De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Hahaha daar was ik al bang voor! Ik zal er morgen weer eentje maken, kan nu niet zo goed naar boven, en beneden hangt geen grote spiegel om de foto in te maken.

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag schatjes!!

Ik ben benieuwd naar iedereen zijn buik! Groot of klein, maakt niks uit! Alles is moooi!!

Delta, mooie test lieverd!

Bianca88, hoe is het gegaan?'

Hier was gelukkig alles goed bij de VK. Harde buiken zijn niet erg...sommige vrouwen hebben dat nou eenmaal wat erger en sneller dan anderen (kon natuurlijk wel weten dat ik bij die categorie hoorde haha). Tis vervelend maar niks ernstigs. En het zal erger worden hoe verder ik kom. Maarja ik ben helemaal opgelucht!
    Verder was buikkie goed gegroeid, bloeddruk goed en hartje goed. We zijn weer door de keuring heen.
    Over 3 weken weer controle, 4 weken groeiecho en bloedprikken (bahh kom er niet onderuit..tis voor ijzer haha).

In de stad helaas niet geslaagd voor n broek...maarja we kunnen niet alles hebben he haha

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi lieverds,

Hier ben ik weer. Helemaal kapot en doodmoe. Ik ga zo eerst even liggen. Lijk wel een oud wijf. Hihi.. ;)

@ Delta: Wat een super test zeg!! :D Wanneer ga je bellen naar de vk?

@ MayD: Mooie buik he? Ben er ook wel trots op. Het weegt alleen wat. :p Daar weet jij alles van. ;)
    Jij lekker aan het genieten van Reneé? Heerlijk hoor.

@ Gizzie: Ik heb nog nooit van hypnobirthing gehoord. Ikke nie begrijpe nie. :p Ik houd mij gewoon aan jouw hoofdregel: ONTSPAN ONTSPAN ONTSPAN. Dan moet het helemaal goedkomen. ;):p

@ Bianca88: Hehe... eindelijk die *^* van een aannemer langs geweest. Het werd eens tijd. Pff... wat een gedoe allemaal zeg. Is het nu wel gelukt allemaal?

@ Thee: Jeej!! De 15 weken alweer bereikt. Wat gaat het hard zeg!! Besef je het zelf al?
    Mijn moeder is bij de bevalling. Ik deel heel veel van mijn zwangerschap met mijn moeder, omdat zij zelf nooit een zwangerschap heb mogen mee maken. Zij hebben mij en m'n broertje en zusje geadopteerd, omdat ze zelf geen kids konden krijgen. Dus vandaar dat ik het wel heel bijzonder vind om mijn moeder erbij te hebben.

@ Troel: Super mooi buikje!!! Wacht jij maar... straks ga je ook ineens uitzetten en dik worden. :p:p Zo is het ook bij mij ineens gegaan. Ben ineens een tientonner. ;) Zo voel ik me wel tenminste. Ben echt een eend die aan het waggelen is en ik ben pas 27 weken!!

@ Blijevrouw: Hoe is het met je?

Vanochtend dus wezen sporten en daarna snel douche en eten en naar de Ikea en Karwei geweest en bloed laten prikken. Pfff.. wat een drukke dag zeg. Het is allemaal gelukt. Rolgordijn hebben we gekocht. :) Moeders gaat die op maat maken. :D Ze is zo handig. Wandplankjes hebben we toch nog niet gekocht. We twijfelen daar nog over. Dus dan wachten we er toch nog even mee.
    Bloedprikken blijf ik echt niet leuk vinden. Verschrikkelijk. Maarja.. ze hebben 3 buisjes bloed van me. Daarna zijn we even snel langs de Mac gereden, want ik had trek in een BIG MAC!!! :p Ohw, wat was die lekker zeg. :p Echt zitten smullen.
    En nu ga ik zo even liggen, want moet mijn lichaam weer even rust geven.
    Morgen voor controle naar de vk. Ben benieuwd hoeveel ik nu weeg. Hihi.. zal wel even schrikken worden denk ik.

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Fijn dat alles goed was bij de vk. Je stelt me ook gerust over die harde buiken. Natuurlijk ga ik het morgen zelf ook nog even na vragen. ;) Hihi.. En hoeveel ben je al in totaal aangekomen door de zwangerschap? Ik ben benieuwd of bij mij morgen ook een afspraak wordt gemaakt voor de groeiecho. We zullen zien!!! Maar je kan dus lekker verder genieten van de kleine man in je buikkie. :D

5. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    helloooooo ben ik weer..

Heb me natuurlijk weer veelste druk gemaakt van te voren :D viel reuze mee...
    Kregen heel veel uitleg en informatie!
    Wat ik jammer vond is dat hij de foto's van mijn vorige bezoek aan gyn maar dit was nietin het zkh.
    maar goed hij zei ook pco. maar dat wisten we al.
    Ik kon me gaan uitkleden en nog even goed uitplassen, ondertussen werd ml onderzocht. Voor we gingen, zelf in de wachtkamer protesteerde hij nog met ik ga dat niet doen ;) maar ben trots op hem dat hij het toch heeft gedaan. Toch teken dat hij ook heeeel graag wit dat ik zwanger raak. Hij is niet zo open met praten ;).
    Erna moest ik op die enge stoel liggen :p hij maakte eerst een uitstrijkje, deed een inwendig onderzoek en kreeg erna de inwendige echo. Hij wist niet of er een aankomede eisprong kwam of dat het een kieste was. Dus hij zei doe voor de zekerheid tot het weekend om de dag of iedere dag klussen. Wacht 3 weken af, nog niet ongi dan doe je een test. Is deze negatief dan moet ik meteen met provera beginnen. Als ik met de kuur begin dan moet ik meteen de poli bellen voor afspraak op de 3e dag van mijn ongi. Moet bloed laten prikken dan en krijg een echo. Hij kijkt dan of die cel wat hij denkt dat het een ei is of kieste weg is. Met provera maakt hij de baarmoeder schoon ook zei hij, en dan begin ik met 50mg clomid. Hij had alles al voorgeschreven, en heb de provera en clomid ook al in huis liggen. Dus als het zover is kan ik meteen ermee beginnen!
    Een hele waslijst aan info dus, maar heeft mij alles opgeschreven en ook al de formulieren meegegeven voor bloedonderzoek. Ml moet over 2 weken zijn zwemmertjes inleveren. Ik krijg over 3 weken de uitslag van het uitstrijkje.
    Nou ben benieuwd! maar ben blij dat ik dit alvast achter de rug heb, want er gaat nog heel wat komen komende tijd....

Lieffies heb niet veel tijd om te typen.. Ik moet alweer gaan werken.
    Vergeef me x tot morgen xx

6. Delta

Delta Niet meer actief

Dankje noosa! en essie!

ik denk dat ik volgende week maar ga bellen, tijd zat! haha

7. Delta

Delta Niet meer actief

spannend bianca!! fijn dat het goed is gegaan.. er komt idd nog heel wat, maar er wat word gedaan, dat is heel fijn

8. Troel

Troel Niet meer actief

Oh ess ik lag me weer rot om je!! Hahaha laat die buik maar komen!! :cool: Goed zo geeft je lijf maar rust, dat heeft t nodig!

Bianca dat klinkt goed! Super spannend lieverd!

noos ook goed nieuws! Fijn!!!!!!!!!!:D:D

9. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bianca, fijn dat alles zo is meegevallen zeg!
    Vaak maak je je van te voren te druk, maar dat is altijd achteraf gepraat.
    Nu eerst nog even spannend of het een eitje is dat gaat springen.....en anders klaar voor een nieuwe start naar jullie wondertje!

Essie, ik ben nu denk zo'n 7 a 8 kilo aangekomen. Lastig zeggen want merk wel dat mijn weegschaal en die van de VK heel anders lopen haha.
    Maar volgens mij is dat wel netjes..

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Troel: je ziet wel verschil hoor! Lief buikje!!!

@ Essie: ben idd aan het genieten van Reneé, wat een knuffel is ze!!! Ik zal morgen nog wel even een laatste foto van mijn buik in de verloskamer posten. Ik schrok me kapot toen ik die na een week weer zag hahaha

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nou, de laatste buikfoto van mij staat in mijn privéalbum...

Kunnen jullie ook zien dat ik in vergelijking met mijn facebook-foto wel flink aangekomen ben in mijn gezicht.

12. Troel

Troel Niet meer actief

Mayd!!!! need your help! ik wil een ledikant van 60x120 maar ik kan geen dekbedovertrek vinden in die maat... klopt dat? is dat dan anders? hahaha dussssss... of kijk ik gewoon niet goed?:):) wat heb ik allemaal nodig? ik heb een aerosleep voor over matrasje.. daarover moet het bijpassende hoeslaken ook nog. moet er nog meer onder? onder die aerosleep? en wat voor dekentje? ook weer met hoesjes erom heen al? of zijn dat alleen dekentjes... :$

gaat alles goed met jullie???

13. Troel

Troel Niet meer actief

ik zie lakens en dekbedovertrekken... :( PANIEK! :$ Hahaha.. ;);)

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    MayD, jeetje meis wat n buik! Kan me voorstellen dat je het zat was..Maar ook wel een gek idee dat je buik nu weg en leeg is zeker? En je ziet inderdaad goed verschil met je FB foto....maar goed alles voor het goede doel :)

Troelie, hoe ik hem opmaak is: matras, molton, hoeslaken, baby, lakentje dekentje.
    Dekbedden raden ze af bij baby's...

Girls, heb 3 foto;s van het kamertje erbij in mn album. Ik ben zoooooooooo verliefd op de boom en alles! Komen nog 2 vogels bij die ik behang met het behang van de kast en denk ook het middenstuk van de boom met de uil erin. Wat denken jullie?

15. Troel

Troel Niet meer actief

Aaaaaah mooooi noos!!!! Verliefd!!

Heb jij ook diezelfde maat? 60 120? en dan denk ik dekentje en lakentje maat 100 150??

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons bedje wat je ziet is al n junior ledikant...hele onhandige maat..dus ik moet verder speuren..
    Kleine ledikantje voor de eerste maanden moeten we nog krijgen dus weet niet precies de maten.'
    Dekentje ziet er goed uit! In het begin maak je t bedje zowiezo klein op dus heb je meer dan genoeg.
    Wat een mooi kleurtje...
    Lekker dat alles zo in de aanbieding is he bij de baby-dump.
    Hoop dat ze over een tijdje weer kortingen hebben..

17. Troel

Troel Niet meer actief

oeh lastig!! ..
    ja precies als t iets groter is is t indd niet erg! haha lastig nog joh! En dan zo'n dekentje 100% katoen en een lakentje eronder.. Hihi zit een beetje te speuren inderdaad... en kan t niet laten om t niet te bestellen... haha! kussentje of 'hoofdbeschermer' hoeft nog niet? pffff wat een no no voel ik me.......... :)

18. Delta

Delta Niet meer actief

haha troel! ik zat hier ook al naar te kijken ja..
    kussen voor een baby kan niet nee.. je zou een hydrofiele doek in een driehoek kunnen vouwen en de punt instoppen..

als je baby spuugt, hoef je alleen dat even te verschonen! en niet het gehele bedje :)

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca88: Super goed dat je zoveel wijzer bent geworden nu. En super fijn ook dat je mannetje goed heeft meegewerkt. Daar mag je absoluut trots op zijn. :D Super spannend wat er nu allemaal gaat gebeuren. Wel beter dat je al Provera en Clomid in huis hebt. Je zou er dus inderdaad gelijk mee kunnen beginnen. Hopelijk volgt er super snel een zwangerschap. En kan het stomme begin van dit jaar snel vergeten worden. Knuffel voor jou!

@ Troel: Je hebt echt een mooi buikje. Maar je bent er nog niet hoor. Hihi.. :p Weet zeker dat je nog een dikzak gaat worden. ;) Maar een broodje hagelslag extra kan absoluut geen kwaad hoor. :)
    Over dekentjes gesproken. Die vind ik ook nooit in die maat 60x120 cm. Maar vandaag liet mijn moeder me weten dat ze die voor me gaat maken. Dus dat is wel super lief. :D
    Dat dekentje van de babydump is gewoon prima hoor.

@ Noosa: Netjes hoor je gewicht. Mijn weegschaal en die van de vk lopen inderdaad ook niet gelijk. Ik weet niet welke ik moet geloven. Hahaha... maar ik ben nu wel meer dan 10 kg aangekomen. Hihi.. Ben benieuwd naar morgen.

@ MayD: WOW!! Wat een dikke toeter had je toch zeg. Echt bizar als je dat ziet. Hoeveel kg is er al weer af? En hoeveel was je aangekomen in totaal?

Ik ga nu The Weddingplanner kijken. Al tig keer gezien, maar blijft een leuke film. :p Fijne avond lieverds!!!

Deel Deze Pagina