fijne avond essie! ohhh ik zie trouwens dat jij over 13 weekjes of zelfs eerder jullie meisje vast kunnen houden! wat gaat dat snel
wel fijn dat jullie me helpen! Ik bestel ze gewoon van 100 of 120 x 150. is t gewoon altijd goed.. wel jammer dat ze ze amper in t blauw hebben.. zachtblauw ofzo... hihi ja Ess er kan nog wel een broodje bij he?? Haha!! zit nu aan de luchtig toetje, die smaakt toch ff goed heee!!! Framboos...........
@ Troel: Jammie!!! Luchtig toetje is echt heerlijk! Ik wil ook!! Ik heb 2 grote mokken warme chocolademelk op. Ook erg lekker en de puisten heet ik alvast welkom. Grrrr!! Krijg echt puisten van chocola. Ik leek van de week op Nanny Mc Phee. Had echt een dikke vette op m'n neus. Whahahaha! Gelukkig nu verdwenen! @ Delta: Jaaaa, nog 12 weekjes!! Het gaat super snel. Kan het zelf nog niet eens geloven. Maar de tijd vliegt voorbij.
Zoooow wat een rust hier!!! oef ik heb me toch een zeer achter mn borst! Daar bij mn longen ofzo.. bij inademen, diep inademen echt mega steken maar ook bij gewoon ademen.. pff erg vermoeiend... denk dat t morgen wel over is maar jonges ik.word er gek van! Normaal trekt zoiets wel weg.. maar heb t al vanaf 12:00!! Wel erg druk geweest op mn werk vanmorgen...... maargoed.. ff ego! Truste meiden! Morgen lekker shoppen met moeders. toch nieuwe jas scoren.. die van otto was helaas niets.... Te korte mouwen en amper een muts eraan. tot morgen!!
Goedemorgen lieffies, Wat een rotnacht was dit zeg!! Pfff ben nog steeds moe. Niet grappig meer. Zovaak wakker geweest. @ Troel: Wat rot die pijn achter je borst!! Hopelijk gaat het nu beter. Misschien iets te druk geweest vandaag? Je lichaam geeft dat nu namelijk duidelijk aan als je teveel doet. Dus rustig aan hoor. Ik had vannacht zere tieten, jonguh!! Ook niet grappig. Zal wel met de melkproductie te maken hebben, denk ik. Leuk dat je vandaag met je mams op stap gaat!! Maar super balen dat de jas van Otto niks was. Heb je die jas terug gestuurd? Of heb je het met zo'n afhaalopdracht gedaan? Veel plezier met shoppen!! Vandaag moet ik weer voor de keuring bij de vk. Ben benieuwd. Wat wordt die kleine meid ineens zwaar zeg. Dat merk ik wel. En ik moet nog even. Vandaag komt mijn mams het rolgordijn op maat maken. Het kamertje heeft alweer een heel ander gezicht als het rolgordijn hangt. Ik ben dus super benieuwd hoe het eruit gaat zien. Verder heeft vandaag mijn mannetje een tweede gesprek bij een bedrijf, dus dat is wel erg spannend!! Ik hoop zo op goed nieuws. Maar dat weten we pas eind van de middag. Duimen jullie ook met me mee voor m'n mannetje? Hihi!! Hopelijk helpt het!!
Bianca, wat een goed nieuws meis! In het slechtste geval begin je over drie weken dus met provera en daarna aan de clomid. Er gaat nu echt iets gebeuren lieverd! Als het een cyste is, maakt de provera dat dan ook meteen schoon? Heb je uiteindelijk bloed moeten prikken, of niet? Uhm, hihi, ben niet nieuwsgierig verder hoor, maarre, wat heeft de dokter dan nagekeken bij je mannetje? Voelen of zo ? En hij heeft dus ook wat zaadjes achter gelaten begrijp ik? Knap van hem hoor! Mijn man zou daar ook totaaaaal niet op zitten te wachten (maar uiteindelijk ook wel doen ). Maar het is voor een goed doel, en inderdaad, je mannetje wil het waarschijnlijk net zo graag als jou! Essie, ik duim voor jouw mannetje!!! Hahaha, Nanny McPhee. Ik lig altijd helemaal in een deuk om jou. Zoals jij het vertelt, vind ik het toch wel heel bijzonder dat je mama bij de bevalling is. Zal een prachtige ervaring zijn voor jullie drietjes! @hier: gisteravond en vannacht wat zeurderige steekjes in mijn onderbuik. Misschien een naderende ongi? Of een naderend ei? Als het een ei is, is er weinig kans op bevruchting ben ik bang, want de seks is ver te zoeken deze week... Ik had me voorgenomen daar niet meer over te stressen, maar onbewust baal ik er toch wel een beetje van. Dat is het nadeel van lange cyclussen. Bij een regelmatige cyclus weet je precies op welke dagen je flink aan de klus moet (mag ). Maar dat tempo houden we geen weken/maanden vol! En dan zul je net zien dat ik dan mijn ei heb... Nou ja, ONTSPAN, ONTSPAN, ONTSPAN!
vervelend gizzie, dat je nu niet weet wanneer je ei gaat komen ja, hoelang ga je wachten voordat je naar de ha belt of?
Naar de huisarts gaan heeft echt geen zin. Er zijn bij de echo geen rare dingen naar voren gekomen. Zeker geen PCOS. Ik denk dat het gewoon nog met het ontpillen te maken heeft. Dat kan wel tot een jaar duren... Bij mijn beste vriendin ging het ook zo. De eerste cyclus was ontzettend lang, daarna iets korter, daarna weer iets korter, tot er uiteindelijk een mooie, regelmatige cyclus ontstond. Ik zal dus gewoon geduld moeten hebben. Maar als je even niet zo lekker in je vel zit, is het soms best moeilijk om steeds maar weer geduld te hebben... Heb je al gebeld naar de VK?!
@ Gizzie: Lieffie, thanks voor het duimen!! Ik ga ook volop duimen en hopen dat hij met goed nieuws thuis mag komen. Zo spannend weer. Maar ergens weet ik dat we nergens vanuit moeten gaan. Dat is weer die onzekerheid met al die sollicitanten tegenwoordig. We zullen zien. Ja, echt te erg. Ik leek echt op Nanny McPhee. Gelukkig nu niet meer, heb alleen een klein littekentje, omdat ik er natuurlijk niet van af kon blijven. Leuk hoor zo'n witte stip op een donkere huid. GRRRR!! Mijn moeder vindt het ook super bijzonder dat ze erbij mag zijn. Ze is me daar erg dankbaar voor. Zo maakt mijn moeder toch nog van alles mee met mijn zwangerschap. Ben mijn ouders ook zo dankbaar voor alles wat ze me gegeven hebben en nog steeds geven. Wordt gelijk emo. Haha.. komt ik weer... jankebal. Balen dat het klussen er waarschijnlijk even niet in zit. Ook niet als je je meest sexy lingersetje tevoorschijn tovert? Erg he dat onbewust stressen. Ik herken het, want heb het zelf ook nog steeds. Ik hoop echt dat je cyclussen steeds korter mogen worden en het liefst dat er nu een eitje klaar ligt die misschien toch nog bevrucht mag gaan worden. Ik duim voor je meis. Een hele dikke knuffel voor jou!!
Gizzie, steekjes kunnen wel je eitje zijn! Hoezo heb je deze week weinig kans op bevruchting? Als je eitje vandaag springt, kan je vandaag nog heeeeel snel klussen wie weet heeft het nog zin! Essie, hier ook een vervelende nacht. Heb jij ook dat je wakker wordt na zo'n 2 uur slaap en dan ruim een uur naar het plafond ligt te staren? Echt vervelend! Succes bij de VK!
ja dat is waar gizzie.. je hebt helemaal gelijk! maar goed we gaan hopen dat je snel weer ongi word, of juist niet natuurlijk! maar dat je dan in ieder geval een mooie cyclus gaat krijgen.. en ik ben het met noosa eens, gewoon klussen als je denkt dat je eitje eraan komt of steekjes voelt! want je hebt immers al een ongi en ei gehad! gewoon doen dikke knuff voor jou! ik ga denk ik volgende week pas de vk bellen.. heb toch geen bloedverlies of andere rare dingen! tis nog nog wel erg vroeg, het heeft geen haast, moet toch wachten ik vind het trouwens erg lief en knap dat je altijd zo geinteresseerd bent in iedereen!
Ik zit deze week dus echt niet zo lekker in mijn vel, en heb zelf ook geen zin in seks... En ik had me voorgenomen om niet gekunsteld te gaan seksen omdat ik misschien (dat heb ik al 4x gedacht deze cyclus) een eitje heb. Komt van het weekend wel weer. En als we te laat zijn, is het pech gehad. Volgende ronde weer. Essie, mooi om te horen dat je zo dankbaar bent meissie. Kan me voorstellen dat je daar wel een beetje emo van wordt. Echt bijzonder dat je je mama zo betrekt bij je zwangerschap, en straks ook bij de bevalling. Sexy lingeriesetjes...haha. Eigenlijk ben ik best een saaie muts wat dat betreft. Ik ben altijd meer van het praktische, dan van het mooie/sexy. Misschien moet ik toch eens wat meer mijn best gaan doen .
Leuk onderwerp eigenlijk wel . Hoe zit het met jullie seksleven (ALS IK VRAGEN MAG ). Doen jullie wel eens extra dingetjes om het specialer te maken? Zoals bijvoorbeeld lingeriesetjes, of iets anders? Even los van de zwangerschap... Bedankt Delta, lief van je. Ik ben ook echt oprecht geinteresseerd in jullie allemaal! Zo'n lieve mensjes hier...
haha gizzie, nou ons sex leven staat nu al 2 weken op een laag pitje pff wahaha... maar nee wij doen er ook vrij weinig aan? hier ook een saaie muts dus!
Goodmorning! @Essie: Wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen meid! Hoe komt het? Probeer vanmiddag ff je rust te nemen meid! Wanneer had je je sollicitatie gesprek meid? @Gizzie: Nee heb gisteren geen bloed hoeven te prikken. Dat moet ik dus op de 3e dag laten doen dat ik ongesteld ben door de provera. Als het goed is maakt de provera die kieste kapot ja, tenminsten hij zij dan is je baarmoeder schoon dus dan zal dat wel . Maar mag indd dan meteen met clomid 50mg beginnen. EINDELIJK gaat er iets gebeuren!!! Hij zij ook dat als ik met clomid begin en dan moet ik terug voor echo etc.. voor te kijken wanneer er een eitje groeit. Dan moeten we verplicht sex hebben de dag van te voren en dan weer terug voor een echo, en dan kan hij kijken of hij de zwemmers ziet richting het ei ofsoiets??? Ik snap jou situatie heel goed meid.. die kut cyclussen van ons ook he!!! Ik hoop zo dat het een eitje is meid en dat je toch wat kunt klussen? En anders hoop ik dat je ongesteld word en weer verder kunt! Welke cd zit je nu? Wat raar eigelijk he, je zou toch zeggen dat het ook pco is. Maar ja de echo zegt van niet, dus daar moeten we ook vanuit gaan. Bah ik vind het zo vervelend meid, je weet eigelijk nu helemaal niets @Delta hoe voeld het nu zwanger te zijn meid??? Ben je al gewend aan het idee dat je nu ECHT mama gaat worden? @Noosa klussen nadat je eitje is gesprongen heeft geen zin meer zij de gynaecoloog gisteren tegen mij.. Je kunt het beste van te voren het liefst iedere dag zij hij sex hebben.. Zodat er een voldoende vooraadje sperma in jou baarmoeder ligt om te bevruchten. Maar ja het is zo **** dat wij niet weten wanneer nou net dat eitje is.... Meestal als je steekjes voelt dan komt het eitje er al aan... Maar ja niet geschoten is altijd mis, dus ik zou er gewoon voor gaan . @sexleven.. Nee wij doen ook niets extra's alleen voorspel en het echte werk hahah jullie ?