Morning dames! Mayd, rot van je nachtrust! Vandaag maar ff beetje bij tanken... Blije, goed besluit meis! Even voor jezelf en je studie kiezen. O, de commode is zo gaaf!!!! Er zitten zelfs porselein knopjes op! Bijna zonde om te verven, maarja wil graag witte meubels haha Ik zal vanmiddag n foto er van maken....
Ja ik ga ze er zeker afhalen. Bedoelde meer van dat de commode zo mooi is door de knoppen haha. Tja je kan er maar verliefdop worden Gaan jullie nog wat doen vandaag meiden?
ik ga niks doen ik heb niks in de agenda staan en ik ben knettermoe door vannacht... ik kan de rust goed gebruiken misschien dat ik vanmiddag nog eventjes naar mijn mama ga
Goedemorgen lieverds, En dan ben ik alweer 20 weken zwanger!!! Wow!!! @ MayD: Heerlijk rode kool. Dat eten wij vanavond. Jummie!! Maar dan wel zonder eend. Balen dat je zo slecht geslapen hebt. Lijkt me super vervelend steeds moeten plassen. Komt natuurlijk door de druk die erop staat. @ Noosa: Wat fijn dat de commode zo goed in de smaak valt! Leuk hoor! Ik maak een foto van het kamertje als alles klaar is. De meubels zijn ook nog uit elkaar. Maar ben benieuwd naar jullie commode. Ik ga zo lekker ff douche en dan ontbijten. Daarna bakkie doen bij de buuf. Erg gezellig. En daarna ga ik weer solliciteren en de kledingkast opruimen. Kan gewoon geen kleding meer bij. Hihi! Ik heb zooooveel. En ik zou weer zo graag willen shoppen. Fijne dag allemaal!
Essie, fijne dag meis! 20 weken, wow... Gaat echt snel! Noosa, ben benieuwd naar de foto van de commode. Klinkt gaaf! Thee, ikwasdegenediedatvroeg . Kun je met jouw astma wel gewoon met huisdieren omgaan? Kan me voorstellen dat je met je werk ook wel eens bij gezinnen met huisdieren terecht komt? Ik vind dat je je niet schuldig hoeft te voelen richting je ouders hoor! Als ze het niet zouden kunnen betalen, zouden ze dat ook niet doen, toch? Ik denk dat ze hier alleen maar intens van genieten, zeker als jij de enige bent die hen kleinkinderen kan schenken. Gezellig samen gaan shoppen, heerlijk! MayD, balen dat je zo slecht hebt geslapen meis. Vandaag maar lekker rustig aan doen. Blijevrouw, ik denk dat je een verstandig besluit hebt genomen meis. Fijn om weer iets meer vrije tijd te hebben. 14 dagen voor het einde van je cyclus? Dan zit je nu rond je eisprong toch? @hier: poeh, vannacht heftig gedroomd zeg. We hadden een zoontje! Helemaal blij, bevalling ging fantastisch, borstvoeding kwam meteen op gang (jeetje, hoezo teveel mee bezig). Maar opeens was alles weg en bleek ik dat gedroomd te hebben. Een droom in een droom. En toen bleef ik heel verdrietig met lege handen achter . En toen ging die rotwekker! Pfff....
@ Gizzie: Het gaat zeker wel hard. Kan het soms ook nog niet geloven hoor. Wat een rotdroom zeg. Dat is zeker rot wakker worden. Maar ik hoop dat die droom super snel mag uitkomen. Ik gun het je zo. Wanneer was je nou vrij deze week? Ga je nog wat doen op je vrije dagen? @ Noosa: Ik zie dat je morgen naar het hartje gaat luisteren. Spannend weer. Ik heb donderdag weer een controle en mag dan ook weer naar het hartje luisteren. Leuk he?! Hihi...
aah bah gizzie wat een nare droom!! ik heb ook wel eens gedroomd dat we een kindje hadden,, zooo verliefd ben je dan in je droom. en dan word je wakker en is het weg !! pfff wel grappig trouwens ik droomde ook altijd over een jongetje?! haha we shall see
Ja, was echt vaag... Inderdaad Delta, zo verliefd! Zo intens blij en gelukkig. Gek dat je dat zo heftig in een droom kunt beleven. En dan daarna zo verdrietig. Hopelijk komt die droom inderdaad snel voor ons uit! En voor de rest van de meiden ook. Essie, ik ben niet vrij hoor, hihi. Was dat maar! Ben wel elke vrijdag vrij, omdat ik 32 uur werk.
@ gizzie: inderdaad. ik snapte nooit dat een moeder zoveel van haar kind kon houden, het was zo... intens... dat gevoel toen ik wakker werd had ik ook nog even, en dacht waar is mij kind?! miste dat op dat moment ook haha echt erg!! hoop echt dat onze dromen snel echt uitkomen meid!! en voor alle andere dames hier die nog niet zwanger zijn
Hè bah dat is een nare droom Gizzie! Gek hè hoe echt dromen soms kunnen zijn! Door de astma heb ik een zware huisdieren allergie, en we hebben zelf 2 katten voor/door mijn eigen katten heb ik immuniteit opgebouwd, dus dat vormt geen probleem. Ik kan ze alleen niet zelf borstelen, dus dat is een werkje voor Vl. Met andere katten/honden gaat op zich wel, maar als ik ze aangeraakt hebt moet ik wel meteen m'n handen wassen, voordat ik met m'n handen in m'n gezicht kom. Er is een hele lange lijst waar ik allemaal allergisch voor ben. Door de tijd heen weet ik inmiddels wel wat wel en wat niet gaat. Je moet soms een beetje creatief zijn Ooh dus jij hebt ook al zo'n rottige nacht gehad MayD? Ik heb echt amper geslapen, dus ik duik straks weer lekker op de bank. Jij ook lekker rustig aan doen, heb je nodig! Fijn dat er wat rustigere tijden aan komen blije vrouw! Heb je volgens mij ook nodig! Klinkt als een gave commode noosa! Ben benieuwd naar de foto! Ook naar die van Essie trouwens! Van dit kamertje kan je ook alleen het bedje en de commode bestellen bianca! Scheelt ook meteen 200 in prijs! Wij hebben geen vaste kasten, dus ik 'moet' er wel een grote kast bij hebben. @hier: vanmorgen het werk gebeld, zolang als ik aan het spugen ben mag ik niet komen werken. Morgenavond controle bij de vk, dus dan maar eens in overleg. Ik ben 'blij' dat ik nog niet hoef te gaan werken, maar baal er ook erg van. Ik wil me zo graag weer goed voelen! En meer energie hebben en überhaupt gewoon m'n eigen ding kunnen doen! Het vooruitzicht dat ik voorlopig nog aan bed/bank/wcpot ben gekluisterd is vreselijk..... Maar alles voor dat kleine boontje wat ik in m'n buik zag zitten! Het is het allemaal meer dan waard.
@ Thee: denk maar even goed aan jou en jullie boontje hoor! Zeker als je vannacht ook slecht hebt geslapen. Ik heb net Frambozenbladthee besteld... schijnt dat dat ervoor zorgt dat je BMM wat zachter wordt voor de bevalling, dat je minder bloedverlies hebt tijdens de bevalling en dat je sneller herstelt... Ik ben benieuwd!
@Noosa: Ohh ben erg benieuwd naar jullie commode!!! Dus gauw foto maken hihi @Mayd: Pff balen meis dat je zo slecht slaapt ... Hopelijk kun je dalijk uurtje op de bank/bed misschien wat slapen? Rust lekker uit meid en pak ieder minuut die kunt om ff te ontspannen... @Essie: Zoooo!!! al 20 weken!!!! Wat gaat dat snel!!!!! Ik weet nog dat alle zwangere dames hier zeiden: ik ben zwanger, en nu zijn jullie allemaal al halverwegen of moeten bijna bevallen!!!! @gizzie: Thnxs meis voor de lijst met namen .. Stonden indd wel hele leuke bij... Maar zijn toch veel hollandse namen erbij, en die hoor je hier in Limburg niet zo heel vaak en klinkt dan bij ons zo raar, zoals noortje.. Ik heb ook een lijst, ik wilde hem eerst voor mijzelf houden, maar degene die hem wilt pb me dan ff dan stuur ik ze jullie door Die droom komt me ook wel bekend voor!! en dan lijkt alles zo echt he!! En dan word je wakker .....Hopelijk mogen we snel hopen dat onze droom ook uitkomt! @thee: oh ja? hahah dat had ik niet eens gezien hahah!!! Dan is het een toepasselijk kamertje voor ons ... ik vind zowieso dat ze hele leuke kamertjes hebben bij Babydump voor een niet al te dure prijs.. Hebben jullie hem nu al besteld of nog niet? Oei meiss dat is niet prettig dat je hebt moeten spugen ... Beterschap en rust goed uit.. indd alles voor je lieve kleine boontje!!! @Hier: Heb steeds zo'n druk op mijn eierstokken lijkt het wel, i.i.g onderbuik.. Ik denk steeds misscien word ik nu toch ongi.. Ik wilde eigelijk gisteren al de h.a bellen, maar heb door dit gevoel nog niet gebeld eigelijk, bel k dalijk voor niets.. Wat zeggen jullie, nog 1 week aankijken of toch maar bellen? Zit op cd 84 vandaag. Gistern heb ik heel klein beetje oudbloed-slijmig achtig weer gehad op tampon, maar heel minimum.. Weet het ff niet meer wat ik nu moet doen, wel bellen, niet bellen??? HELLUPP??!!! Ik ga manlief zo brengen naar het werk & dan op mijn poetsplaat werken, dus tot strakjes !!
Ik denk dat je de HA moet bellen als je zelf vindt dat dat nodig is... Eventuele medicatie n.a.v. het doktersbezoek zou ik nog wel een week of 2 laten staan.
Ik heb goede verhalen gehoord over die thee MayD! En met dit soort dingen heb ik al helemaal zo iets van: baat het niet, dan schaad het niet! Als het jou een fijner gevoel geeft Bianca, zou ik gewoon bellen hoor! Maar ik zou denk ik, net zoals MayD zegt, met evt medicatie nog een week of wat wachten, voor het geval dat. Maar dan is je HA in iedergeval nu al weer op de hoogte.... Nee dat kamertje hebben we nog niet besteld, hij is altijd in vaste lage prijs bij babydump. Dus verder nooit in aanbieding ofzo. Dus daar wachten we dan nog even mee. Ben nu wel bezig met de kinderwagen, kan em misschien nog goedkoper krijgen als bij de babydump! Hoe is het met jou Delta? Alweer een aardig eindje opweg in je cyclus?
@ Gizzie: Geen idee hoe ik er dan bij kom dat je deze week dan vrij zou zijn. Hahaha.. Is het druk op je werk? Beetje bijgekomen van de droom? Wat voel je je dan rot met wakker worden. Kan het me zo inleven. Bah! @ Thee: Ik laat de babykamer pas zien als alles klaar is. Alles staat nog uit elkaar en moet nog in elkaar gezet worden, maar dat doen we pas als alles geverfd is enzo. Maar je krijgt het zeker te zien. En inderdaad niet gaan werken hoor als je zo blijft spugen. Aan jezelf en kleine korrel denken. Natuurlijk is het wel rot en is het niet leuk voor je werkgever, maar dit gaat nu voor. @ Bianca: Bizar he hoe snel het gaat allemaal. Niet normaal gewoon. Maar als ik jouw was zou ik wel gewoon de huisarts bellen en weer op de hoogte brengen. Dan weet hij/zij dat het dus nog steeds allemaal erg lang duurt enzo en worden er misschien andere stappen ondernomen. @ MayD: Ben benieuwd of die thee werkt. Ik had er nog nooit van gehoord. Wel slim inderdaad. Vanaf hoeveel weken wordt aangeraden om dat te gaan drinken?
lief dat je het vraagt Thee.. ja zit nu alweer op dag 11.. maar heb het wel moeilijk.. bang dat het steeds niet lukt.. ik lees mee.. reageer af en toe.. maar niet te veel meer.. wil beetje afstand houden