De Baby Babbelaars (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Lief dat jullie benieuwd zijn naar mn yoga!! Was leuk! Moeilijk me te ontspannen.... maaaar dat komt wel... ademen laag met de buik ging wel meteen vanzelf! Echt top! Je wordt zo heeel goed voorbereid op de bevalling zeg :) lekker slapen nu meide truste!!!!

Delta ik val je niet aan hoor naar vind wat je zei niet helemaal kloppen.... sorry.. :)

2. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Troel: Fijn dat de eerste yoga les goed bevallen is. Hoe doe je dat dat ademen met je buik? Is dat lastig?

@ Noosa: Les 7 alweer gehad. Wat gaat dat snel. Is persen zo moeilijk? Dat is toch hetzelfde als poepen? Of zie ik het verkeerd? Nog tips voor persen?

Wij hebben vanavond American pie: the wedding gekeken. Wat een film. Hihi! :p Uit de kast heb ik nog nooit gezien.
    Ik ga nu proberen te slapen. Er waren hier net buren bezig met klussen. De boormachine maakt zo'n lawaai! Welke idioot gaat er nu boren?!? Echt lomp!

3. Delta

Delta Niet meer actief

#3443 Delta, 24 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 jan 2012
    nee, maar het is vast een stof in hun hersenen die ze missen.. ik bedoel, je zegt niet zelf van; laat ik eens lekker op mannen vallen of op vrouwen.. dat ben je vanaf de geboorte of wat zeg ik vanaf de bevruchting.. ze zijn niet anders, mensen met een handicap ook niet, maar HEBBEN iets wat anders is.. dat bedoelde ik ermee.. maar goed dit is diep gedacht van me, ik weet het

oh en trouwens het is gewoon zo dat de hersenen van een homoman/vrouw er anders uit zien dan die van een heteroman/vrouw.. het is anders ontwikkeld tijdens de zwangerschap.. dus dat wilde ik er mee zeggen! ze kunnen er niks aan doen.. maar ach, no discussion

4. Troel

Troel Niet meer actief

Naar mijn idee 'missen' ze niets. Als dat zo zou zijn zouden ze dus niet 'normaal' zijn. En dat zijn ze wel. je hebt ook mensen die op allebei vallen, dus die missen wel 'iets' en toch niet?

5. Delta

Delta Niet meer actief

nou ze missen niks, maar er is gewoon bewezen, dat hun hersenen anders eruit zien.. gezien 'wij' op de wereld zijn gezet om ons voort te planten, dat kunnen homo's niet.. en nee ze zijn qua mens en gevoel NIKS anders.
    tja er zijn mensen die bi zijn.. dat was laatst zo een trend.. ik weet het niet, misschien experimentatie? no idea!

ik zeg ook niet dat ze wat missen, maar het is gewoon bewezen betreft hersenen..

6. Troel

Troel Niet meer actief

Er is trouwens ook onderzoek gedaan waaruit bleek dat het gewoon biologisch bepaald is, homoseksualiteit. dat de hersenen van hetro's en homo's gewoon gelijk zijn.... ;):p:D

7. Troel

Troel Niet meer actief

We zijn t niet eens blijbaar! Kan!

8. Delta

Delta Niet meer actief

hahaha.. vreemd, ik weet het ook niet, ach ja, het blijft een mysterie misschien, het enige wat we moeten doen is iedereen gewoon respecteren en het liefst ook nog accepteren..
    wie dan ook, bruin, geel, groen, homo of geen homo, met handicap of zonder handicap.. it al doesnt matter
    en bovendien, iedereen is uniek, we zijn allemaal ANDERS..

9. Troel

Troel Niet meer actief

10. Delta

Delta Niet meer actief

gelukkig maar, maar je bedoel met biologisch bepaald genetisch bepaald of?

11. Troel

Troel Niet meer actief

homoseksualiteit wordt zowel bepaald door genetische factoren, opvoeding èn biologische elementen. Alleen zijn die biologische factoren doorslaggevend.....

12. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goeiemorguhh...

Toch nog ff een berichtje voor ik ga werken ;)
    Je bent zoals je bent, en je bent zoals je geboren bent.. iedereen is gelijk vind ik, of je nu homo, Hetro, lesbisch, bi of gehandicapt bent we zijn allemaal mensen ;)
    Iedereen verdiend respect vind ik...

Meiden ben werken tot 2 en dan ga ik meteen ff shoppen voor de luier trein, ennnn heb weer een kraamkadootje verkocht ;)!! Jeujjj ben trots op mezelf!

@noosa sorry hihi had het niet gezien dat je al iets over je cursus had verteld ;), hoe lukt het met het puffen? Heb je een leuke groep? Hoeveel kost zon cursus eigelijk?

@troel fijn dat je yoga ontspannen was meid,hoe vaak ga je per week?
    collega van mij doet tai chi als ik het goed spel, ook heel ontspannen schijnbaar!

@cherry , bianca82 en b.b hoe is het met jullie meiden?? Tijdje niets meer van jullie gehoord :(

Meiden werk ze of een fijne morgen tot vanmiddag!

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    #3453 Theeleutje, 25 jan 2012
    Laatst bewerkt: 25 jan 2012
    Een goedemorgen!

Fijn dat de yoga goed is bevallen Troel!

Werk ze vandaag bianc!

Gesprek over homo's: :$ ik ga me er niet in mengen, veels te gevoelig onderwerp en ik merk nu door het alleen te lezen dat het me pijn doet dat er over homo's wordt gedacht dat ze een stofje missen en vergeleken worden met minder valide mensen. Dit is geen aanval, alleen maar hoe ik er over denk

Zwcursus: de mijne start over 5 weken! Ben benieuwd, weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten. De cursus die ik ga doen is gratis Bianca!

Eten: gister hebben we boerenkoolstamp gegeten en vanavond verse bietjes, gebakken aardappel en iets vissigs.
    Vanmiddag weer even werken, ben benieuwd hoe het vandaag gaat!
    Vandaag 17 weken. Ik blijf in herhaling vallen, maar het gaat hard ineens!

14. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen schatten,

@ Troel: Hoe doe je dat ademen met je buik? En wanneer moet je die techniek van ademen gebruiken?

@ Thee: Super hè dat je alweer 17 weken bent! Echt toppie!! :D
    Hoe komt het dat jouw zwangerschapscursus gratis is? Dat doe je goed!

Ik ga nu maar uit bed. Hihi! Ik ga vanochtend weer sporten met een vriendin. Het zal nu wel erg zwaar zijn, maar ik doe rustig aan. Lekker bewegen is goed.

15. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Zo, goed gekletst meiden! En interessante discussies ;).

Troelie, yoga is fijn hè! Heb het ook een tijd gedaan, echt heerlijk. En als je dan thuis komt ben je zo lekker moe...

Thee, vandaag 17 weken! Toppie. Ik bedacht me gisteravond nog. Is het niet raar als je een van je beste vriendinnen jouw kraamverzorgster wordt? Het lijkt me supergezellig natuurlijk, maar er moet ook gewerkt worden ;). Lijkt me best een vreemde situatie. Of is dat helemaal niet zo?

Bianca, je hebt echt talent voor de kraampakketjes meis. Ziet er super uit!

Noosa, fijn gepuft gisteren?

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Oké, ik ga niet sporten. Volgende week weer. Heb Geen zin en een beetje last van mijn rug. Dus doe rustig aan. Volgende week weer nieuwe ronde en nieuwe kansen. ;)

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Was gewoon niet nodig... Je hoeft niet alle uren op te maken van de 49 hoor... Uiteindelijk krijg je maar 8 dagen en daarover worden die 49 uur verdeeld...

18. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Hahaha. Groot gelijk meis! Doe maar lekker rustig aan als je een beetje last hebt van je rug. Vind het toch al knap dat je het sporten nog zolang vol houdt!

19. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    MayD, gefeliciteerd met de 1e maand van Reneé :p!!

20. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Thnx Gizzie!

Over homosexualiteit e.d.... Dan kom ik ook maar gelijk uit de kast... Ik ben bisexueel en proud of it. 1 relatie is daardoor in het verleden stukgelopen, maar verder wordt het gewoon geaccepteerd.

Homosexualiteit e.d. is biologisch bepaald en komt in het dierenrijk ook gewoon voor... ik snap de heisa er omheen niet. Iedereen is in eerste plaats MENS!!!

Deel Deze Pagina