De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    @ delta: snap ik meis! Je wens is zoooo sterk! Maar houd moed! Zo te zien heb je steeds een nette cyclus, en dat geeft hoop! Mijn duimen draaien voor je meis! Dikke knuffel

2. Delta

Delta Niet meer actief

dankje lieve Thee!! ik wens jullie het allerbeste, maar reageren op de gezellige verhaaltjes als baby spullen.. kan ik even niks mee.. maar dat begrijpen jullie denk ik wel he :) dikke knuffel terug meis!!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Och Delta, dikke knuffel meis!!!!

4. Delta

Delta Niet meer actief

thnx lieve MayD! Jullie zijn lief! ik hoop dat ik snel mee mag praten met alle ongemakken en baby spullen :) tot die tijd houd ik me een beetje afzijdig..

5. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Thanks! Dat ga ik onthouden. ;) Je weet maar nooit.

@ Delta: Oh meis. Blijf vertrouwen houden en probeer positief te blijven. Lekker ontspannen. Dikke knuffel voor jou!

6. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Tuurlijk snappen wij je Delta, is toch ook logisch! Hopelijk ben je snel zwanger en kan je lekker meekletsen over alles!

7. Delta

Delta Niet meer actief

thnx lieverds! ik lees af en toe mee.. maar ga me zoveel mogelijk proberen te ontspannen en het op me af te laten komen. moet goed komen.. ik had trouwens nog mail terug gehad van de ha.. en ze zei als je over een paar maanden nog niet zwanger bent, ben je van harte welkom op het spreekuur.. dus dat is ook wel fijn, dat ze me in ieder geval serieus nemen

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Oke dat is wel fijn Delta! En wanneer zijn jullie een jaar bezig? Goed dat ze het in iedergeval serieus nemen!
    Probeer zoveel mogelijk te ontspannen! Ookal is dat 100 keer makkelijker gezegd dan gedaan....

9. Delta

Delta Niet meer actief

uhm in mei zouden we een jaar bezig zijn! duurt dus gelukkig nog wel even hoor! hoop dat het voor die tijd al lang raak is! zal wel toch?! hahaha. maar indd lekker ontspannen.. lukt best aardig :)

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Mej is gelukkig nog een eind weg! Dus wat dat betreft nog genoeg rondes om het zelf te proberen!
    Maar goed, je hebt nu in iedergeval het vooruitzicht dat je sowieso naar de HA kan en dat er dan verder gekeken gaat worden. Dat zal ook wel rust brengen denk ik

11. Delta

Delta Niet meer actief

ja kopt ! mei is zeker nog een eind weg.. en we gaan er vol goede moed en zin door.. wil er niet teveel aan denken, dan gaat het goed!

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah Delta, dikke knuffel voor jou!
    Moet een goed gevoel geven dat de arts je in ieder geval wel serieus neemt!
    Maar nog genoeg kansen voor jou lieverd!
    Iets in me zegt dat het deze ronde wel eens raak zou kunnen zijn (maar of je nu van mijn gevoel uit moet gaan haha).

Thee, fijn dat je nog lekker even thuis kan blijven. Natuurlijk wil je het liefste aan het werk zijn en nergens last van hebben. Maar korrel en moeder gaan voor!

Voor de nieuwsgierigen, commode staat in mn album. Je moet wel beetje er doorheen kunnen kijken hoor!
    Maar ik vind hem zo geweldig!

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Commode is leuk noosa! In het wit issie helemaal geweldig denk ik!

14. Delta

Delta Niet meer actief

hihi thnx noosa!! ik hoop dat je gevoel gelijk krijgt.. moet nog wel mn eitje krijgen :) maar we zien het wel, we gaan niet vrijen omdat het moet, gewoon omdat we willen.. als we geen zin hebben dan doen we het niet.. niks meer plannen... thnx voor all knuffels en lieve woorden!

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Delta: Je mag hier dan misschien minder zijn, maar ik denk aan je! En gun het jou en de andere meiden van harte om snel zwanger te mogen raken.
    Nogmaals een hele dikke knuffel voor jou!

16. Delta

Delta Niet meer actief

dankje essie! en inderdaad ook voor alle andere niet-zwangere dames!!

17. Troel

Troel Niet meer actief

hoi meiden!!

Hoe is het hier? Ik betrap mezelf er net op dat ik een heel pakje zure matten opgevroten heb..... Eeeuuh ... oeps? :)

Delta: Succes meis! Dikke knuffel!!

Ess: Ja we willen de baby kamer licht en fris houden. En dan bedoel ik witte meubeltjes, witte muren en 1 muur in een licht tintje. Als t een meisje is vind ik het heel schattig om 1 muur heeeeel zacht roze te doen.. maar dan echt heel licht he.. Maar met blauw vind ik dat weer te koud denk ik... Verder een lichtgrijs rolgordijntje met witte gordijntjes ervoor of andersom... Wit rolgordijntje en licht grijze gordijntjes ervoor.. en ergens een mooie muurschildering achtig iets.. of dat nou een paar mooie sterren zijn of bloempjes of iets.... weet nog niet... Jullie hadden echt een thema hè? Woezel en pip? en nog iets toch? ook schattig he?? En nijntje dan!!! Ik hou er van!!!

knuffel voor Gizzie!!!

Thee??!! hoe voelt u zich? ;)

Ik heb een minie toetertje.... :) Ik ga NU foto proberen!!!

18. Troel

Troel Niet meer actief

Oh en een houten vloertje... :D:D

19. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Onze as babykamer: witte muren: check! 1 muur moet nog in kleur wat past bij het geslacht tzt. Houten vloer: check! Ligt over de hele bovenverdieping, een Frans Eiken vloer. Witte rolgordijntjes: check!
    Rustig kamertje: check! Zie de meubels die we hebben uitgezocht. Een licht Nijntje thema, maar over het algemeen wel subtiel
    Komt volgens mij redelijk overeen met wat jullie graag willen Troel! I loooooove it!
    Wij hebben vorig jaar ons hele huis verbouwd, de houten vloer die we toen beneden hadden, ligt nu boven. Boven meteen maar alles geschilderd zodat we voorlopig echt klaar zijn. Nu dus alleen nog 1 muur in de juiste kleur tzt!

Ben benieuwd naar je buikfoto!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    IEMAND BELANG BIJ CAPPUCINO?

Ik heb sinds vandaag officieel lekkage en voor het eerst koffiepads is de BH...

@ Noosa: mooie commode, kan me voorstellen dat je er blij mee bent... denk je wel aan het stofkapje met schuren???

Deel Deze Pagina