit gedaan, en zweren erbij! Meest hemelse bevalling ooit . Ik wil me hier wel eens in gaan verdiepen als het zover is. Naar de huisarts gaan heeft weinig zin denk ik. Er is geen sprake van PCOS, en alles zag er goed uit van binnen, volgens de echo eind november. Op zich ook wel logisch hoor, dat je cyclus niet meteen naar 28 dagen gaat, als ik net een cyclus van 142 dagen achter de rug heb. Hopelijk worden de cyclussen elke keer iets korter. Ik wacht maar af en blijf positief!
@ Essie: wat een mooi buikje!!! @ Noosa: wat k*t dat je zo'n hoge waterrekening hebt voor niks! Wel fijn dat je nu naar 2 cijfers kunt aftellen JOEPIE!!!