Ik heb wel intieme ervaringen met vrouwen en heb ook wel enkele vriendinnen gehad. Dat ik uiteindelijk bij Harold terecht ben gekomen heeft niets te maken met man of vrouw zijn. Ik val zeg maar op een bepaald type mens, of het nu een man of een vrouw is. Voor hetzelfde geld was ik dus bij een vrouw geweest...
Lang leve ZP! Maar dit soort gesprekken heb ik ook wel met gewone vrienden hoor... ook wel gewoon met mijn ouders of zus...
Essie: de cursus die ik ga volgen heet: zwanger & in vorm en duurt 10 weken, iedere donderdagavond. Ik geloof dat er 2 partneravonden zijn. Ben erg benieuwd! Zal er vast veel van opsteken, en zo niet, dan lijkt het me alleen al leuk voor alle contacten die je op doet! Een bekende van me gaat ook mee, dat is sowieso al heel gezellig! Mijn moeder vond het geloof ik maar onzin dat ik zo'n cursus ga doen. Zij meent omdat ik een kv ben, en veek bevallingen mee maak, ik geen cursus hoef te doen omdat ik het allemaal wel weet. En dan denk ik: ja hallo! Ik ben nog nooit zelf bevallen hoor! Ik weet heus wel hoe je moet puffen, maar ik denk dat als het om mijzelf gaat, het toch ineens heel anders zal zijn! En ja, ik weet veel, heb veel kennis hierover. Maar ik heb net zo goed mijn onzekerheden en mijn vragen. Dus ga ik lekker toch zo'n cursus doen!
@ essie; nee nog niet overgegeven.. ik kan alleen niet aan bepaald eten denk/zien/ruiken.. dan word ik nog misselijker.. ik leef echt alleen op beschuit, soepstengels, fruit en soep.. tja het moet dan maar.. ik ga niet met tegen zin of kokhalzend andere dingen eten.. hoe is t met jou? wat staat er bij jou op de planning vandaag?
Lang leve de Baby Babbelaars! Want jullie zijn ook echt de enigen met wie ik alles deel. Goed van je May!
Oh jee, heb gisteren de snoeppot op kantoor weer eens bijgevuld... Echt te lekker allemaal! Drop, winegums, kersjes (jummie), dropgums. Moeilijk om vanaf te blijven!
Jippie!!! Net mijn nieuwe lading ovutesten van zw&k binnengekregen!!! Deze zijn trouwens wel mooi lang houdbaar tot november 2013.
Hoe krijg je theeleut pissig? Door op postnl als status neer te zetten: pakket is afgeleverd. Ik vraag me toch ernstig af waar, aangezien het pakket niet hier is afgeleverd! En ja ik weet het, foutje maken kan, ware het niet ze dit dus gewoon aaaaltijd doen. En als ik dan ga bellen, en uuuuuuren in de telefoon ga hangen krijg ik iedere keer doodleuk te horen: sorry mevr... Uw pakket is kwijt...... Zucht.... Hier word ik nou zo moe van...... Het is weer eens zo'n dag
Balen Thee. En dat gebeurt altijd? Nou, goeie pakketservice dan! Amateurs. Hopelijk wordt er binnen een paar minuten alsnog aangebeld.... Maak theeleut vrolijk: POMPIDOMPIDOM
Cool! Julliengaan weer een spannende tijd tegemoed! Lijkt me raar om ineens weer bij de niet zwangere te horen! (op een goede manier dan he!)
Klopt... ik hoor vanaf nu weer bij de klussers... Ik denk alleen wel dat ik officieel even mijn eerste cyclus ga afwachten en vanaf dan ga rekenen. M.b.t. jouw cursus: het is helemaal niet gek dat je zo'n zwangerschapscursus doet ondanks dat je zelf kraamhulp bent hoor... iets zien is altijd anders dan het zelf beleven.
Ik wacht nog wel even af, als ik straks thuis kom en hij is nog niet geweest (pakket afgegeven bij de buren) dan ga ik wel bellen. Wie weet komt ie nog! Eerst straks maar weer eens lekker gaan werken! Heb er zin in!
Daarom! Dat vond ik ook. Sta nu toch aan de andere kant van het hele verhaal en in dat opzicht is alles ook gewoon nieuw voor me. Dus ik ga gewokn overal lekker in mee! Eerste cyclus afwachten is denk ik wel een goed idee! Dan geef je en je lichaam de tijd om weer even te resetten, en het is makkelijker rekenen voor jezelf. Wel fijn dat het vloeien al gestopt is! En over het de eerste keer weer intiem zijn: neem de tijd voor elkaar en doe het rustig aan (of bouw het rustig op) de vk's hier adviseren eigenlijk altijd wel iets van glijmiddel bij de hand te hebben. Dat kan het net allemaal wat makkelijker maken. Spannend weer hoor, om er weer vokr te gaan! Hoop dat het jullie weer snel gegund is!