Wow MayD, wat een mooie grote buik hihihi. Kan me voorstellen dat het erg zwaar was de laatste paar weken. Ben erg benieuwd hoe groot ik nog zal worden
Oeh ik krijg trek van al dat gepraat over eten. Wij eten Macaroni á la Mama Cherry Mijn mama kan erg lekker macaroni maken... met surinaamse kruiden...yummmmm heerlijk Ik lig nu op mijn oude bedje in mn ouderlijk huis. Heerlijk weer even "kind zijn" en je laten verwennen door mama ` Oh en over intieme dingen Bij ons staat het allemaal ook even op een laag pitje. Meer knuffelen enzo. KOmt door alle pijn die ik heb. Maar als het ervan komt gaan we helemaal los. Dobbelsteen spelletjes, handboeien, de hele boel whahahahaha
Woehoe, Cherrygirl! Hahahaha, helemaal los! . Bedankt voor het delen! Oh, heerlijk zeg. Lekker even kind zijn bij mama. En wat klinkt die macaroni geweldig!
Ik krijg honger van jullie! Vanaaf eten we lekker nasi! Lekker dat je zoveel hebt kunnen besparen may! Alle kleine beetjes helpen denk ik dan maar
Vanavond weer Wie is de Mol kijken! Leuk, leuk, leuk. Nog plannen voor het weekend meiden? Morgen gaan we uit eten met mijn paps en mams. Wij nemen ze mee, om ze te bedanken voor het harde werken bij onze verbouwing. Zaterdag verjaardag van mijn schoonzus, en zondag lekker rustdagje!
Owww ik heb echt een eet-dag. In de ochtend gaat het nog wel..maar na mn lunch dan kan ik blijven eten! Voel de kleine man ook veel bewegen vandaag..misschien dat het daarmee te maken heeft? Haha Jaa vanavond wie is de mol! Leuk MayD, fijn dat je zo geslaagd bent Harold moet weer bijna werken zeker? Zal wel gek zijn zo met zn tweetjes thuis dan. Weekendplannen, zaterdag komt er n vriendin eten en daarna n verjaardag. Verder weinig! Vind het wel lekker. Volgend weekend is vriend weg, bah daar zie ik wel tegen op! Maarja..zo ver is t nog niet haha. Lief dat jullie jou ouders mee eten nemen Gizzie!
@Noosa: ik had gister echt een vreselijke eet-dag! hihihihi. Heb echt van alles naar binnen zitten werken. hihihi. @Gizzie: hahaha graag gedaan hoor. Het is heerlijk om zulke dingen hier redelijk anoniem te kunnen delen @MayD: wat goed dat je geslaagd bent...wat een koopjes!! Altijd leuk! En ja ik zal zeker genieten van alle verwennerij. Voor je het weet hebben we er zelf thuis eentje die zo verwend wil worden door mama @weekendplannen: wij hebben zaterdag een leuke fotoshoot gepland met mijn zwangere buikje en mijn hubby. De mooiste foto komt misschien ook op de babykamer te hangen. Daarna gaan we lekker uit eten (fotoshoot erg goedkoop kunnen scoren via een aanbieding op marktplaats en uit eten via een Groupon Deal hihihi). Zondag lekker uitrusten en de laatste dingetjes bespreken voor de muurschildering. Die wordt volgende week donderdag gezet. Ben zoooo benieuwd!! Ohh en ik zie net dat Noosa en ik nog maar 99 dagen hoeven!! hihihi. Eindelijk 2 cijferig aftellen Gaat erg snel zeg!
Ik zie nu pas dat Cherry en Noosa tot op de dag gelijk lopen! Grappig zeg. Leuk, zo'n fotoshoot Cherry! En daarna lekker uit eten met z'n tweetjes (uh, drietjes ). Gezellig! Ik vind de anonimiteit ook zo fijn hier. Sommige dingen die ik met jullie deel, deel ik met mijn beste vrienden nog niet eens! Nou lieverds, mijn 1e werkweek na de vakantie zit erop! Misschien kom ik morgen nog even kletsen, anders alvast een fijn weekend allemaal!
Die uitroeptekens mogen ook wel eens wat minder in mijn berichtjes. Wat een hypergedrag zeg . Doei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha ik werk ook graag met uitroeptekens!!! Praat in het echte leven ook vrij hard, misschien heeft het daar me te maken Cherry, klinkt heerlijk jou weekend. Geniet ervan meis! DOEI GIZZIEE!!!!
Haha ik gebruik ook erg veel !!!!!! Ben dan ook een erg enthousiast blij mensje Fijn weekend Giz! Geniet er van! Have fun met de fotoshoot Cher! Lijkt me leuk om te doen!
@gizzie ik snap je laatste berichtje na mij toe ff niet hoe bedoel je moet ff reageren of je berichtje anders voel je je een idioot ? Middag omgekregen bij mijn vriendin. Ze heeft precies hetzelfde proces doorgemaakt als mij, dus dat is wel erg fijn. Kan overal met haar het over hebben, ze snapt wat ik bedoel dan dat is wel fijn. Zij is bij 100mg clomid zwanger geworden. Ze vertelde dat het wel een zwaar proces gaat worden, moet als ik dalijk clomid ga slikken om de dag naar het zkh voor een inwendige echo !! hopelijk gaat dit lukken ivm mijn werk! Het zijn wel maar 5 min zon echo, maar ja je moet er wel 3xper week heen.. gaat nog een heel proces worden!!
Dank jullie wel ladies!! We gaan zeker genieten Lieverds ik hou het even hierbij voor vandaag. Zometeen lekker eten en kletsen met mn ouders. Fijne avond lieverds! x
@ bianca88: gaat zeker een heel proces worden!! maar dat is het allemaal wel waard als je uiteindelijk een mooi wondertje in je buik gaat krijgen! ik denk dat het heel snel kan gaan nu @ cherry: fijne avond!
Je gaat een heftige tijd tegemoed bianc..... Ik weet niet hoe ze bij jullie werken, maar hier in het zkh doen ze dergelijke echo's ook in de avonduren en zelfs in het weekend. Mijn vriendin heeft ook clomid gebruikt (uiteindelijk zelfs 150 mg ) en ging vaak in de avonduren voor de echo. Het word gewoon te veel als je daar steeds vrij voor moet vragen.... En in het weekend ging het ook gewoon door, juist om zo goed mogelijk te bepalen wanneer je ei zou kunnen gaan springen. En daarbij gaan al die hormonen ook rare dingen met je doen, je moet dit echt niet te licht oppakken hoor! Het is onwijs fijn dat het er is en dat er miljoenen vrouwen zijn die op deze manier toch zwanger kunnen worden. Maar ondanks het zo simpel lijkt (iedere dag een pilletje slikken) is het toch heel wat! Daarom vind ik je ook zo dapper! Ik heb gezien wat het bij mijn vriendin deed, pffffffff petje af! En ja, je hebt eigenlijk geen keus, als je graag een kindje wil, moet je dit zo wel doen. Maar toch, wil niet zeggen dat het niet heftig is!