De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

@ noosa: ja zoiets stond me bij dat je best veel bloedverlies had steeds, gelukkig is nog steeds alles goed! ik hoop dat ik het niet ga krijgen, en sowieso geen krampen! kan me voorstellen dat het elke keer steeds veel stress gaf ja!!

@ Thee: kan me goed voorstellen dat je dat toch dacht! ik bedoel ik zou ook denken dat het een aanleiding geweest zou zijn, ook al hoeft dat helemaal niet natuurlijk! gelukkig heb je nu geen bloed gehad of bruin, scheelt een heel hoop onzekerheid!!
    ik hoop zelf dat ik het ook niet ga krijgen, merk wel dat als ik afveeg na het plassen dat ik elke keer weer kijk; er zit toch niks he? haha pff

@ cherry: dankjewel meis! hihi ik voel mij verder nog helemaal prima! af en toe steekjes/branderig gevoel in liezen.. gevoelige borsten/tepels maar verder neuh gaat goed! :D oh ja wel meer honger ... hihi
    hoeist met jou meid?

hoe zou het eigenlijk met lovely zijn? tis al zo een 3 maanden geleden dat ze wat gepost heeft!

heb trouwens ook een andere banner gemaakt :D leuk vind ik m

veel plezier bianca!

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Erg leuke banner Delta!

Hé Bianc, moet je wel ff reageren op mijn berichtje! Nu voel ik me echt zo'n idioot met al die stomme dingen...

3. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi lieffies,

Wat gaan jullie hard zeg. WAUW!! Moet echt veel terug lezen.

De controle bij de vk was goed. Nog steeds een lage bloeddruk en hartje klopte goed. :D In totaal ben ik nu door de zwangerschap 12 kg aangekomen!!! MEN, wat gaat dat nu ineens hard. Ik heb duidelijk een groeispurt gehad. De hoogte van mijn baarmoeder klopt helemaal met het aantal weken dat ik zwanger ben, dus dat is wel fijn dat dat goed groeit. De volgende keer heb ik de groeiecho. Weer naar de kleine meid staren. :D

@ Bianca88: Ik zal zeker wel mijn rust pakken. En doe rustig aan.
    Jij weer druk met werken? Hoeveel schade hebben jullie nu in totaal aan die stomme lekkage overgehouden?
    Veel plezier met koffieleuten bij je vriendinnetje! :) Gezellig!
    @ Thee: Wat een super gaaf idee om met zo'n taart het geslacht te onthullen. :D:D Super origineel. :p

@ Noosa: Ik heb gewoon amper een oog dicht gedaan vannacht. Niet normaal. Maar ik lig ook helemaal niet meer lekker. Denk dat ik toch maar binnenkort zo'n voedingskussen ga kopen.
    Jij nog wat doen vandaag?

@ Cherry: Super gaaf dat jullie de 3D echo hebben gehad. Wel jammer dat hij/zij het gezichtje niet goed liet zien. Hihi.. wel super netjes dat je nog een keer mag terug komen daarvoor. :D Hele goede service.

Ons seksleven is nu wel anders door de zwangerschap. Maar we hebben gelukkig de handjes nog en ons mondje. :p;) Het idee dat ie nu met z'n lul m'n geboortekanaal in gaat vind ik een beetje apart. Een klein beetje erin vind ik niet erg, maar wil niet dat ie hem er helemaal in ramt. ;)
    Wij hebben geen handboeien ofzo. Maar zo'n trilding heb ik wel. :p Wordt nu trouwens helemaal niet gebruikt. Hihi.. Oke.. genoeg info!

4. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Whahahahahahaha Essie, ik lig hier helemaal dubbel van het lachen! Oh, wat erg, hahahahahaha. Geweldig.

Maar super dat je weer helemaal bent goedgekeurd bij de VK! Gaan jullie trouwens ook nog een pretecho doen?

5. Delta

Delta Niet meer actief

wahaha essie; geboortekanaal :p jij brengt het wel uuh erg smakelijk :D

wat fijn dat alles goed was :D heerlijk is dat

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    O Essie, je bent echt gestoord hihi!
    Fijn dat alles goed is! Wat zei ze over harde buiken? Zelfde als bij mij? Hihi

Net even in de babykamer bezig geweest, nu chillen.Wat een weer opeens, getsie.
    Vanaaf bij schoonouders eten en dan meteen door naar werk voor spoedvergadering...Pff lekker gezeik denk. Daarna komt vriendin bakkie doen dus ik hou me koest vanmiddag!

7. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ja Noosa, ineens best frisjes! We krijgen een winters weekend! Hopelijk heb je daarna minder last van muggen...;).

Hoe gaat het met de badkamer?

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is t begonnen met regenen! Bahh...
    O...hou op over muggen! Vannacht weer 4 gekilled....moeten echt n oplossing vinden, helemaal als straks de kleine man er is.
    Hoop maar dat de vorst ze weg houdt bij ons!

Badkamer staat ff stil. Morgen gaan ze verder...afvoer etc plaatsen en beton storten waar er n stukje uitbouw komt.
    Voorlopig is het 1x in de week dat hij komt dus t lijkt niet op te schieten maar alles is nog leefbaar dus ik heb niets te klagen.
    Over 2 a 3 weken neemt hij en mn vriend een paar dagen vrij om ff te knallen qua tegelen en aansluitingen.
    Ik zie alles nog positief haha!

Jullie zolder?? Hoop verfwerk toch nog?

9. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Vind het wel apart hoor, die muggen bij jullie. Ik heb er sinds de zomer geen een meer gezien. Wonen jullie in de buurt van water of zo?

Goed zo, geen stress! Komt vanzelf goed. Als ze straks een paar dagen hard klussen achter elkaar, ziet het er meteen anders uit.

Yep, nog heel veel schilderwerk te doen! Maar ML mag zich daarop gaan uitleven. Ik ben z'n assistent ;).

10. Delta

Delta Niet meer actief

hmm vreemd noosa ! die muggen, wij wonen ook aan het water en bos, maar geen last van gehad! de gehele zomer niet ook..

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hebben geen water in de buurt...we snappen er echt niks van! We verdenken ze ervan om ergens in een hoekje verstopt zitten en aan t wachten zijn tot we eindelijk liggen te slapen...dan gaan ze op jacht. Hahaha

12. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahahaha, dat zal het zijn! Oké, ze slapen.....NU! :). Bzzzzzzzzzz.

13. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hé, mijn humeur is verbeterd! Jeeeeej. Komt door jullie! Thanx girls!

14. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Gizzie zo zie k t helemaal voor me! In mn gedachte hebben ze ook zo'n vliegbril op en n rode cape...

Fijn dat je humeur beter is! Houden zo!!

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahahahaha, ene arm naar voren en de andere strak langs z'n lijf ;). SUPERMUGGGGGGGGGGG!

Wat eet iedereen vandaag? Wij aardappelpuree, eikenbladsla met komkommer, spekjes en honing/mosterd dressing, en kipkluifjes uit de oven.

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    JAAAA PRECIES ZO!!!! Haha lekker wijf :)

Ik weet niet wat ik eet....schoonmoeder kookt.
    Jou eten klinkt heerlijk!

17. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ik weet wel waar ik aan denk als ik vanavond in mijn bed lig :p.

Oh ja, eten bij je schoonouders! Gezellig!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Wij eten een broodje vanaamp.. hebben namelijk vanmiddag warm gegeten bij de geel-blauwe woongigant hahaha

19. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Wow MayD, ik zie nu pas jouw foto met je buik :$. My god, nu begrijp ik nog meer hoe gesloopt je was op het einde. Je zou verwachten dat er een 10 ponder in zou zitten, maar toch was dat niet zo hè? Zo te horen hebben jullie je draai al redelijk gevonden, of niet? Heerlijk meis.

Hahaha, duitse helm! Nu heb ik ineens heel andere beelden voor me dan van muggen met vliegbril en rode cape...;).

20. Delta

Delta Niet meer actief

haha gizzie! fijn dat je humeur beter is nu :D

heeeerlijk klinkt jou eten! hmm

hier eten we gekookte aardapelen, prei a la creme en groenteburger met champignonsaus

Deel Deze Pagina