bianca88: aaah eindelijk krijg je provera en clomid ja!! superrrrrr, hopelijk ben je er snel zwanger mee hihi ben al een beetje gewend ja! voelt goed moet ik zeggen aan de zwangere dames; hadden jullie bloedverlies en met hoeveel weken? ik nog niet, misschien kan het nog komen.. dan kan ik me erop voorbereiden ik weet wel dat noosa het had he?
He Bianc! Goh, echt fijn meis dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren. Mag ook wel, na bijna een jaar hè. Ik duim voor je dat het dan ook snel raak is!! Ja, dat is het vervelende. Als je een mooie cyclus hebt van 28 dagen, weet je dat je tussen dag 10 en dag 18 vaak moet vrijen (liefst elke dag dus begrijp ik uit jouw verhaal). Heb weinig zin om dat tot dag 130 te doen, hahaha. Grapje, ik ga er echt niet vanuit dat ik nu weer zo'n cyclus krijg. Ach, we zien het wel! Komt goed! Hihi, 3e saaie muts! . Nee hoor, ik vind ons geen saaie mutsen. Bij ons ook, eerst wat knuffelen en zo, en dan hoppa! . We hebben ook wel wat attributen in huis. Op zich best geinig, maar niet te vaak.
Jullie merken zeker wel dat ik weinig zin heb om te werken vandaag ? Ach, 1e week na de vakantie, moet kunnen. Gelukkig bijna weer weekend!
@Gizzie: Hahah ja 3e saaie mutsen hihih Enne welke atributen ben toch wel nieuwschierig hahaha.... Welke cd zit je nu meid?
Hellow! Moses wat een buik may! Ik kon het me sowieso al voorstellen dat je het super zwaar had op het laatst, en nu ik die foto gezien heb nog eens extra! Respect voor jou! Vind het ergens ook wel een beetje eng, eng op de goeie manier, meer spannend zeg maar. Dat is gewoon mijn toekomst..... *slik* Aaaah super lief kamertje noos! Ooh wat lijkt het me heerlijk om daarin weg te kunnen dromen! Over een week of 7 word ons kamertje geleverd, heb daar zo'n zin in! Klinkt goed bianc! Ik vind je zo dapper! Er is nu in iedergeval weer iets om naar uit te kijken, of een natuurlijke ongesteldheid, of je kan de boel gaan opwekken. Er word nu in ieder geval iets gedaan, lijkt me een prettig idee! Knuffel voor giz, ik hoop dat je weer snel lekker in je velletje zit! Shop ze troel! Lief dat je mams komt helpen es! En ik kan me wel voorstellen dat je je moeder erbij wilt hebben bij de bevalling. Dat is gewoon een hele andere situatie, denk dat het voor je moeder erg mooi zal zijn on erbij te mogen zijn! Als je volgende week gaat bellen is ook goed hoor delta! Wat dat betreft heb je gelijk, wachten moet je toch! Hoe gaat het werken met/voor je moeder? @hier: we hebben besloten, als we het geslacht weten dat nog een paar dagen voor ons te houden, en dan bij de bakker een taart willen laten maken. Buitenkant neutraal met iets van een ooievaartje en de zin: hoera het is een....... En als we dan de taart aansnijden zie je blauwe of roze vulling. Laten we op een avond de oma's en opa en de ooms en tante komen van onze welp. En dan willen we eigenlijk met het aansnijden van die taart het geslacht onthullen! Leek me wel een leuk idee! De oma's/opa en ooms en tante is spe vinden het vooralsnog iets minder leuk, want dat betekend dat ze iets langer moeten wachten hihi. En wij vinden het juist wel bijzonder dat het dan nog heel even ons geheimpje is! Maar goed dat geheimpje duurt max 2 dagen, (het duurt toch niet zolang om een taart te maken en op te halen?) anders kan ik het zelf ook niet volhouden haha 20 weken echo mag toch tussen de 19 en 21 weken he? Ik wil zo graag weer eens naar binnen gluren dat ik, zo snel als die 20 weken echo mag, gewoon die echo wil hebben! Wil zo graag weten of alles goed is met welpje en of ie het geslacht wil showen! Met 22 weken heb ik sowieso weer een echo en dan mogen beide oma's mee.
@Thee ohhh wat een super geweldig leuk ideee zeg!! Hoe ben je daar op gekomen ?! Met kleurstoffen kunnen ze een hele boel dus dat zal zeker weten lukken!!! Ja eindelijk word er actie ondernomen, ben echt blij!!! Hopelijk word ik nu gauw zwanger door de clomid en provera!!!
@delta: de eerste keer had ik vanaf 6 weken steeds een beetje bruin verlies, volgens de vk kwam dat heel vaak voor, was ook niets om me druk over te maken. Vanaf 8 weken was dat toen ook over. Paar dagen later had ik ineens heel veel bloedverlies met ontzettend heftige krampen, en toen was het fout. Volgens de vk, de gyn en mijn ha staan dat bruinverlies en de mk helemaal los van elkaar, had echt totaal niets met elkaar te maken. Deze keer heb ik alleen af en toe bloedverlies na de seks. Contactbloeding noemen ze dat geloof ik. Is omdat alles down under veel beter doorbloed is en er sneller een vaatje knapt. Arme vl heeft zowat een hartverzakking gekregen toen hij dat de eerste keer zag Je hebt iedere zwangerschap aktijd kans op bloedverlies. Bruinverlies of helder rood bloedverlies. Kan allemaal geen kwaad zolang je maar geen krampen krijgt. Uh....ons seksleven? Stuur maar een pbtje, is net iets te prive voor mn meelezer
Thee, dat is echt een leuk idee zeg! Super. Kun je niet alvast bellen om een afspraak te maken voor de 20 weken echo? Of werkt dat zo niet? Meelezer??? Hebt ik iets gemist? Bianca, vandaag cyclusdag 36. Hahaha, wil je dat echt weten? Nou vooruit. Uhm, een vibo , nog iets kleins dat trilt (niet echt een succes en de batterijen zijn erg snel leeg), zo'n ding (ring) dat je bij de man erom kunt doen (geeeeeen succes), en een kaars die superlekker ruikt, en waarvan je de kaarswas kunt gebruiken als massageolie. Die is wel leuk. Oh ja, en nog iets van glijmiddel, waardoor het gedeelte van de vrouw extra wordt gestimuleerd. K-k-k-koud, en een heel apart gevoel . Whahahaha. Zo, heb mijn portie privédingen wel weer gedeeld voor vandaag .
Bianc: een vriendin van me kwam er mee, zij had het op internet gelezen. Schijnt iets heel amerikaans te zijn, daar hebben ze een gender reveal party. Tijdens zo'n party wordt dan door zo'n taart het geslacht van een kindje onthult. Nou heb ik niet zo veel zin om een hele party te geven (ik heb ontdekt dat ik ergens in maart of april een babyshower krijg, dan worden het wel heel veel party's aangezien ik zelf in februari jarig ben (zo'n 2 weken na de 20 weken echo, dus dan zouden we van de gender party naar mijn verjaardag gaan, naar de babyshower, allemaal binnen een dikke maand.... Iets te veel van het goeie denk ik haha) Maar het idee van de taart vond ik wel heel leuk! Dus dat gaan we gewoon doen maar dan alleen met de naaste familie leden zeg maar. Kan nu al niet meer wachten! Haha
@ gizzie: haha atributen! die hebben wij niet eens.. @ thee: oh oke bruin verlies is wel normaal dus, had je bij deze zw er ook last van? indd, ik wacht nog even, moet toch wachten sowieso! werk gaat goed, ben ondertussen thuis bij mijn eigen wat dingetjes aan het zoeken en info verzamelen
Gizzie: nee volgende week heb ik weer een controle bij de vk, en dan krijg ik een formulier mee voor de 20 weken echo, en als ik die heb kan ik de afspraak maken. De vk hier maakt zelf geen echo's, dus ik moet dan naar Diagnostiek voor U. En op dat echoformulier staan bepaalde code's op die ik moet doorgeven bij het maken van de afspraak. Dus ik moet echt echt echt nog een week wachten tot ik de datum van die echo kan vast zetten. Maar ik wil wil wil niet meer wachten! (oeh..... Nou kom ik wek heul neurotisch over ) Ja tijdens jouw vakantie heb ik ontdekt dat ik een meelezer heb.... Wil daar verder geen woorden aan vuil maken, maar ineens zijn dan sommige dingen te prive om hier te delen. Maar daar zijn pbtjes voor uitgevonden!
Zo ben ik weer even!! Gizzie, als je geen zin hebt, dan moet je het inderdaad niet doen! Moet wel leuk blijven! Seksleven...wat is dat? Haha nee hoor grapje. Merk nu het lichamelijk wat zwaarder wordt dat het minder is. Baal er zelf ook wel van, maarja het is niet anders. Verder weinig kinky dingen hoor hier...heb geen schommels, zweepjes en tuigjes in huis. Delta, bloedverlies heb ik gehad inderaad. En behoorlijk wat ook! Maar bij mij is het allemaal goed gegaan gelukkig. Wat thee ook zegt, geen krampen is geen stress! Gelukkig heb je er geen last van want ongemerkt geeft het toch wel een hoop stress.
O Thee, van zo'n party heb ik gehoord inderdaad. Klonk mij nogal amerikaans in de oren vooral met al die kado's etc. erbij. VInd het altijd lastig omdat je mensen niet wilt verplichten om iets te kopen natuurlijk. Maar hoe jij het nu zegt klinkt het wel leuk, wat kleinschaliger hihi
Nee deze zw helemaal niet! Dus in mijn soms niet zo nuchter nadenkend hoofd hoort het wel bij elkaar. Al heeft de gyn me destijds laten zien waar dat bruinverlies vandaan kwam, en dat kwam dus echt van buiten de baarmoeder, terwijl de mk dus echt binnen in de baarmoedeer gebeurde. Het staat echt 1000000000% los van elkaar. Maar soms ben ik nogal goed in het bedenken van complottheorieën, en zeker toen de mk nog aan de gang was. Dus al had de hele wereld me verteld dat het los stond van elkaar, ik geloofde daar toch niet in! Later toen het hele emotionele gebeuren een beetje zakte, en ik weer normaal en nuchter kon nadenken zag ik ook wel heel goed in dat het niets met elkaar te maken had. Het was gewoon echt pure toeval! Beetje domme en vervelende toeval. Maar wel echt gewoon toeval.... Bruinverlies kan er gewoon bij horen. De ene heeft het wel, de ander heeft het niet. Ben wel blij dat ik het nu niet heb. Is toch niet zo heel smakelijk, iedere keer zo'n bruin goedje in je inlegkruisje Maar goed, deze keer heb ik er andere niet smakelijke dingen voor terug gekregen, dus tjah.....
Hoi ladies, Heb alweer een dag of 2 niet van me laten horen denk ik hihihi. Lees allerlei spannende dingen over speeltjes enzo hihihi. @delta: ben echt zo blij voor jullie meis! Hoe voel je je? @Bianca: meis wat fijn dat er nu wat voor jullie gedaan wordt en dat je provera en clomid mag. En wat goed dat de onderzoeken meevielen! Ik ga erg hard voor jullie duimen meid! @essie: ik hoop dat het gesprek van je mannetje goed gaat! Alle andere dames: sorry als ik niet op jullie heb gereageerd. Heb nog niet alles terug gelezen. Beetje lastig op mijn tel hihihi. Bij ons gaat alles goed! De 3D echo was super gaaf. Echt ge-wel-dig om Bieboe zo te zien. Het enige wat we niet helemaal optimaal hebben mogen zien is de voorkant van het gezichtje. Daarvoor mogen we een keer terug komen. Goede service, die dame was erg geduldig en probeerde van alles om Bieboe te laten draaien, helaas zonder succes. Hihihi. Hoop dat de herkansing beter is We hebben iets meer foto's meegekregen van die lieve mevrouw, dan eigenlijk in ons pakket zat en we krijgen bij de tweede echo nog meer foto's mee. Echt toppie. X
Inderdaad! En zeker omdat ik weet dat ik ook al een babyshower krijg, en zelf nog eens jarig ben vond ik dat gewoon te veel worden. Met m'n verjaardag krijg je sowieso al kadootjes, en met die babyshower ook. Straks is iedereen blut omdat ik(wij ) zo een kind wil(len) Ik vind het wel prettig om dat met die taart wat intiemer te doen. Gewoon gezellig, kopje koffie met een stuk gebak, in roze of blauw
Heb ff gegoogled naar zo'n taart! Erg leuk zeg!!!! Had ik nog nooit eerder gezien! Die americanen zijn eigelijk toch hardstikke gek he hahaha, ze hebben voor ieder ding wel iets apparts Zo meiden ben de weg af, kga lekker koffie leuten bij mijn zwangere dinnetje.. xxxxx